SDP:n Razmyar: Perussuomalaiset ei ole salonkikelpoinen puolue...

Siinähän se. SDP ja perussuomalaiset eivät voi olla samassa hallituksessa koska SDP on salonkipuolue ja perussuomalaiset on kansan puolue. Sanotaan nyt vaikka että persut on populistinen kansan puolue. Hih, salonkipuolue on hyvä ja iskevä sana, parempi kuin se, mitä olen aiemmin käyttänyt. Kiitti, Nasima. Tulen jatkossa käyttämään sitä. Olen tähän asti kirjoittanut "elitistisistä puolueista", jotka ylenkatsovat tavallista kansaa. Salonkipuolue on parempi ilmaisu, se osuu ja iskee.

16

217

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

_

- Kivikaudesta tullut - SDP:n Natsima On Sokea-JUOPPO-Lalli -kun Ei Näe ;

___ - että PerusSuomalaiset on Jo siellä - SALONGISSA - SalonkiKelpoisena - !

-

• Anonyymi00002

o

- SDP:n -Sosialistit - On Pelkkiä - - - K A N S A N - K U S E T T A J I A - !

o

• Anonyymi00003

Nasima itse on shamppanjasosialisti. Kuuluu sossujen eliittisiipeen. Tykkää maahanmuuttajista ja tulee taatusti pitämään huolen siitä, että heillä on kaikki hyvin.

• Anonyymi00004

Nasima on erittäin hyvä ystävä Marinin kanssa. Mutta, onko hän hyvä ystävä Lindtmanin kanssa? Vaikuttaa siltä, että sukset ovat ristissä.

• Anonyymi00005

Nasima on näyttänyt tapansa. Inhoaa puoluetta, joka ajaa vain ja ainoastaan suomalaisten etuja. Järkyttävää! Mitähän tuostakin seuraa?

• Anonyymi00006

Sossut on kansan kusettajia.Persut on nostanut mulla veroja 1%.Sossut pienenti eläkettä satasilla lipposen hallitus.

• Anonyymi00007

On oksettavaa että joku ongelma-pakolainen
      puhuu Suomalaisista salonkikelvottomina!
      Kuinka ovat niin epäsuosittuja siirtolaisia kaikkialla?
      Mistä se johtuu että Kiinalaisilla ei ole samanlaisia
      ongelmia siirtolaisina, tuolla on Chinatown'eja monissa
      maissa eivätkä siirtolaisina ole jatkuvasti rikoksissa!

• Anonyymi00008

Ei myöskään Razmyar ole kelpo ihminen suomalaisille kun on talebanin jälkeläinen.

• Anonyymi00012

Vieläkö Nazima pyörittää vastaanottokeskus bisnestä?

• Anonyymi00014

Kyllä

• Anonyymi00013

Onko AINA saanut tulot Suomen VEROKANNASTA?

• Anonyymi00015

Salonkisosialistit eivät ole työväen puolella!

• Anonyymi00016

Häpeällistä te jotka tällästä olette äänestäneet!

• Anonyymi00017

Nasima ei ollut pienenä edes salonkia nähnyt saati ymmärtänyt mitä salonki on. Erämaassa syntynyt ja puun alla teltassa varttuneena ei kannattaisi muita mennä moittimaan salonkikelvottomuudesta. Aina pitää omaa alkuperää muistaa, vaikka kuinka hyvin on onnistunut suomalaisen sosiaaliturvan avulla kiipeämään sosioekonomisia tikkaita pitkin muita keskimäärin korkeammalle.

• Anonyymi00018

Olisipa mennyt Viroon mielummin,
      Virolaiset ovelampina kuin Suomalaiset eivät olisi
      koskaan äänestäneet tällästä yhtään mihinkään
      eivätkä pitäis tätä minään!!
      Kysykää vaikka Virolsisilta itse!

• Anonyymi00019

I sure wish this bitch would have never entered Finland in the first place!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      46
      892
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      763
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      488
      761
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      164
      503
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe