Jokaiselle joku......Hei miten tää jatkuu...Tahtoo tietää....Toi soi mun päässäni yön...Unessa..
Jokaiselle joku on kai rakkain...
37
936
Vastaukset
- quistis
HYVÄÄ HUOMENTA KAIKILLE....JA NYT AAMUSULKEISET::::PARIJONOON JÄRJESTYYYYYYYYYYYYY.....Huh....
- eijarina
muista mäkään miten jatkuu? Toivotaan ettei hajonnut kun pudotit..:)
- quistis
muuta...Toi laulu onkin tosi vanha...Mut se jostain putkahti mun alitajuntaani...
- eijarina
quistis kirjoitti:
muuta...Toi laulu onkin tosi vanha...Mut se jostain putkahti mun alitajuntaani...
tääl alkaa jo muutkin heräilemään ettei tarvi yksin surffailla:) Mä sain eilen "otto pojan".
- quistis
eijarina kirjoitti:
tääl alkaa jo muutkin heräilemään ettei tarvi yksin surffailla:) Mä sain eilen "otto pojan".
hyvä;O)))))))))))))))))9
- eijarina
quistis kirjoitti:
hyvä;O)))))))))))))))))9
privalle oli tullut illalla:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
privalle oli tullut illalla:)
samako..??
- eijarina
quistis kirjoitti:
samako..??
oikeesti uus "otto poika":) Saapahan uusia meili kamuja, mikäs sen mukavampaa:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
oikeesti uus "otto poika":) Saapahan uusia meili kamuja, mikäs sen mukavampaa:)
Huh..hetken jo luulin..Mut hyvä:o)))
- eijarina
quistis kirjoitti:
Huh..hetken jo luulin..Mut hyvä:o)))
asiat on "menneen talven lumia". Antaapi ollakkin niin, pääsee helpommalla:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
asiat on "menneen talven lumia". Antaapi ollakkin niin, pääsee helpommalla:)
kovin:o)))))))))))))))))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
kovin:o)))))))))))))))))))
ei tarvi todellakaan olla enää huolissas:) Hyvä kun sain huojentaa oloos:) Meen välil tonne meseen mut käyn sit kurkkimas tääl välil.
- quistis
eijarina kirjoitti:
ei tarvi todellakaan olla enää huolissas:) Hyvä kun sain huojentaa oloos:) Meen välil tonne meseen mut käyn sit kurkkimas tääl välil.
valmistautuman....Vierailua varten:o)))))))))
oliko mukavat unet....:))
- quistis
toi laulu siihen liittyy...kai??
quistis kirjoitti:
toi laulu siihen liittyy...kai??
hyvä.....:)) itse kyl taisin painajaisia nähdä....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
hyvä.....:)) itse kyl taisin painajaisia nähdä....
niin pitänyt käydä...Eikö luuta toiminut??
quistis kirjoitti:
niin pitänyt käydä...Eikö luuta toiminut??
yhden kauhuelokuvan viel joutessain.... ja vitja ku on mulla toi mielikuvitus niin laukkaavaa sorttia.....:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
yhden kauhuelokuvan viel joutessain.... ja vitja ku on mulla toi mielikuvitus niin laukkaavaa sorttia.....:))
ne kauhurainat keskittää päivään;o)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
ne kuuluu iltaan ja yöhön....:))))
pelätää....Brune..varo takanas...
quistis kirjoitti:
pelätää....Brune..varo takanas...
ai mikä.........:))) tais kesä loppua... sataa ja tuulee ja on kylmä...:(
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
ai mikä.........:))) tais kesä loppua... sataa ja tuulee ja on kylmä...:(
täälläkin!! Tuulee ihan myrskyisästi...:o))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
suomen kesä liian lyhyt....
jäljellä.Vielä tulee kauniita päiviä...Vielä voimme löytää ystävän...;o))
quistis kirjoitti:
jäljellä.Vielä tulee kauniita päiviä...Vielä voimme löytää ystävän...;o))
oikeassa olet...... musta tuntuu vähän siltä että olen jo jotain löytäny....ehkä...:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
oikeassa olet...... musta tuntuu vähän siltä että olen jo jotain löytäny....ehkä...:))
kun kiva:o)))))))))) Nyt vain rauhassa tutustumaan
halaa nyt Sua:o))))))))))) quistis kirjoitti:
kun kiva:o)))))))))) Nyt vain rauhassa tutustumaan
halaa nyt Sua:o)))))))))))takaisin..... mie olen vähän varovainen ku on käyn vaikka mitä..... mut aika näyttää miten käy....:))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
takaisin..... mie olen vähän varovainen ku on käyn vaikka mitä..... mut aika näyttää miten käy....:))))
varovainen....Aika näyttää...Nyt toivoo parasta:o)
quistis kirjoitti:
varovainen....Aika näyttää...Nyt toivoo parasta:o)
puoskari tuli.... täytyyyy tästä kahvia lähteen keitteleen.....:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
puoskari tuli.... täytyyyy tästä kahvia lähteen keitteleen.....:)))
päivään..Puoskarille terkut:o)))))))))
- rahtari1
Q ei tuu nyt laulu heti mieleen ja hyvää naistenviikkoa
- quistis
toivotuksesta!!!! Hemmetti kukaan ei muista...
- amaryllie
tiiä ainaskaan kuinka se jatkuu, mutta hyvää päivää guistis!!!
kuinkas kulkee? hih- quistis
Nyt kokeilenkin sit hiihtoo..Se veetyyli kai sopis tilanteeseen parhaiten...Vai onks se mäkihyppytermi??? No yhtä syöksyähän tää...No mitens paitulit jaksaa;o)))Oletko kehitelly uusia...
todennäköisesti tulee mun puolisoa käpelöimään....:)))))
- quistis
Kimppakivaa:o)))))))))))))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482