Ihmiskunta on unohtanut tämän

Anonyymi-ap

Hakutulos
rakkaus:ut:x
1. Matt. 24:12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.

2. Joh. 13:35 Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus."

3. Joh. 17:26 Ja minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin, että se rakkaus, jolla sinä olet minua rakastanut, olisi heissä ja minä olisin heissä."

4. Room. 5:5 mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu.

5. Room. 12:9 Olkoon rakkaus vilpitön, kammokaa pahaa, riippukaa hyvässä kiinni.

6. Room. 13:10 Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys.

7. 1.Kor. 8:1 Mitä sitten epäjumalille uhrattuun lihaan tulee, niin tiedämme, että meillä kaikilla on tieto. Tieto paisuttaa, mutta rakkaus rakentaa.

8. 1.Kor. 13:4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,

9. 1.Kor. 13:8 Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.

10. 1.Kor. 13:13 Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.

10

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

tämä leviää kulovalkean tavoin ovat tehneet oman raamatun oma voima on noussut
      se pelastaa. kaikki Raamatun opit ovat poistaneet .

Elkää eksykö sanoo Raamatun sana.

• Anonyymi00005
        UUSI

11. PUTINKIN uskoo Raamattuun ja Jumala suojele.

• Anonyymi00003
      UUSI

Minulle ainakin nimenomaan Kokoomus ja Petteri Orpo on osoittautunut valheita ja turhia lupauksia jakelevaksi vääräksi profeetaksi, jonka politiikka ei lähde ihmisistä, niinkuin yhteiskuntavastuullisessa politiikassa pitäisi lähteä.
      Ilman ihmistä ei ole yhteiskuntaakaan.
      Kutsutaan sitä sitten rakkaudeksi OMAA kansaa kohtaan tai velkajarruksi muuten.

• Anonyymi00004
        UUSI

Sanna Marin siis aiheutti tämän sotkin halltuksinwwn kas vihasi vanhuksiakin, tarkoitin yllä

Naiset TEKI velkamme.

• Anonyymi00007
        UUSI

Tai muuten Marinln hallituksen tuhlaus muuten aiheutti velkakarrut JÄi pois äskeisesräni muuten
        .9

• Anonyymi00006
      UUSI

Ilman ihmistä ei ole yhteiskuntaakaan.
      Kutsutaan sitä sitten rakkaudeksi OMAA kansaa kohtaan tai velkajarruksi muuten.

Naishallitus ja rahamme tuhlaus

• Anonyymi00008
      UUSI

Naisten luonteen heikkous on ikuinen lempeys ja hempeys. Vähän joka suuntaan kumarretaan. Suomalaisille jääkin pyllistyspuoli.

• Anonyymi00010
        UUSI

Miehet kumartelevat sinne tänne. Marin sanoi suorasn, että Putinin hallinto on väätäsdä jo ennen tämän hyökkäystoimia. Hridi Hautala sanoi vieläkin aienmin.

• Anonyymi00011
        UUSI

Halla-aho on ollut aivat täpinöissän Trumpista kuten miesvoittoinen puolueensa.

• Anonyymi00009
      UUSI

Mutta kun ei ole sitä jumalaa,,mutta uskoville ei ikinä tämä tosiasia mene päähän...ja samoin koko raamattu on täynnä ennalta arvailtuja ennustuksia jotka sattumalta jotkut pitäneet paikkansa mutta suurimmaksi osaksi ei....uskovat eivät vaan siitä välitä mitään ,,,ei pätkääkään.

Millä nuo harhaoppiset saisi uskomaan järkeä...? Kuka keksii..?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      48
      2328
    2. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      147
      1903
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      58
      1865
    4. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      32
      1485
    5. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      108
      1484
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      55
      1171
    7. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      83
      1105
    8. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      69
      1096
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      881
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      877
    Aihe