Jokaiselle joku on kai rakkain...

quistis

Jokaiselle joku......Hei miten tää jatkuu...Tahtoo tietää....Toi soi mun päässäni yön...Unessa..

37

936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

      HYVÄÄ HUOMENTA KAIKILLE....JA NYT AAMUSULKEISET::::PARIJONOON JÄRJESTYYYYYYYYYYYYY.....Huh....

    • eijarina

      muista mäkään miten jatkuu? Toivotaan ettei hajonnut kun pudotit..:)

      • quistis

        muuta...Toi laulu onkin tosi vanha...Mut se jostain putkahti mun alitajuntaani...


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        muuta...Toi laulu onkin tosi vanha...Mut se jostain putkahti mun alitajuntaani...

        tääl alkaa jo muutkin heräilemään ettei tarvi yksin surffailla:) Mä sain eilen "otto pojan".


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        tääl alkaa jo muutkin heräilemään ettei tarvi yksin surffailla:) Mä sain eilen "otto pojan".

        hyvä;O)))))))))))))))))9


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        hyvä;O)))))))))))))))))9

        privalle oli tullut illalla:)


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        privalle oli tullut illalla:)

        samako..??


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        samako..??

        oikeesti uus "otto poika":) Saapahan uusia meili kamuja, mikäs sen mukavampaa:)


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        oikeesti uus "otto poika":) Saapahan uusia meili kamuja, mikäs sen mukavampaa:)

        Huh..hetken jo luulin..Mut hyvä:o)))


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        Huh..hetken jo luulin..Mut hyvä:o)))

        asiat on "menneen talven lumia". Antaapi ollakkin niin, pääsee helpommalla:)


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        asiat on "menneen talven lumia". Antaapi ollakkin niin, pääsee helpommalla:)

        kovin:o)))))))))))))))))))


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        kovin:o)))))))))))))))))))

        ei tarvi todellakaan olla enää huolissas:) Hyvä kun sain huojentaa oloos:) Meen välil tonne meseen mut käyn sit kurkkimas tääl välil.


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        ei tarvi todellakaan olla enää huolissas:) Hyvä kun sain huojentaa oloos:) Meen välil tonne meseen mut käyn sit kurkkimas tääl välil.

        valmistautuman....Vierailua varten:o)))))))))


    • oliko mukavat unet....:))

      • quistis

        toi laulu siihen liittyy...kai??


      • quistis kirjoitti:

        toi laulu siihen liittyy...kai??

        hyvä.....:)) itse kyl taisin painajaisia nähdä....


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        hyvä.....:)) itse kyl taisin painajaisia nähdä....

        niin pitänyt käydä...Eikö luuta toiminut??


      • quistis kirjoitti:

        niin pitänyt käydä...Eikö luuta toiminut??

        yhden kauhuelokuvan viel joutessain.... ja vitja ku on mulla toi mielikuvitus niin laukkaavaa sorttia.....:))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        yhden kauhuelokuvan viel joutessain.... ja vitja ku on mulla toi mielikuvitus niin laukkaavaa sorttia.....:))

        ne kauhurainat keskittää päivään;o)))


      • quistis kirjoitti:

        ne kauhurainat keskittää päivään;o)))

        ne kuuluu iltaan ja yöhön....:))))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        ne kuuluu iltaan ja yöhön....:))))

        pelätää....Brune..varo takanas...


      • quistis kirjoitti:

        pelätää....Brune..varo takanas...

        ai mikä.........:))) tais kesä loppua... sataa ja tuulee ja on kylmä...:(


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        ai mikä.........:))) tais kesä loppua... sataa ja tuulee ja on kylmä...:(

        täälläkin!! Tuulee ihan myrskyisästi...:o))


      • quistis kirjoitti:

        täälläkin!! Tuulee ihan myrskyisästi...:o))

        suomen kesä liian lyhyt....


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        suomen kesä liian lyhyt....

        jäljellä.Vielä tulee kauniita päiviä...Vielä voimme löytää ystävän...;o))


      • quistis kirjoitti:

        jäljellä.Vielä tulee kauniita päiviä...Vielä voimme löytää ystävän...;o))

        oikeassa olet...... musta tuntuu vähän siltä että olen jo jotain löytäny....ehkä...:))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        oikeassa olet...... musta tuntuu vähän siltä että olen jo jotain löytäny....ehkä...:))

        kun kiva:o)))))))))) Nyt vain rauhassa tutustumaan
        halaa nyt Sua:o)))))))))))


      • quistis kirjoitti:

        kun kiva:o)))))))))) Nyt vain rauhassa tutustumaan
        halaa nyt Sua:o)))))))))))

        takaisin..... mie olen vähän varovainen ku on käyn vaikka mitä..... mut aika näyttää miten käy....:))))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        takaisin..... mie olen vähän varovainen ku on käyn vaikka mitä..... mut aika näyttää miten käy....:))))

        varovainen....Aika näyttää...Nyt toivoo parasta:o)


      • quistis kirjoitti:

        varovainen....Aika näyttää...Nyt toivoo parasta:o)

        puoskari tuli.... täytyyyy tästä kahvia lähteen keitteleen.....:)))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        puoskari tuli.... täytyyyy tästä kahvia lähteen keitteleen.....:)))

        päivään..Puoskarille terkut:o)))))))))


    • rahtari1

      Q ei tuu nyt laulu heti mieleen ja hyvää naistenviikkoa

      • quistis

        toivotuksesta!!!! Hemmetti kukaan ei muista...


    • amaryllie

      tiiä ainaskaan kuinka se jatkuu, mutta hyvää päivää guistis!!!
      kuinkas kulkee? hih

      • quistis

        Nyt kokeilenkin sit hiihtoo..Se veetyyli kai sopis tilanteeseen parhaiten...Vai onks se mäkihyppytermi??? No yhtä syöksyähän tää...No mitens paitulit jaksaa;o)))Oletko kehitelly uusia...


    • todennäköisesti tulee mun puolisoa käpelöimään....:)))))

      • quistis

        Kimppakivaa:o)))))))))))))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe