Ketään ei tunnu kiinnostavan vanhusten ala arvoinen hoito.

Anonyymi-ap

Meillä kaikilla on isovanhemmat jotka joutuvat jossakin aiheessa vanhusten hoitoon.
Nyt on trendi, kun on poissa silmistä niin on poissa mielestä.
Juuri ne henkilöt jotka ovat meidät kouluttaneet ja kasvattaneet.
Ei välitetä lähimmäisestä eikä siitä saavatko kunnon hoitoa maksua vastaan.
Kun se oma elämä on niin tärkeää ja etu sijalla.
Saadaan asua hienosti ja juhlia yltäkylläisesti.
Ei tästä kärsi ainoastaan vanhukset vaan myös omat lapset. Tämä suuren itsekkyyden sukupolvi ja pullamössö porukka olette häpeäksi sivistysvaltiolle ja maailman onnellisemmalle kansalle.
Toivottavasti tukehdutte omahyväiseväisyyteenne.
Lapset heitteillä ja vanhukset riutuu loppu metreillä.
Tähänkö teidät on kasvatettu. Saisitte hävetä päättäjiä myöten.

1

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen itse kokenut suuren välinpitämättömyyden samasta asiasta. En ollut vielä 60 vuottakaan kun lapsen lapseni sanoi että ei tarvi vanhusten taloon mennä kyllä minä hoidan. Johon oma lapseni vastasi että tuollaisia et puhu.
      Olin suoraan sanoen järkyttynyt kun hänelle on opetettu lapsena toisten hoitaminen.
      Mietin paljon tätä asiaa ja tulin siihen tulokseen että heidät koulutetaan itsekkäiksi. Hän on hyvin kouluttautunut ja hyvässä ammatissa. Eli tämä sukupolvi on itsekäs ja omahyväinen joukko.
      Ne sanat painoi niin paljon että olen järjestänyt elämäni niin että hänellä ei ole mitään asiaa koskaan minun asioihin. Saa vielä tuntea kun itsekin vanhenee mitä tuli lapselleen sanottua.
      Onneksi tällä lapsella on terve ajattelutapa ja hyvä ammatti tulevaisuutta katsoen.
      Ei tarvitse ihmetellä pullamössöjen käytöstä kun nykyinen koulutus on luoda itsekäs sukupolvi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1713
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1702
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      291
      1312
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1076
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      972
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      915
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      895
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      888
    Aihe