Pakottaako NWO antikristilliset Venäjän käyttämään ydinasetta anerikkalaisia vastaan ?
Mitä helluntailaiset sotprofetiat sanovat...
Saatanan juoniko - helluntailaiset sotaprofetiat ?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Muistetaanpa kaiken tunnekuohun keskelläkin se seikka, että Herra Sebaot loi Saatanaksi myöhemmin muuttuneen arkkienkeli Luciferin, vaikka kaikkitietävänä tiesi tästä tulevan vastustajan ja ihmisen syntiin houkuttajan, joten vastuu Saatanan olemassaolosta ja vallasta Maan päällä on yksinomaan Herra Sebaotin, joka kaikkivoipana voisi niin halutessaan koska vain lakkauttaa Saatanan vallan.
Vai väittääkö joku, että Herra Sebaot ei olekaan kaikkitietävä ja -voipa? - Anonyymi00002UUSI
Hes. 28:1-
1 Ja minulle tuli tämä Herran sana:
2 "Ihmislapsi, sano Tyyron ruhtinaalle: Näin sanoo Herra, Herra: Koska sinun sydämesi on ylpistynyt ja sinä sanot: 'Minä olen jumala, jumalain istuimella minä istun merten sydämessä', ja olet kuitenkin ihminen, et jumala, vaikka omasta mielestäsi olet jumalan vertainen-
3 ja katso, viisaampi sinä oletkin kuin Daniel, ei mikään salaisuus ole sinulta pimitetty;
4 viisaudessasi ja ymmärtäväisyydessäsi olet hankkinut itsellesi rikkautta, hankkinut kultaa ja hopeata aarreaittoihisi,
5 ja suuressa viisaudessasi olet kaupankäynnillä kartuttanut rikkautesi, ja niin sinun sydämesi on ylpistynyt rikkaudestasi-
6 sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Koska omasta mielestäsi olet jumalan vertainen,
7 sentähden, katso, minä tuon sinun kimppuusi muukalaiset, julmimmat pakanoista; he paljastavat miekkansa sinun viisautesi kauneutta vastaan ja häpäisevät sinun ihanuutesi.
8 He syöksevät sinut alas kuoppaan, ja sinä kuolet, niinkuin kaadetut kuolevat, merten sydämessä.
9 Vieläköhän sanot surmaajasi edessä: 'Minä olen jumala', kun kuitenkin olet ihminen, et jumala, kaatajaisi käsissä?
Saatana, sana joka merkitsee vastustajaa,
OLI VIISAS mutta menetti viisauden.
ei kerralla vaan vähitelle, kuin maitolasi joka kaatuu ja se maito valuu sieltä pois.
Nyt pahalla, saatanalla, vastustajalla, on vapaatahto kuten ihmsillä, ja sitä vapaatatahtoa käytti ja käyttää.
17 Sinun sydämesi ylpistyi sinun kauneudestasi, ihanuutesi tähden sinä kadotit viisautesi. Minä viskasin sinut maahan, annoin sinut alttiiksi kuninkaille, heidän silmänherkukseen.
nyt tässä on sama sana kuin 1 Moos 6, ihmisestä ja koko maailmasta:
https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?lex=BDB&ref=Hes.+28:1&ent=07843&ent2=8765&rnd=1779432030327
1) to destroy, corrupt, go to ruin, decay
pilaatui kuin ihminen 1 Moos 6!
alkussa ihminen oli "hyvä ja kaunis" mutta se meni PILALLE.
sama juttu pahan kanssa, paha oli alkujaan Suojelus enkeli !
mutta sitten se, paha meni pilalle!- Anonyymi00004UUSI
Raamatun kertomukset ovat storiologiaa- historiaa, että se näyttäytyy meille opiksi ja neuvoksi.
Siinä sinulle on sitten miettimistä- loppuelämäski... haasteita sinulla siinä on.
Eli juoni- kertomuksissa johtaa purkautuessaan teemana- ajanmyötä ihmisen mielelle.
revi siitä
- Anonyymi00003UUSI
"Saatanan olemassaolosta ja vallasta Maan päällä on yksinomaan Herra Sebaotin, joka kaikkivoipana voisi niin halutessaan koska vain lakkauttaa Saatanan vallan.
Vai väittääkö joku, että Herra Sebaot ei olekaan kaikkitietävä ja -voipa?"
tässä on sama probleema kuin ihmisen pahuudessa.
Toki Jumala tiesi että ihminen lankeaa, sillä Herra Jeesus oli jo VALMISTETTU ja pelastus oli valmis ENNENKUIN ihmistä edes oli!
Ef. 1:4
1 Paavali, Jumalan tahdosta Kristuksen Jeesuksen apostoli, Efesossa oleville pyhille ja uskoville Kristuksessa Jeesuksessa.
2 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
3 Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,
4 niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa,
5 edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan,
4 niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa,
ja
Kol. 1:22
15 ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
16 Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,
17 ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa.
Nyt mitä tämä merkitsee, ainakin sen että, nyt Jumala voi tulla, HENKENSÄ, meihin asumaan!
mutta pahalla ei ole tätä mahdollisuutta ja sen tähän vihaa kaikkia ihmisiä ja Jumalaa!
Lue Eenokin kirjoista, miten pahat, ketä lie 300 enkeliä, itkee ja rukoilee, että;
Ihminen armahtaisi pahaa!
tätä on hankala selittää, sillä te olette tulleet "hitaiksi" kuulemaa, ettäkä kuule mitä Jumala tahtoisi opettaa!
ani wei, jumalaton ei voi edes ymmärtää tätä:
10 Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät. - Anonyymi00005UUSI
Sekulaarissa maailmassa
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomi-mainitaan-venajalla-nyt-aivan-liian-usein-putinin-puheen-karjala-kaanne-hatkahdytti/9341632
Nämä Tukholman profetian kaltaiset näyt saattavat olla toteutumassa. Ainakaan LGBTQ-pride-wokeilu ei todennäköisyyttä pienennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san271652Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501130
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731029Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182960Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58955Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153942- 89887
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114878