Eikö olisi järkevää että kaste suoritettaisiin rippi-leirillä,jotta teinit voisivat itse päättää haluaavatko tulla juutalais-kristityksi,tai ylipäätänsä koko rippi-leirille.Pakko kaste jonka saa lähes vasta syntyneenä on väärin.Olen sitä mieltä että ihmisen pitäisi saada itse päättää haluaako kasteen vai ei.Kysyn,kuka oikeasti haluaa tulla juutalais-kristityksi ?
Vastaukset 4
- Anonyymi00002
Luterilaiset vaavit haluaa tulla kastetuiksi, siinä ei vanhemmilta kysytään mitään !
- Anonyymi00003
Vauva kaste on hieno sakramentti. Se tuo lapselle esirukouksen tapaisen siunauksen nimeltä mainiten. Esirukous on pysyvä siunaus koko eliajaksi. Se tuo lapsen turvallisesti samaan seurakuntaan, kuin vanhempansa. Lapsi ei jää yksin ulos Jeesuksen ruumiista. Myöhemmin se konkretisoituu, kun lapsi tulee uskoon jolloin kaste on valmiina.
- Anonyymi00004
Mikään ei pidä paikkaansa kommentissasi.
Vauva kaste on yhdyssana, eli sekin pielessä. - Anonyymi00005
Olet oikeassa, näin juuri on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei298860- 77748
- 82726
- 71701
- 50655
- 37646
- 44617
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609