Yritys- ja yrittäjävihamielinen vihervasemmisto ei todellakaan lisää yritysten luottamusta. Viimeisin esimerkki tästä: Olisivat perumassa tulossa olevan yhteisöveroalennuksen, jos olisivat vallassa. Ovat jo poistaneet listaamattomien yhtiöiden osinkojen verottomuuden ja haitanneet yrittämistä .
Kasvutoimina kasvattavat valtion velkaa sen >20MRD vuodessa lisää.
Lindtman: "Sopeutuksen lisäksi tarvitaan kasvutoimia ja luottamusta"
33
218
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
PETTERIN HALLITUKSEN SAAVUTUKSIA LUETTEELET!
- Anonyymi00002
VELEKOO OLEMME JO OTTANEET YLI 60 MILJARDIA, KERTOO RIIKKAPETTERIN HALLITUKSEN TILASTO.
SE ON REILU KYMPPITONNI JOKAISELLE SUOMALAISELLE ELI YLI 10 000 EUROA. - Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
VELEKOO OLEMME JO OTTANEET YLI 60 MILJARDIA, KERTOO RIIKKAPETTERIN HALLITUKSEN TILASTO.
SE ON REILU KYMPPITONNI JOKAISELLE SUOMALAISELLE ELI YLI 10 000 EUROA."VELEKOO OLEMME JO OTTANEET YLI 60 MILJARDIA, KERTOO RIIKKAPETTERIN HALLITUKSEN TILASTO."
Laitatko linkin tuohon tilastoon, kun virallinen tilasto kertoo 32Miljardin velasta, josta 15 on mennyt edellisen hallituksen laskujen maksuun!!!!! - Anonyymi00026
Anonyymi00002 kirjoitti:
SE ON REILU KYMPPITONNI JOKAISELLE SUOMALAISELLE ELI YLI 10 000 EUROA.Etkö idiootti tajua minkä joutuvat ottamaan velkaa, oliskohan sen takia että saavat mariini tekemän 181 miljardin velan maksettua. Mariini velka jokaiselle suomalaiselle on vähintään 100000 vitun idiootti!!
- Anonyymi00034
Anonyymi00002 kirjoitti:
SE ON REILU KYMPPITONNI JOKAISELLE SUOMALAISELLE ELI YLI 10 000 EUROA.👎👎👎👎👎👎👎 👎👎👎👎👎👎👎 👎👎👎👎👎👎👎 👎👎👎👎👎👎
MITÄ TEKEE ORPON HALLITUS: SYYTÄÄ VALTION RAHAT RIKKAILLE, JOTKA OSTAVAT ULKOMAISIA OSAKKEITA JA VIEVÄT VEROTUKSENSA HALPAVEROMAIHIN.
NÄINKÖ SUOMI LÄHTEE NOUSUUN!!!
JA TÄMÄN TAKUUMIEHINÄ ON ORPO JA PURRA RANKAISTEN SUOMALAISIA YHÄ HUONOMMILLA TYÖEHDOILLA JA TYÖTTÖMYYSKORVAUKSILLA. VIELÄPÄ AIHEUTTAEN TÄMÄN VUOSITUHANNEN SUURIMMAN TYÖTTÖMYYDEN SUOMEEN.
👎👎👎👎👎👎👎 👎👎👎👎👎👎👎 👎👎👎👎👎👎👎 👎👎👎👎👎👎
- Anonyymi00003
PYYDÄMME VIELÄ LISÄVALTUUKSIA UUDELLE VELANOTOLEMME.
TOSIN EU EI ANNA SIIHEN ENÄÄ LUPAA.- Anonyymi00028
No mariinin velanottohan se ajoi suomen eu:n tarkkailuun paskahousut!!!!!!!
- Anonyymi00004
Lindtman uskoo yritysten verojen lisäämisen ja yritystukien poistamisen lisäävän yrittämistä.
- Anonyymi00005
Antin talousneuvonantaja on päissään vain autonratissa, Antti taitaa on hönössä päivät päästään.
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Antin talousneuvonantaja on päissään vain autonratissa, Antti taitaa on hönössä päivät päästään.
Taitaa vika olla katsojan omassa silmässä.
- Anonyymi00022
Uskotaan kokoomus ja se käskyttäjä EK että irtisanomisen helpottaminen työ työpaikkoja... Ja se nyt jos joku on absurdia.
- Anonyymi00006
Eihän yritysten luottamusta tarvi edes nostaa, asiakkaiden luottamus pitää saada ylös jotta he uskaltavat ostaa ja käyttää palveluita eli käyttää rahaa.
Miten voi olla noin vaikea tajuta edes perusasioita? - Anonyymi00007
Vihervasemmisto suoltaa tyypillistä populismiaan:
Kaikille luvataan mammonaa. 😂- Anonyymi00012
Jep, jopa köyhä tarvii ruokaa, sitä saa vain rahalla.
- Anonyymi00008
Mistä se Lindtman aikoo nyt luottamuksen etsiä, siis itseensä, SDP:hen ja yleensä vasemmistoon? Ei ole tainnut Suomen itsenäisyyden aikana sellaista näkyä.
- Anonyymi00009
Yritykset voi lähteä Suomesta vittuun.Ei ne tuo ruokaa suolalaisille.Ruvetaan kaikki viljelemään maata vitut yrityksistä
- Anonyymi00010
On perustettava voittoon perustamattomia Co-Coperatiiveja
- Anonyymi00013
Kuulostaa kommunistilta. Kannattaisiko sinun muuttaa itänaapuriin?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuulostaa kommunistilta. Kannattaisiko sinun muuttaa itänaapuriin?
Turtiainen meni jo, toivottavasti loputkin persut palaavat kotiin.
- Anonyymi00016
demareiden kasvu perustuu toisten taskuista varastamiseen, se on nähty jo vuosikymmeniä.
- Anonyymi00017
Orpon hallitus varasti minun taskusta.
- Anonyymi00018
Sdp:n populistinen vappusatanen oli otettu toisen taskusta.
- Anonyymi00019
Samoin kapuloiden laittamiseen yrityksen rattaisiin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sinun taskussa ei ole kuin reikä ja sitä ei kukaan varasta. Menisit töihin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Näin on,Orpo lusäsi veroja, meni ammattiyhdistyksen jäsenmaksujen vero vähennys. - 800€
Tuli matkailuauton vero. - 1200€ - Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Näin on,Orpo lusäsi veroja, meni ammattiyhdistyksen jäsenmaksujen vero vähennys. - 800€
Tuli matkailuauton vero. - 1200€Juu, kuka pölvästi maksaa vielä nykyään maksaa jotain ay-maksua?
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Juu, kuka pölvästi maksaa vielä nykyään maksaa jotain ay-maksua?
Ei yksikään, mutta järkevät ihmiset maksavat, siksi liittojen edut tulisikin rajata vain liittojen jäsenille, vapaamatkustajat hommatkoon etunsa ja oikeutensa työmarkkinoilla itse.
- Anonyymi00021
Kasvutoimet on nykyisen ja edellisten hallitusten pääohjelma. Tulokset nähdään. Politiikka on EK:n tahdon mukainen. Valtio on vain sitä varten. Eduskunta ei keksi itselleen mitään muuta tavoitetta.
- Anonyymi00024
Sannan hallitus harjoitti SAK:n kasvupolitiikkaa. Siinä kasvoivat menot ja valtionvelka. Antti on luvannut jatkaa samalla linjalla paisuttamalla julkista sektoria. No, IMF tulee puhaltamaan pilliin ja se pelin loppuu sitten.
- Anonyymi00025
Se joka vihervasemmistoon luottaa niin se on aivan sekaisin päästään!!
- Anonyymi00027
Ilman Herran siunausta emme tule pärjäämään, ei parane vihoittaa häntä ettei asia muutu kiroukseksi
- Anonyymi00030
SORJONEN ON TEKIJÄ DEMAREIS, KYSY SILT
- Anonyymi00035
Kasvuun tarvitaan työpaikkoja, joita Orpon hallitus on vähentänyt kymmenin tuhansin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3341336Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan75928Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823- 120693
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt43680Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38672Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.64666- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45537
- 32521
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9516Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 25505
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32482- 79447
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21421