Siinähän se. SDP ja perussuomalaiset eivät voi olla samassa hallituksessa koska SDP on salonkipuolue ja perussuomalaiset on kansan puolue. Sanotaan nyt vaikka että persut on populistinen kansan puolue. Hih, salonkipuolue on hyvä ja iskevä sana, parempi kuin se, mitä olen aiemmin käyttänyt. Kiitti, Nasima. Tulen jatkossa käyttämään sitä. Olen tähän asti kirjoittanut "elitistisistä puolueista", jotka ylenkatsovat tavallista kansaa. Salonkipuolue on parempi ilmaisu, se osuu ja iskee.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
_
- Kivikaudesta tullut - SDP:n Natsima On Sokea-JUOPPO-Lalli -kun Ei Näe ;
___ - että PerusSuomalaiset on Jo siellä - SALONGISSA - SalonkiKelpoisena - !
-- Anonyymi00002
o
- SDP:n -Sosialistit - On Pelkkiä - - - K A N S A N - K U S E T T A J I A - !
o
- Anonyymi00003
Nasima itse on shamppanjasosialisti. Kuuluu sossujen eliittisiipeen. Tykkää maahanmuuttajista ja tulee taatusti pitämään huolen siitä, että heillä on kaikki hyvin.
- Anonyymi00004
Nasima on erittäin hyvä ystävä Marinin kanssa. Mutta, onko hän hyvä ystävä Lindtmanin kanssa? Vaikuttaa siltä, että sukset ovat ristissä.
- Anonyymi00005
Nasima on näyttänyt tapansa. Inhoaa puoluetta, joka ajaa vain ja ainoastaan suomalaisten etuja. Järkyttävää! Mitähän tuostakin seuraa?
- Anonyymi00006
Sossut on kansan kusettajia.Persut on nostanut mulla veroja 1%.Sossut pienenti eläkettä satasilla lipposen hallitus.
- Anonyymi00007
On oksettavaa että joku ongelma-pakolainen
puhuu Suomalaisista salonkikelvottomina!
Kuinka ovat niin epäsuosittuja siirtolaisia kaikkialla?
Mistä se johtuu että Kiinalaisilla ei ole samanlaisia
ongelmia siirtolaisina, tuolla on Chinatown'eja monissa
maissa eivätkä siirtolaisina ole jatkuvasti rikoksissa! - Anonyymi00008
Ei myöskään Razmyar ole kelpo ihminen suomalaisille kun on talebanin jälkeläinen.
- Anonyymi00012
Vieläkö Nazima pyörittää vastaanottokeskus bisnestä?
- Anonyymi00014
Kyllä
- Anonyymi00013
Onko AINA saanut tulot Suomen VEROKANNASTA?
- Anonyymi00015
Salonkisosialistit eivät ole työväen puolella!
- Anonyymi00016
Häpeällistä te jotka tällästä olette äänestäneet!
- Anonyymi00017
Nasima ei ollut pienenä edes salonkia nähnyt saati ymmärtänyt mitä salonki on. Erämaassa syntynyt ja puun alla teltassa varttuneena ei kannattaisi muita mennä moittimaan salonkikelvottomuudesta. Aina pitää omaa alkuperää muistaa, vaikka kuinka hyvin on onnistunut suomalaisen sosiaaliturvan avulla kiipeämään sosioekonomisia tikkaita pitkin muita keskimäärin korkeammalle.
- Anonyymi00018
Olisipa mennyt Viroon mielummin,
Virolaiset ovelampina kuin Suomalaiset eivät olisi
koskaan äänestäneet tällästä yhtään mihinkään
eivätkä pitäis tätä minään!!
Kysykää vaikka Virolsisilta itse! - Anonyymi00019
I sure wish this bitch would have never entered Finland in the first place!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14783Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470