Vupdessa syntyy alle 10 lasta. Ei kauaa enää häiritse.
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Se on oikein että räkänokat laitetaan kuriin virka vallan toimesta ellei muu auta.
- Anonyymi00002
Antaa mopojen mennä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Antaa mopojen mennä.
Patruunantiellä pitäisi pesäpalloilun lisäksi kieltää kaikki autoilu ja tehdä kävelykatu.
Enitenhän häiriötä aiheutuu juuri pesäpallo yleisön pysäköinnistä, autoilusta ja päivä toisensa jälkeen keskustassa rälläävistä sorarekoista lapsille ja muille liikkuville.
Aamuisin kilpaa ajaville lapsiansa koululle kuljettavia vanhempia unohtamatta.
Koulupäivän jälkeen taas sieltä tulee apinalaumohin verrattavia pieniä kaheleita pyörineen paikallista kauppaa kohti. - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Antaa mopojen mennä.
Kullannuput häiriköi koirauhaa...kamerat valvomaan ja rajusti sakkoa!
- Anonyymi00012
Anonyymi00003 kirjoitti:
Patruunantiellä pitäisi pesäpalloilun lisäksi kieltää kaikki autoilu ja tehdä kävelykatu.
Enitenhän häiriötä aiheutuu juuri pesäpallo yleisön pysäköinnistä, autoilusta ja päivä toisensa jälkeen keskustassa rälläävistä sorarekoista lapsille ja muille liikkuville.
Aamuisin kilpaa ajaville lapsiansa koululle kuljettavia vanhempia unohtamatta.
Koulupäivän jälkeen taas sieltä tulee apinalaumohin verrattavia pieniä kaheleita pyörineen paikallista kauppaa kohti.On ihmetelty että ei ole yhtään lasta/teiniä jäänyt auton alle Pöntisentiellä. Ajavat pyörällä oikoreitin nuorisotalon takaa. Pää ei käänny ja suoraan ajetaan tielle ja sen yli. Viime vuonna yhdelle tutulle esiteinille ystävällisen napakasti sanoin kaupan pihalla, että näitkö yhtään että jouduin pysähtyä äkkijarrutuksella. Poju siihen mutisi jotain epäselvää.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
On ihmetelty että ei ole yhtään lasta/teiniä jäänyt auton alle Pöntisentiellä. Ajavat pyörällä oikoreitin nuorisotalon takaa. Pää ei käänny ja suoraan ajetaan tielle ja sen yli. Viime vuonna yhdelle tutulle esiteinille ystävällisen napakasti sanoin kaupan pihalla, että näitkö yhtään että jouduin pysähtyä äkkijarrutuksella. Poju siihen mutisi jotain epäselvää.
Ai sanoiko jopa jotain. Minä olen nähnyt vielä pahempaa: tuijottaa vain.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
On ihmetelty että ei ole yhtään lasta/teiniä jäänyt auton alle Pöntisentiellä. Ajavat pyörällä oikoreitin nuorisotalon takaa. Pää ei käänny ja suoraan ajetaan tielle ja sen yli. Viime vuonna yhdelle tutulle esiteinille ystävällisen napakasti sanoin kaupan pihalla, että näitkö yhtään että jouduin pysähtyä äkkijarrutuksella. Poju siihen mutisi jotain epäselvää.
EILI SUOMEKSI ÖÖKKÖ!
- Anonyymi00005
Mopo poika olit joskus itsekin
- Anonyymi00006
Ei se mopopoikana olo tarkoita, että syyllistyy rikolliseen toimintaan..mopoterrorismiin heihalloo...säännöt on niilläkin. Kotirauha on lailla suojattu oikeushyvä!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei se mopopoikana olo tarkoita, että syyllistyy rikolliseen toimintaan..mopoterrorismiin heihalloo...säännöt on niilläkin. Kotirauha on lailla suojattu oikeushyvä!
Joo...tukitraktorirallikin häiritsee kotirauhaa...huviajo vaatii päiväkortin..vinkki tullille..jo loppuu häiriköinti
- Anonyymi00007
Viime vuonnakin syntyi yli 10 lasta.
- Anonyymi00010
Tallentavalla riistakameralla voidaan kuvata yleistä aluetta/tietä..niin päättyy häiriköinti!
- Anonyymi00011
Julkista tilaa kuvaavan riistakameran voi poistaa kätevästi hiipimällä salaa sen taakse, peittämällä se muovipussilla ja siirtämällä mokoma salakuvaajan kamera parempaan, ei niin julkiseen paikkaan.
- Anonyymi00013
Itse olen huomannut hyvän keinon...pysäyttää ja pyytää sammuttamaan ja kiskaisee tulpanjohdon puolasta saakka irti ja pistää taskuun.
Yleensä loppuu pärinä aina sama on tehonnut bensa autoihinkin kun pyytää esittelemään moottoria jollei nyt satu olemaan uudempi kone.- Anonyymi00017
Vahingonteko ja varkaus ?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei, vaan etelä-pohjanmaalainen keväthuolto!
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Hekoheko...
- Anonyymi00014
Ilkka-Pohjalaisen tekstareissa oli osuva kuvaus nykyajan mopopojista: Päämäärätöntä ajamista. Liikennesäännöistä ei ole hajuakaan. Jos Vimpelissä olisi tasa-arvoiset risteykset, yksikään ei tietäisi sääntöä. Nykyajan mopopojat on jopa huonompia huoltamaan omia mopojaan kuin ennen Taito ja osaaminen ei riitä. Huonoja ovat kaikessa.
- Anonyymi00021
Olisi poliisien syytä käydä ajelemassa keskustan reunamilla olevilla teilläkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 71571
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522