Isku Luhanskiin oli tahallinen ja anteeksi antamaton.
Venäjä tulee kostamaan iskun rajusti?
Eu ja Suomi hyväksyi Ukrainan iskun oman maansa oppilaitokseen?
10
133
Vastaukset
- Anonyymi00002
Isku Luhanskiin oli tahallinen ja anteeksi antamaton.
Venäjä tulee kostamaan iskun rajusti?
Mitä me sovittiin Anonyymi-ap-?- Anonyymi00003
SEKOILUSI LOPPUU JOS ET VIELÄKÄÄN YMMÄRRÄ-
Lopeta nyt - - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
SEKOILUSI LOPPUU JOS ET VIELÄKÄÄN YMMÄRRÄ-
Lopeta nyt -Eu ja Suomi hyväksyi Ukrainan iskun oman maansa oppilaitokseen?
Anonyymi-ap:n Lääkitys kertoo kaiken
Mulla on ketipinor 100mg ja propral 40mg ja venlafaxin 150mg ja xanor 1mg ja opamox 30mg
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18719364/mulla-on-ketipinor-100mg-ja-propral-40mg-ja-venlafaxin-150mg-ja-xanor-1mg-ja-opamox-30mg
- Anonyymi00004
Kerrohan ryzzänaZi, mikä ihmeen yksinoikeus Venäjällä on iskeä ukrainalaisiin kouluihin, päiväkoteihin, lastensairaaloihin, kirkkoihin ja kerrostaloihin, kuten se on koko sodan ajan jatkuvasti tehnyt?
- Anonyymi00007
Venäjä on kiistänyt iskut siviilikohteisiin.Venäjä iskee
vain sotilaskohteita vastaan.Ukraina lavastanut
iskuja.Miksi Stubb ei ole lähettänyt osanotto
toivotusta Putinille.Kun se Zelenskyillekkin
lähettää? - Anonyymi00008
Kerrohan ryzzänaZi, mikä ihmeen yksinoikeus Venäjällä on iskeä ukrainalaisiin kouluihin, päiväkoteihin, lastensairaaloihin, kirkkoihin ja kerrostaloihin, kuten se on koko sodan ajan jatkuvasti tehnyt?
Anonyymi-ap elää sekavaa elämäänsä-on valitettavaa - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Venäjä on kiistänyt iskut siviilikohteisiin.Venäjä iskee
vain sotilaskohteita vastaan.Ukraina lavastanut
iskuja.Miksi Stubb ei ole lähettänyt osanotto
toivotusta Putinille.Kun se Zelenskyillekkin
lähettää?Tietenkin Venäjä kiistää eli valehtelee, kuten se aina tekee.
Venäjän valehtelu ei muuta mitään niistä tuhansista dokumentoiduista tapauksista joissa Venäjä iskee täysin tarkoituksella ja suoraan pelkkiin siivilikohteisiin.
- Anonyymi00006
Ukraina iski Venäjän armeijan Rubikon-yksikön komentokeskukseen miehitetyssä Starobilskin kaupungissa Luhanskin alueella. Venäjä tietenkin valehtelee että kyse olisi muka ollut jostain oppilaitoksesta. Kukaan täysjärkinen ei usko Kremlin valheita, koska Kreml valehtelee AINA kaikesta.
- Anonyymi00009
Ukraina iski Venäjän armeijan Rubikon-yksikön komentokeskukseen miehitetyssä Starobilskin kaupungissa Luhanskin alueella. Venäjä tietenkin valehtelee että kyse olisi muka ollut jostain oppilaitoksesta. Kukaan täysjärkinen ei usko Kremlin valheita, koska Kreml valehtelee AINA kaikesta.
Anonyymi-ap saattaa olla jo psykoosissa en ihmettele sairaus pahenee paineen alla syy-PAKONOMAINEN TROLLAAMINEN YÖTÄ PÄIVÄÄ-
-Eipä oo mitään menetettävää tässä elämässä
-No niin. Henkinen krapula tulee jos juo ja syö liikaa käyttää huumeita sekoilee siitä seuraa pitkä krapula. Ensin on vaan pysähdyttävä ja sitten aloitettava alusta. Varastelu loppuu ja varastetut palautetaan. Et voi elää niiden kanssa. Jos on jotain tehnyt mikä ei kestä päivän valoa silloin mennään poliisin luokse. Kerrot vaan mitä on tehty. Jos se on sellaista enemmän pahaa kuin pienet pahat. Siinä tapahtuu omantunnon helpotus. Sielu saa rauhan. Käy sopimassa riidat ja maksele ensin laskut sitten velat pikkuhiljaa. Jos sulla on joku uskonto hae sieltä ruoka apua. Jos ei ole kokeile Jeesusta. Rukoile vaikka rakas Jeesus voitko auttaa amen. Vähennä lääkkeistä ne mistä eniten sivuoireita siis vähennä määrää. Illalla katso että ovet on kiinni ja jätä yöksi pieni valo palamaan. Jos olet kristitty osaat isä meitä ja levolle laske rukoukset. Laita risti esiin. Se tuo luottamusta. Pahan tekemisestä seuraa aina ahdistus. Älä tee pahaa itselle eikä toisille pyydä anteeksi. Siivoa pese pyykit kampaa hiukset leikkaa karvat ja kynnet laita puhtaat vaatteet ja hoida asioita.
-Valvon yöt ja päivät nykyään ja oon 4 seinän sisällä en liilu yli viikkoon ulkopuolella
-Kau täällä yks frendi kerran viiossa
-Ees 300mg ketipinoria ei anna unta enää eikä muukaan. Oon nyt 72h valvonu
-Nimitäin sivuoireet että virtsa lähtee hitaasti nenä tukossa, painajaisunet, aggrediivisuus pelkotiloja, hikoilu laihtuminen
-
Itse asiassa just se nettifrendin käytös ja valetelu on yks syy minkä takia on mielessä että päätämpä päibäni kohta
En vielä vaan jatkan Ryssän pikkiin Trollausta- - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Anonyymi-ap saattaa olla jo psykoosissa en ihmettele sairaus pahenee paineen alla syy-PAKONOMAINEN TROLLAAMINEN YÖTÄ PÄIVÄÄ-
-Eipä oo mitään menetettävää tässä elämässä
-No niin. Henkinen krapula tulee jos juo ja syö liikaa käyttää huumeita sekoilee siitä seuraa pitkä krapula. Ensin on vaan pysähdyttävä ja sitten aloitettava alusta. Varastelu loppuu ja varastetut palautetaan. Et voi elää niiden kanssa. Jos on jotain tehnyt mikä ei kestä päivän valoa silloin mennään poliisin luokse. Kerrot vaan mitä on tehty. Jos se on sellaista enemmän pahaa kuin pienet pahat. Siinä tapahtuu omantunnon helpotus. Sielu saa rauhan. Käy sopimassa riidat ja maksele ensin laskut sitten velat pikkuhiljaa. Jos sulla on joku uskonto hae sieltä ruoka apua. Jos ei ole kokeile Jeesusta. Rukoile vaikka rakas Jeesus voitko auttaa amen. Vähennä lääkkeistä ne mistä eniten sivuoireita siis vähennä määrää. Illalla katso että ovet on kiinni ja jätä yöksi pieni valo palamaan. Jos olet kristitty osaat isä meitä ja levolle laske rukoukset. Laita risti esiin. Se tuo luottamusta. Pahan tekemisestä seuraa aina ahdistus. Älä tee pahaa itselle eikä toisille pyydä anteeksi. Siivoa pese pyykit kampaa hiukset leikkaa karvat ja kynnet laita puhtaat vaatteet ja hoida asioita.
-Valvon yöt ja päivät nykyään ja oon 4 seinän sisällä en liilu yli viikkoon ulkopuolella
-Kau täällä yks frendi kerran viiossa
-Ees 300mg ketipinoria ei anna unta enää eikä muukaan. Oon nyt 72h valvonu
-Nimitäin sivuoireet että virtsa lähtee hitaasti nenä tukossa, painajaisunet, aggrediivisuus pelkotiloja, hikoilu laihtuminen
-
Itse asiassa just se nettifrendin käytös ja valetelu on yks syy minkä takia on mielessä että päätämpä päibäni kohta
En vielä vaan jatkan Ryssän pikkiin Trollausta-Pahan tekemisestä seuraa aina ahdistus. Älä tee pahaa itselle eikä toisille pyydä anteeksi. Siivoa pese pyykit kampaa hiukset leikkaa karvat ja kynnet laita puhtaat vaatteet ja hoida asioita.
SIIS LOPETA RYSSÄN TROLLAUS-_- Pahan tekemisestä seuraa aina ahdistus-???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3512103IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk501673Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541343Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.871209- 1431188
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021161Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.851092Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701067Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten91038Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48982