89 euroo. Älypaskapuhelimella näpytin salasanan palveluun. Toista kertaa salasana ei toiminut. Tilaus on jatkuva, voin lopettaa sen vain kirjautumalla myfsecureen. Jossa salasanani ei toimi. Äsken yritin kirjautua, ja klikkasin kohtaa salasana unohtunut. Tuli ilmoitus että pian saat sähköpostiisi koodin. Eipä ole tullut. Eli F-secure pakottaa salasanan unohtaneen tilaajan olemaan ikuinen asiakas paskapalvelussaan. Hyi helvetti! Ja kun yritän ilmoittaa huolistani, vain englanniksi käy. Vinkki: älkää ikinä tilatko F-securelta mitään!!!!!
Tyhmä kun olen tilasin F-securen turvapalvelun
21
129
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vaihdoin Securen Nortoniin jo 10 vuotta sitten.
- Anonyymi00002UUSI
Onneksi olet fiksu.
- Anonyymi00007UUSI
Sormen jälki on hyvä kirjautua.
- Anonyymi00003UUSI
Kannattaisi opetella kirjoittamaan salasanat ja sähköpostiosoitteet oikein,
- Anonyymi00012UUSI
Joo, mut kato tää ÄLYpuhelin on näppäilyssä sikäli erikoinen että kun painaa esim kirjainta h, älypuhelin suihkasee ehkä y, u, j, b, v tai g.
- Anonyymi00004UUSI
Kaspersky on ylivoimaisesti parasta tällä alueella.
- Anonyymi00005UUSI
KasPerkele! 👀🤣
- Anonyymi00008UUSI
Venäläisten ikioma, ei ikinä
- Anonyymi00006UUSI
Tyhmille saadaan myydyksi mitä hyvänsä, vaikka älypuhelin. Aikoinaan tyhmät ohjattiin pankkiautomaatille kuskaamasta hiekkaa pankin marmoriparketille. Nyt tyhmät palvelevat itseään ja valittavat huonosta palvelusta.
Minulla on tietokone tyhmää viihdettä varten ja peruskännykkä puheluihin. Välillä oikein naurattaa, kun periaatteessa ihan kunnon ihmisiä digihyppyytetään.- Anonyymi00013UUSI
Kylläpä olet ilkeä. Jos sulla on läheisiä tai jopa perhe, olen todella pahoillani heidän puolestaan.
- Anonyymi00009UUSI
F-secure toiminut luotettavasti vuosia, ei ongelmia.
- Anonyymi00010UUSI
Eihän tietokone tai puhelimeen tarvitse mitään enää. Palomuurit ja tietoturva sekä selaimissa omat tietoturvat jne. Tietämättömät ostaa "ylimääräisiä" turva ohjelmia.
TOKI EI SE HAITTAA kun on TIETÄMÄTÖN.. voi sattua pahaa ja sattuukin,
näitä myös huijarit hyödyntää , tietojen kalastelu, siinä ei hyödytä mikään f secure tai muukaan jos ei TAJUA- Anonyymi00014UUSI
Eli olet samaa mieltä kuin minä että f-secure on täys kusetuspulju.
- Anonyymi00016UUSI
Toimittaako F-secure turvajuttuja myös puhelimiin ja tietokoneisiin? 😳
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eli olet samaa mieltä kuin minä että f-secure on täys kusetuspulju.
onhan se todella kallista myös, halvemmaksi tulee opiskella mitä juttuja varoa
ja etenkin tietojen kalastelua
toimivia ohjelmia ei kannata kiirehtiä päivittää , joskus yritykseen voitu murtautua ja palvelimilla korvaavat haittaohjelma koodin sisältävällä laillisen päivityksen,
ei sitä mikään tietoturva ohjelma silloin voi auttaa..
- Anonyymi00011UUSI
Minulle aikanaan yksi vanhus pyysi asennusapuun tuota.. siinä meni tovi vaan ok.. mutta turhaa se oli. ei kai tuo eläkää enää..
- Anonyymi00015UUSI
>>Älypaskapuhelimella näpytin salasanan palveluun. Toista kertaa salasana ei toiminut. >>
Siis tiesit ennalta puhelimesi hassunhauskan näppäimistön toiminnan? Silti menit huimapäisenä sillä tilailemaan 89 €/kk arvoisia palvelupaketteja.
Tässä kohtaa ei kannata syytellä pelkästään FSecurea. Omakaan pönttösi ei nyt toiminut ihan tilanteen edellyttämällä tavalla.
Olisit pyytänyt vaikka vaimoasi tilaamaan, ne on huolellisempia noissa.- Anonyymi00017UUSI
Älypaskapuhelin-nimitys tuli vasta tämän tapauksen jälkeen. Eikö tosiaan mielestäsi yhtään ole f-securen vika että eivät lähetä luvattua koodia sähköpostiin?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Älypaskapuhelin-nimitys tuli vasta tämän tapauksen jälkeen. Eikö tosiaan mielestäsi yhtään ole f-securen vika että eivät lähetä luvattua koodia sähköpostiin?
oletko varma että heillä sinun sähköposti??
jos et voi kirjautua, mikä tahansa sivusto pitäisi kyl lähettää jos oikea sähköposti, se salasalana uusimis prosessi?? - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
oletko varma että heillä sinun sähköposti??
jos et voi kirjautua, mikä tahansa sivusto pitäisi kyl lähettää jos oikea sähköposti, se salasalana uusimis prosessi??Sähköposti on saleen heillä kun sieltä just pari päivää sitten tuli mulle viesti. Ei vaan tule salasanan uusimista.
- Anonyymi00021UUSI
Aika monesta paikasta jää luvattu sähköposti tulematta. Minullakin on emailissa vain kahdesta kirjaimesta muodostuva "etunimi" ja sitten vanha Saunalahden aikainen domain nimi.
Kai siellä joku tekoäly arpoo, että ei ole oikea postiosoite, eikä siksi sitä luvattua postia koskaan tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3163735Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001703
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1081407- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041146- 821123
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103959Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.70860