Mopopojat häiritsee eläkeläisiä

Anonyymi-ap

Vupdessa syntyy alle 10 lasta. Ei kauaa enää häiritse.

19

644

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se on oikein että räkänokat laitetaan kuriin virka vallan toimesta ellei muu auta.

• Anonyymi00002

Antaa mopojen mennä.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Antaa mopojen mennä.

Patruunantiellä pitäisi pesäpalloilun lisäksi kieltää kaikki autoilu ja tehdä kävelykatu.
        Enitenhän häiriötä aiheutuu juuri pesäpallo yleisön pysäköinnistä, autoilusta ja päivä toisensa jälkeen keskustassa rälläävistä sorarekoista lapsille ja muille liikkuville.
        Aamuisin kilpaa ajaville lapsiansa koululle kuljettavia vanhempia unohtamatta.
        Koulupäivän jälkeen taas sieltä tulee apinalaumohin verrattavia pieniä kaheleita pyörineen paikallista kauppaa kohti.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Antaa mopojen mennä.

Kullannuput häiriköi koirauhaa...kamerat valvomaan ja rajusti sakkoa!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Patruunantiellä pitäisi pesäpalloilun lisäksi kieltää kaikki autoilu ja tehdä kävelykatu.
        Enitenhän häiriötä aiheutuu juuri pesäpallo yleisön pysäköinnistä, autoilusta ja päivä toisensa jälkeen keskustassa rälläävistä sorarekoista lapsille ja muille liikkuville.
        Aamuisin kilpaa ajaville lapsiansa koululle kuljettavia vanhempia unohtamatta.
        Koulupäivän jälkeen taas sieltä tulee apinalaumohin verrattavia pieniä kaheleita pyörineen paikallista kauppaa kohti.

On ihmetelty että ei ole yhtään lasta/teiniä jäänyt auton alle Pöntisentiellä. Ajavat pyörällä oikoreitin nuorisotalon takaa. Pää ei käänny ja suoraan ajetaan tielle ja sen yli. Viime vuonna yhdelle tutulle esiteinille ystävällisen napakasti sanoin kaupan pihalla, että näitkö yhtään että jouduin pysähtyä äkkijarrutuksella. Poju siihen mutisi jotain epäselvää.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

On ihmetelty että ei ole yhtään lasta/teiniä jäänyt auton alle Pöntisentiellä. Ajavat pyörällä oikoreitin nuorisotalon takaa. Pää ei käänny ja suoraan ajetaan tielle ja sen yli. Viime vuonna yhdelle tutulle esiteinille ystävällisen napakasti sanoin kaupan pihalla, että näitkö yhtään että jouduin pysähtyä äkkijarrutuksella. Poju siihen mutisi jotain epäselvää.

Ai sanoiko jopa jotain. Minä olen nähnyt vielä pahempaa: tuijottaa vain.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

EILI SUOMEKSI ÖÖKKÖ!

• Anonyymi00005

Mopo poika olit joskus itsekin

• Anonyymi00006

Ei se mopopoikana olo tarkoita, että syyllistyy rikolliseen toimintaan..mopoterrorismiin heihalloo...säännöt on niilläkin. Kotirauha on lailla suojattu oikeushyvä!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei se mopopoikana olo tarkoita, että syyllistyy rikolliseen toimintaan..mopoterrorismiin heihalloo...säännöt on niilläkin. Kotirauha on lailla suojattu oikeushyvä!

Joo...tukitraktorirallikin häiritsee kotirauhaa...huviajo vaatii päiväkortin..vinkki tullille..jo loppuu häiriköinti

• Anonyymi00007

Viime vuonnakin syntyi yli 10 lasta.

• Anonyymi00010

Tallentavalla riistakameralla voidaan kuvata yleistä aluetta/tietä..niin päättyy häiriköinti!

• Anonyymi00011

Julkista tilaa kuvaavan riistakameran voi poistaa kätevästi hiipimällä salaa sen taakse, peittämällä se muovipussilla ja siirtämällä mokoma salakuvaajan kamera parempaan, ei niin julkiseen paikkaan.

• Anonyymi00013

Itse olen huomannut hyvän keinon...pysäyttää ja pyytää sammuttamaan ja kiskaisee tulpanjohdon puolasta saakka irti ja pistää taskuun.
      Yleensä loppuu pärinä aina sama on tehonnut bensa autoihinkin kun pyytää esittelemään moottoria jollei nyt satu olemaan uudempi kone.

• Anonyymi00017

Vahingonteko ja varkaus ?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei, vaan etelä-pohjanmaalainen keväthuolto!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Hekoheko...

• Anonyymi00014

Ilkka-Pohjalaisen tekstareissa oli osuva kuvaus nykyajan mopopojista: Päämäärätöntä ajamista. Liikennesäännöistä ei ole hajuakaan. Jos Vimpelissä olisi tasa-arvoiset risteykset, yksikään ei tietäisi sääntöä. Nykyajan mopopojat on jopa huonompia huoltamaan omia mopojaan kuin ennen Taito ja osaaminen ei riitä. Huonoja ovat kaikessa.

• Anonyymi00021

Olisi poliisien syytä käydä ajelemassa keskustan reunamilla olevilla teilläkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      71
      571
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe