Mm. Minä ja lehtolapsi, Vauhdilla ajokortittomaksi, Vein puolueen tuhon tielle, Supon salaisena agenttina Venäjällä, Kitarisat tuulessa lepattaen, Se oli Marinin syy, Mamuttamalla valtaan, Kaikki jäi minulle epäselväksi, Olisin halunnut pääministeriksi, Pensselipojasta parlamenttiin, Öyhötin mitä öyhötin ja Harmitumisesta uhriutumiseen. Kannattaa tutustua.
Perussuomalaisilta on tullut uusia muistelmakirjoja
19
120
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei noita jaksa lukea.
- Anonyymi00013UUSI
Mein Kamppi oli typerryttävää luettavaa satoja sivuja vain sitä samaa mamu-mamu..,,
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002
2026-05-21 12:01:57
Öyhöti öyhöti...Mitäs sitä *****lle muuta? - Anonyymi00004UUSI
Ahdistelin, mutta todisteiden puutteissa jäin ilman tuomiota.
Omakerrallinen paljastuskirja - Nyt olen rehellinen. "Aloin uskomaan jo omiin satuiluihini syyttömyydestä" "Häpesin niin että jos jollekkin valehtelin, valehtelin itselleni"
Koskettava tarina politiikan huipulta - Syytön kunnes toisin todistetaan.- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQBm8gQ5OC8SrY1unMT75HcFmd6JAuC412IRw&s
Ap yrittää olla vitsikäs. Yritykseksi jäi tälläkin kertaa.
- Anonyymi00005UUSI
Menikö tunteisiin ap poliisin tiedottaessa kuinka se on tunnistanut pari väkivaltaan syyllistynyttä natsia sinimustien vappumarssin aikana? Kun noin pitää taas itkeä persujen perään...🤭
- Anonyymi00007UUSI
Nyt meni taas persun kieron mielen vääntämiseksi.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nyt meni taas persun kieron mielen vääntämiseksi.
Tee historiaa sääntöjä rikkova muille keskustelijoille v..ttuileva moderaattori ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tee historiaa sääntöjä rikkova muille keskustelijoille v..ttuileva moderaattori ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.
Siisti suusi tai venytän kielesi hampaiden väliin ja napautan leukaperiin
- Anonyymi00008UUSI
Ei nuo pärjää viime hallituskauden "Viisikko"-sarjalle, joista EHDOTON suosikkikirja oli Viisikko Pulassa!!!!!!
- Anonyymi00009UUSI
Persujen muistelmasarja uusimmat teokset ovat nimeltään Ruuttamopolla kannatuksen katoamiseen, Anustapilla taivaallinen olo ja Palanutta makkaraa vaaliteltalla huulet töröllään maistellen.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Persujen muistelmasarja uusimmat teokset ovat nimeltään Ruuttamopolla kannatuksen katoamiseen, Anustapilla taivaallinen olo ja Palanutta makkaraa vaaliteltalla huulet töröllään maistellen.
Mihin se nikki aina unohtuu p..rseestä päivittäin eri s24 palstoilla pakkomielteisesti kirjoittava mr peflet? Se naurettavan sensuuriherkkä häirikköluotsi.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mihin se nikki aina unohtuu p..rseestä päivittäin eri s24 palstoilla pakkomielteisesti kirjoittava mr peflet? Se naurettavan sensuuriherkkä häirikköluotsi.
Kopiopersu laita mesinäyrä naamari kasvoillesi ja mene mnasillaan konttaamaan isäsi eteen "anna mulle mettä".
- Anonyymi00012UUSI
Uusi paljastuskirja tulossa:
"Kappas vaan Minttu sekä Wille,
kahdestaan lähti hippasille". - Anonyymi00015UUSI
Tulevia kla!sssikoita
- Anonyymi00017UUSI
Työmiehen muistelmat: "Tein työmiehet, sain maineen puskarunkkarin"
- Anonyymi00018UUSI
Lisäksi: Miten kusetin joulupukkina ihmisiä lahjoittamaan rahaa.
- Anonyymi00020UUSI
Myös mm. seuraavat kirjat:
Nimimerkki Riikka/netsiystäväni
Sebastian Tynkkynen/paskat housuissa lämmittää
Mauri Peltokangas/Euron pensa ja tonnin sakot
Jussi Halla-aho/Raiskaa oikein
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313099EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402951- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753