Persut suuntaa kohti lopua eli IKUISTA Oppositiota!

Anonyymi-ap

Persuissa on tunnelam kuin uppoavassa Titanicissa, opposition pelastusveneissä on vai muutama paikka ja niistä käydään nyt kovaa taistelua.

Odotan uusia räväköitä ulostuloja persuilta, koska ek-VAALIT lähestyy.

91

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Niin ne tekee!

      • Anonyymi00010

        Aloittajalle kiitos totuuden kertomisesta!


      • Anonyymi00022

        Mukavaa, kun lapset, joiden sepitteitä ei hyväksytty Kevätpörriäiseen, saavat julkaista täällä juttujaan.


      • Anonyymi00072

        Joko porukka vähenee perssuteissa?


      • Anonyymi00097

        Ja hyvä niin!


    • Anonyymi00002

      Vihan jäljet on lyhyet!

      • Anonyymi00044

        Vihavas on pelottava.


      • Anonyymi00090

        Jauho puolue!


    • Anonyymi00003

      Milloin Riikka nastsikäräjille?

      • Anonyymi00023

        Nukkumaanmenoaika, ja tenava on vieläkin hereillä. Ota iltalääkkeesi ja painu pehkuihin.


      • Anonyymi00045

        Kysy antilta✋🏼


    • Anonyymi00004

      Vittupää riikka hoitaa persut ikuiseen oppositioon!

      • Anonyymi00007

        Teemu Keskisarja sinetöisi persujen IKUISEN opposition.

        Edes kokoomus ei kehtaisi mennä hallitukseen kaappinatsin kanssa.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Teemu Keskisarja sinetöisi persujen IKUISEN opposition.

        Edes kokoomus ei kehtaisi mennä hallitukseen kaappinatsin kanssa.

        Pöhköimmät persut arvostelee itseään eli hallitusta islamisaatiosta :D


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Teemu Keskisarja sinetöisi persujen IKUISEN opposition.

        Edes kokoomus ei kehtaisi mennä hallitukseen kaappinatsin kanssa.

        Kehtaisi? Kyllä ne ainakin juuri parhaillaan kehtaavat.


      • Anonyymi00024

        Sinussapa taitaa olla ytyä uuden puolueen muodostamiseen, kun noin kypsää tarinaa isket. Miten olisi KPP-puolue? Katkeroituneet PeräkammarinPojat, jotka äänestivät persuja ja uskoivat suureen kurpitsaan, joka jakaa lahjoja uskollisilleen.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Teemu Keskisarja sinetöisi persujen IKUISEN opposition.

        Edes kokoomus ei kehtaisi mennä hallitukseen kaappinatsin kanssa.

        88 Antin?


    • Anonyymi00005

      Kommunismin voitto on väistämätön.

      • Anonyymi00014

        Se hävis pelin jo vuonna 1989.


      • Anonyymi00025

        Kirjoitti Hans Kristian Kusinen, Terijoelta.


    • Anonyymi00011

      6 tai 7 prosenttia on perussuomalaisille erinomainen kannatus, kun he eivät olleet niin kiinnostuneita parlamenttivaaleista (tai kunnallisvaaleista) ja haluavat vain keskittyä oleellisempiin tehtäviin.

    • Anonyymi00012

      Äänestän Riikkaa jatkossakin. Tekee hyvää työtä. SDP kusetuspolitiikkaa en tule äänestämään.

      • Anonyymi00046

        Ok.Kiitos vinkistä,teen samoin.


    • Anonyymi00017

      Tässä vaalien alla nähdään vielä sellainenkin episodi, että persupölöt alkavat hädissään haukkua lopulta toisiaankin kommunisteiksi. Muita ei enää ole. Kaikki muut on jo haukuttu Kokoomusta myöden.

      • Anonyymi00018

        Sellaista peliä pitää Marinin pettänyt demarit
        Uusvirran kanss naiminen , vei Uniperin
        Tuppurainen mokasi söpöä


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sellaista peliä pitää Marinin pettänyt demarit
        Uusvirran kanss naiminen , vei Uniperin
        Tuppurainen mokasi söpöä

        Taidonnäyte persukoulun äidinkielen loppututkinnosta.


      • Anonyymi00047

        Sinä se jaksat räksyttää👻


    • Anonyymi00019

      Demareiden käy vielä niinku Peten ja Lindan.

      • Anonyymi00020

        Tässä vaalien alla nähdään vielä sellainenkin episodi, että Demuhitlerot alkavat mukavissaan haukkua lopulta toisiaankin kiusaajaksi


      • Anonyymi00048

        " ken kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa"


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        " ken kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa"

        Ei siihen komeaan Janneen,se on jo varattunna🫢


    • Me unohdettu kansa haluamme SMP:n takaisin!🇫🇮👍

      • Anonyymi00031

        Totta turiset SMP on palautettava entiseen loistoonsa Köyhän ja laillisuuden asialla


    • Anonyymi00028

      Tuskinpa. Vai mikä se realistinen vaihtoehto jatkossa on ihmisille, jotka äänestivät persuja? Jos sellaista ei ole, ääniä tulee kyllä jatkossakin. Huolimatta siitä, millaisen pettymyksen aiheuttivat hallitusvastuussa.

      Lisäksi populismi ja markkinointi toimivat; eihän meillä muuten seurattaisi puoluekannatusta ja kulloistenkin ulostulojen vaikutusta kannattajien määrään. Kun tässä vuosi käydään vaalityötä ja markkinoidaan, kannatus todennäköisesti kasvaa.

      Kun vaihtoehtoja ei ole ja jos uskoo, että nykyisessä järjestelmässä ei ole parantamisen varaa, niin silloin sitä selittää asiat parhain päin. Että jonkun muun vika, eikä persujen, ja silleen.

    • Anonyymi00029

      Vihariikka pilaa kaiken!

      • Anonyymi00051

        Agressiivisimmat vääristelijät, ja räksyttäjät on vasemmalta.


      • Anonyymi00064

        Saksi-Purra teki tosiaankin kardinaalimunauksen niiden Saksien kanssa heiluessaan.


    • Anonyymi00030

      Näin se on.

    • Anonyymi00032

      Heh heh!!!!

    • Anonyymi00034

      Ihme että peli ei tän pahempaa vielä ole persujen sisällä!

    • Anonyymi00037

      Pyllymajassa hätäkokous! Kari, Seppo ja Tenueemeli!

    • Anonyymi00038

      Kunnallisvaalien romahduksen perusteella, ohi on. Ohi on, ohi on, tämä marssimme pian ohi on, laulaa Riikka ja Jussi.

    • Anonyymi00039

      VIHApurran oppositio, vihaoppositio!

      • Anonyymi00067

        Riikka on kokkeleisaan tosi vihainen!


    • Anonyymi00040

      Ikuista kadotusta!

    • Anonyymi00041

      (˶>⩊<˶)

    • Anonyymi00042

      Persut uppoaa ikuiseen oppositioon ja mätänee sinne.

      • Anonyymi00052

        Voi,voi,muutatko taas maasta.Kun päiväunesi ei toteudu😂


        Vinkki, Somalia on turvallinen jälleen.Viihtyisit Taatusti.🥰


    • Anonyymi00043
    • Anonyymi00053

      Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pidätte te huolen vassut.

      • Anonyymi00054

        Katsokaa Saksaan ja Eurooppaan. Siellä oikeisto nousee koska punikit eivät välitä omasta kansasta paskaakaan.


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Katsokaa Saksaan ja Eurooppaan. Siellä oikeisto nousee koska punikit eivät välitä omasta kansasta paskaakaan.

        Punikkien aate painottaa ylikansallisuutta eikä siihen kuulu oman kansan etu


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Katsokaa Saksaan ja Eurooppaan. Siellä oikeisto nousee koska punikit eivät välitä omasta kansasta paskaakaan.

        ei ihan noin voi vetää yhtäläisyysmerkkejä, Saksan ja Ranskan äärioikeisto ei halua tukea ukrainaa, on läheisissä suhteissa Venäjän kanssa, toisin kuin Suomen persut. Suomessa eniten merkkaa se että persut petti palkansaajat.


    • Anonyymi00057

      Persut joutaa historian roskatunkiolle täysin turhana porukkana. Koko persupuolue on pelkkä hillotolppa suurimmille huijareille ja valehtelijoille.
      Kansalle persuista ei ole mitään hyötyä.

      • Anonyymi00084

        Eikä varsinkaan itse persuäänestäjille.


    • Anonyymi00058

      7% persujen kannatusko?

    • Anonyymi00059

      Ne maahanmuuttoa rajoittavat jätekasat.

    • Anonyymi00060

      VOI VOI NÄITÄ! 👽⌐╦╾━ ૮₍•᷄ ࡇ •᷅₎ა (Persureppana)

    • Anonyymi00061

      Kohti oppositiota ?Pikemminkin noille näytetään eduskunnan ovea ja paluuta ei ole.

    • Persuille käynee huonosti tulevissa vaaleissa, mutta voi jäädä vassujen toiveuneksi, että persut putoaa kokonaan pelistä pois niin niin että ns "liberaalit" saavat persujen häiritsemättä vapaasti hallita Suomea mielensä mukaan ja kansa on tiukasti talutusnuorassa. Tuskin koko kansa kuitenkaan "liberalisoituu". Todennäköisesti maan hiljaisten joukko kasvaa, mikä sekin kyllä sopii vassuille. Kun kuitenkin ärsytys vassujen ja muiden "liberaalien" touhuihin jää muhimaan niin lopulta se sitten sitten purkautuu jotenkin. Sitä ainakin ääriliikkeet vesi kielellä odottaa.

    • Anonyymi00062

      Vihalla tuskin menestyy?

    • Anonyymi00063

      Tunnin junalla oppositioon!

      • Anonyymi00065

        Kallis kyyti Orpolla ja Purralla, 3-5 miljardia euroa.


      • Anonyymi00068

        Kallis kyyti Orpolla ja Purralla. Marinin luomalla velalla ei ole jarruja


      • Anonyymi00069

        Uudvirran munalla pois hallituksesta !


    • Anonyymi00066

      Persut väärässä junassa?

      • Anonyymi00071

        Kun Marinin velat vei kaiken !


      • Anonyymi00085

        Juu. Kulkusuunta pitäisi olla kohti itää.


    • Anonyymi00074

      Untahan toki vassari voi nähdä mutta päivällä ja silmät auki se jo huolestuttavaa

    • Anonyymi00075

      Jauho-Riikka on hurja Vihapuheissaan!

    • Anonyymi00076

      Muuttavat puolueen nimeä ja kansa lankeaa.

    • Anonyymi00077

      PersuJammut haluaa Perufiien laillistamista! SAIRASTA!

    • Anonyymi00078

      Kansa tietää kun kansaa kusetetaan!

    • Anonyymi00079

      Teemu ja Ryydmän pistää uutta vaihdetta silmään aina vaan rohkeampia pilkkaamisia ja solvauksia pitäisi uskaltaa tehdä koska persukannattajien kauna kasvaa kuunnellessa

    • Anonyymi00080

      Viha Jauho-Purra on kova vihassaan!

    • Anonyymi00081

      Saako oppositiossa kokkelia?

    • Anonyymi00082

      Kokoomus Orpo selittelemässä

    • Anonyymi00087

      Parin vuoden päästä kansa haluaa kyvyttömät demarit ulos ja persut takaisin hallitukseen

    • Anonyymi00088

      Persujen tarina alkaa olla taputeltu.

    • Anonyymi00089

      PERSUT ON TUHO!

    • Anonyymi00091

      Sinisen Tulevaisuuden jälkiä on hyvä seurata.

    • VOI VOI NÄITÄ! 👽⌐╦╾━ ૮₍•᷄ ࡇ •᷅₎ა (Persureppana)

      ------------------

      Sisaresi on tuon näköinen sen jälkeen kun Mustafa on astunut hänet.

      😊😊😊😊😊

    • Anonyymi00093

      LOPPU KOITTAA

    • Anonyymi00094

      Orpositiota?

    • Anonyymi00096

      Heh heh.

    • Anonyymi00099

      Vituako se vasarile kulu.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe