Olen kipeenä ja kuuntelin ainakin 10 nettipuhetta. Asiat käsitteli ihanaa ikuista Trumppia ja Ilmestyskirjaa ja Israelin suuruutta ja Googlen sotaa. Yleä ja Putinia ja Jeesuksen tuloa. Ennaltavalintaan ja naisten huntua ja hameen pituutta ja abortteja ja lukua. 666. Puutetta ja hätää ja oman srkn hyvyyttä. Vaivan aikaa ja jokaisen omaa tulkintaa näistä. Ja oma tulkinta oli ainoa oikea.
Siis näitä käsiteltiin. Sekavaa oli.
Kuuntele 10 nettisaarnaajaa ja sekoa
7
78
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hyvin kuvaat veljien puheita.
- Anonyymi00004UUSI
Lahko-spedet pörhistelevät näin keväisin. Saada joku naisparka itkemään itsekeskeisellä saarnalla. Voisiko olla mitään tyydyttävämpää, näiden pienten miesten mielestä.
- Anonyymi00002UUSI
4Moos.13:24 Ja tulivat hamaan Eskolin ojan tykö, ja leikkasivat sieltä viinapuun oksan viinamarjarypäleen kanssa, ja kaksi kantoi sitä korennolla, niin myös granatin omenia ja fikunia. Biblia (1776)
- Anonyymi00003UUSI
5Moos.1:24 Ne menivät matkaansa, ja astuivat vuorille, ja tulivat Eskolin ojain asti, ja vakosivat sen. Biblia (1776)
- Anonyymi00005UUSI
Googlen sotaa, no sillee 😅
- Anonyymi00006UUSI
4Moos.14:37-38 Ne miehet kuolivat Herran rangaistuksesta, jotka toivat pahan sanoman maasta. Mutta Josua Nunin poika ja Kaleb Jephunnen poika jäivät eläämään kaikista niistä miehistä, jotka menneet olivat maata vakoomaan. Biblia (1776)
- Anonyymi00007UUSI
Mitähän saarnoja lie kuunneltu.. Nykyään on liikkeellä monenlaista puhujaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1413183EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101443
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451187Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601007
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41817
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22793