Mistä sielu tulee ja missä vaiheessa se asettuu sikiöön?
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Emme voi tietää. Perinteisesti uskotaan, että syntymässä vasta ihminen omaa sielun ja elämän. Siis hengittäessään itse ja parkaistessaan on elävä sielu.
- Anonyymi00002
Perisynti nappaa lapsen kohdussa.
Peli on menetetty jo ennen sen alkamista.
Ei auta kippo-, ei uppokasteet ei pelastusvarmuudet.
Sielunvihollinen ottaa omansa ennen mitään jumalaa.
- Anonyymi00003
Sielu tulee sikiöön henkimaailmasta
Minä tunne on kaikilla
Se 'minä '_. on sielu - Anonyymi00004
Googlaa "sielu".
Sieluun on taltioituneena entiteetin .himot ja taipumukset
Jos lapsi soittaa jotain instrumenttia mestarillisesti niin on varmaa että hän on musisoinut ennenkin.- Anonyymi00005
No jos se taitava musikaalisuus on sidottuna sielunvaellukseen, niin sama lie tilanne heillä jotka jäävät aikuisena puhaltelemaan nokkahuilua 5 vuotiaan tasolla vailla kehittymisen mahdollisuutta.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
No jos se taitava musikaalisuus on sidottuna sielunvaellukseen, niin sama lie tilanne heillä jotka jäävät aikuisena puhaltelemaan nokkahuilua 5 vuotiaan tasolla vailla kehittymisen mahdollisuutta.
Jällrensyntumisissä sitä kehitytäään. Voihan joku mennä takapakkiakin
Se on itestä kiinni. Itse olen harrastelija taidemaalari, palo taiteeseen on suuri mutta ikä painaa. Sitten seuraavassa elämässä pitemmälle. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jällrensyntumisissä sitä kehitytäään. Voihan joku mennä takapakkiakin
Se on itestä kiinni. Itse olen harrastelija taidemaalari, palo taiteeseen on suuri mutta ikä painaa. Sitten seuraavassa elämässä pitemmälle.Jaa itsestä kiinni?
Taitava pianisti alkaa soittaan nuotin vierestä jalostaakseen itseään seuraavaan elämään.
Elämä kulkukoirana Mumbain kujilla porukassa haukkuen kun niin houkuttaa. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jaa itsestä kiinni?
Taitava pianisti alkaa soittaan nuotin vierestä jalostaakseen itseään seuraavaan elämään.
Elämä kulkukoirana Mumbain kujilla porukassa haukkuen kun niin houkuttaa.Aina synnyttää. Ihmiseksi
Vuoroin pojaksi tai tytöksi.
Elämän olosuhteemme määräytyy tekojemme, taipumuksiemme ja halujemme mukaan. . - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aina synnyttää. Ihmiseksi
Vuoroin pojaksi tai tytöksi.
Elämän olosuhteemme määräytyy tekojemme, taipumuksiemme ja halujemme mukaan. ..... ja höpöt yuolisille uskomuksille.
- Anonyymi00010
Venäjän joukot valtasivat ja miehittivät Pokrovskin kaupungin Itä-Ukrainassa tammikuussa 2026. Kaupunki joutui venäläismiehittäjien haltuun lähes kaksi vuotta kestäneiden raskaiden taistelujen jälkeen.Sodan aikana Venäjän joukot ovat systemaattisesti tuhonneet ja ryöstäneet valtaamiaan kaupunkeja ja kyliä Itä-Ukrainassa. Pokrovsk oli ennen Venäjän hyökkäystä tärkeä rautatieliikenteen ja logistiikan solmukohta. Venäjän federaation on raportoitu systemaattisesti siirtäneen pois tai ryöstäneen valloitettujen alueiden infrastruktuuria ja teollisuuden laitteistoja.
- Anonyymi00011
Jeesuksen syntymä:
Luuk. 1:35 Enkeli vastasi ja sanoi hänelle: "Pyhä Henki tulee sinun päällesi, ja Korkeimman voima varjoaa sinut; sentähden myös se pyhä, mikä syntyy, pitää kutsuttaman Jumalan Pojaksi.
Oletettavasti kaikki muutkin ihmiset, eläimet ja luonto syntyvät Jumalan Itsensä vaikutuksesta. Miten tämä käytännössä tapahtuu, emme tiedä. Ehkä vain Jumalan oman "sanan" voimalla:
1. Moos. 1, Jumala SANALLAAN luo maailman sekä kaiken elävän:
https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=1.+Moos.+1:1&rnd=1783850453940
Me, kaikki elävä, siis synnymme Jumalan sanasta. - Anonyymi00012
Mie en tierustele sielurupsun saapumisaikataulustoja, ne kuuluu Isotietäjällensä eikä minun kupolirattahilleni.
Mutta kerran näin semmosen kummajutustelun, jotta iltayöhäsenä taivasrätti välähtelöi vihervaloosena ja mettänreunan yläpuolel leijasteloi pyörylööpeli. Ei kuulunu moottoriröhinää eikä linturäpistelyä. Se vaan hyristelöi ihan hiljapienesti, niinku jääkaappilootan takaosanen sillon ku se on tyytyväisrupsu.
Aatteloin jotta nytpä tulloo uforupsukat kyselemähän osotetta.
Mutta pyörylööpeli jäikin ilimahan killustelehen. Hetkosen päästä siitä tipahteloi semmonen valokiemurainen säierölli, joka nuuhkasteloi koivunlatvoja ja vetäytyi takasin ylös niinku olis todennu jotta väärä piha, väärä ukkelirupsu.
Mie vilikasteloin ympärillein, mutta ainoostansa siilikkärölli tuhisi ojanpenkalla eikä näyttäny yllättynehen ensinkää.
Sen jäläkeen en oo tierustellu liikoja. Kaikkee ei tartte ihmisrupsun tietelöörätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.772473Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422106Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28955- 31830
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58640Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6518Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 21495
- 33472