Kela kieltäytyy puuttumasta
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0b26d9a7-6b2e-4518-ad28-051027556c80
Keitä suojellaan?
26
237
Vastaukset
- Anonyymi00001
Maahanmuutto...
- Anonyymi00002
Vaikea ymmärtää ajatuksenjuoksua tässäkin kohtaa. Ilmeisesti Kelassa on pelko joutua leimautua rasistiksi johon kaikki puuttuminen kehitysmaalaisten perseilyyn helposti johtaa, tai ainakin syytökset tästä sinkoilevat.
- Anonyymi00003
Kela-ämmät ovat Suomen syöpä.
- Anonyymi00004
Eivät kuitenkaan yhtä haitallisia kuin muualta tulleet Kelan asiakkaat ja niitähän riittää.
- Anonyymi00005
Shees. No cap frtttt
- Anonyymi00006
Ehkä näitä
Englannissa asunut somali mies oli vuosi kausia kirjoilla viidessä maassa ja nosti sos avut ja piti asunnot kaikissa maissa
Yksi maa oli suomi
Sitten englannin poliisi käräytti hänet
Suomessa ei paljoa puhuttu asiasta- Anonyymi00013
Saldo saldo, missä on se Saldo.
Ei näy kuin kasvot ja suu... - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei näy kuin kasvot ja suu...Vuoden titteli tuli.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei näy kuin kasvot ja suu...Siellä siellä se saldo on.
Ehkä kannattaisi lukea uutinen uudestaan.
Uusi esitys olisi vaatinut Kelata myös: "Tämä vaatisi lakimuutoksia ja yhden henkilön työpanoksen järjestäytyneen rikollisuuden analyysikeskukseen."
Onko liian vaikea ymmärtää, että järjestäytyneen rikollisuuden torjunta ei ole Kelan ydintehtävä, vaan se kuuluu poliisille?
Kelan avustaa poliisia järjestäytyneen rikollisuuden torjunnassa, mutta Kela ei halua itselleen omaa aktiivista rikostutkijan roolia.
Nauretaan nyt vartti yhdessä tämän palstan yksisilmäisten lukutaitoa. ;)- Anonyymi00019
Kyllä se kantisten rikokset tutkii.
- Anonyymi00024
Nauretaan perusteluille toinenkin vartti.
- Anonyymi00007
Jo islamisti saapui puolustelemaan ja naureskelemaan pipipäisenä.
- Anonyymi00008
Moktar meni sitten avaamaan aiheeseen liittymättömän ketjun. Ylläpito hoi!!!
- Anonyymi00010
"Toiset hallituksen jäsenet taas katsoivat, että kaikki mahdolliset keinot tulisi ottaa käyttöön sosiaaliturvan väärinkäytösten ja järjestäytyneen rikollisuuden torjunnassa, jotta ongelmat eivät Suomessa pääsisi kehittymään Ruotsin kaltaisiksi."
Olen samaa mieltä, kaikki patit käyttöön kaikilla tasoilla. Työn jako ja yhteistyö on tärkeää saada toimimaan, muuten olemme enemmän hukassa.
Lopputuloksen pitää olla, rikolliset ja skoijarit ULOS."Olen samaa mieltä, kaikki patit käyttöön kaikilla tasoilla. "
Miksi emme antaisi niitä lisäpateja poliisille?
On kummallista ajatella, että Kelan pitäisi perustaa oma tutkivan "kelapoliisin" virka jonnekin ihme yhteistoimistoon.
Kela ei ole poliisi. Yritä nyt vaan jotenkin ymmärtää se.
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi00020
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Olen samaa mieltä, kaikki patit käyttöön kaikilla tasoilla. "
Miksi emme antaisi niitä lisäpateja poliisille?
On kummallista ajatella, että Kelan pitäisi perustaa oma tutkivan "kelapoliisin" virka jonnekin ihme yhteistoimistoon.
Kela ei ole poliisi. Yritä nyt vaan jotenkin ymmärtää se.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Kantishuijarit kärähtää, Selitä.
- Anonyymi00011
Kyllä sitä tiedetään keitä suojellaan.
Maahanmuuton lieveilmiöitäkin on.- Anonyymi00017
Ja niitä lieveilmiöitä tämä eräs häirikkötyyppi koettaa häivyttää öyhötyksellään.
- Anonyymi00012
Suomesta oli jihadisteja taistelemassa islamilaisessa kalifaatissa
Ko ajan ne nautti suomen sos avuista ja heillä olin asunnot Suomessa"Ko ajan ne nautti suomen sos avuista ja heillä olin asunnot Suomessa"
Jos sinun lähistöllä kansalaisopistossa sattuisi olemaan kurssi selkosuomea islaminuskoisille, voisit osallistua vaikka kurssille.
Nauretaan vartti. ;)
- Anonyymi00016
Eipä kannattaisi trollin puhua mitään kirjoitustaidosta.
Köyhä järjenjuoksu hänellä. - Anonyymi00023
Jep.
- Anonyymi00025
Mukava valkku
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10294779/no-mutta-missa-viipyvat#comment-52480120
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721445
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411029Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38735- 14650
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21640- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17583Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577