haluisin oman hepan/ponin! mut kannattaako mun ottaa kun mä oon 37v ja ratsastanu noi vuoden??
mulla on hoitohevonen ja tiedän ja osaan aika paljon hevosista. vaan miten paljon hevonen/poni maksaa, varusteet, tallipaikka, rehut
kuivikkeet?? niin et sopisko mulle mieluummin poni vai hevonen? olen 186,5 pitkä ja painan 87kg. isä kyl sano et vasta 39-41vuotiaana, mut mä haluisin viimeistään silloin kun mun hoitoheppa kuolee, koska se on jo tosi vanha):
Oma heppa tai poni
10
165
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Lauantaina kun menet marssimaan varmaan löydät sen oikian miehen ja sitä voit ratsastaa.
- Anonyymi00002
Lauantaina meidän kylän kossit ratsastaa ja paljon. Kuulemma kauhavalaaasia tulossa grrrrr
- Anonyymi00003
Joko nössö sai eilen prideä.
- Anonyymi00004
Ponista ainaki helppo alottaa ja näppärämpi. Mitään pitkää matkaa ponil ei voi tehä mut pikku lenkkejä. Ja maksaa se. Riippuu mistä alottaa. Jos nollasta lähtee ni saa aika paljo perehtyy
- Anonyymi00005
Taidat olla niitä nössöjä mikä ottaa miehistä kaiken irti..
- Anonyymi00006
Sulle sopii keppihevonen.
- Anonyymi00007
Kokeileppa ensin keinuhevosta, siinä on hyvä hevonen.
- Anonyymi00009
Siitä sitten vuoden päästä oikeaan karusellihevoseen 🎠
- Anonyymi00008
Notta kiikkustualihi istumaha ja keppihevonen polvien välihi, sitte voi kiikkua kovaa tai hiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981201
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku86817Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29761- 64677
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93606- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15531Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466