Ja jopa kolmikymppuset jos on synnyttäny
Kaikki yli 40 naiset rupsahtanu
45
488
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja sun ikä? Jos oot vähintään 30 v. Niin rupsahtanu oot jo itsekin sitten. Hahaha…😂 mitä täällä sitten enää vingut? Oisko silmukan jatkoks sulle sopiva juttu niin ei tartte katkerana täällä mankua?
- Anonyymi00002
Nniii
- Anonyymi00003
Et voisi enempää väärässä olla. 40+, eikä lapseton, on parhain.
- Anonyymi00006
16-19v on parhain
- Anonyymi00016
Anonyymi00006 kirjoitti:
16-19v on parhain
Teikäläiset voivat muuttaa tuonne rättipäiden maihin, kun heidän arvoistaan ja ajatuksistaan niin tykkäätte.
- Anonyymi00024
Anonyymi00006 kirjoitti:
16-19v on parhain
Paras ja maukkain on 13-14v.
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Paras ja maukkain on 13-14v.
Hyi, sellainen on pedofiiliaa!
- Anonyymi00004
Se vaan on niin, että markkina-arvo tippuu iäkkäiltä
Nainen on parhaimmillaan 18-23v- Anonyymi00008
Sen ikäiset ei koske sinuun pitkällä tikullakaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sen ikäiset ei koske sinuun pitkällä tikullakaan.
Onpa koskeneet useemmankin kerran
- Anonyymi00012
Tuon ikäisillä ei edes vielä ole markkina-arvoa. Yksikään tosimies ei koske lapseen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onpa koskeneet useemmankin kerran
Oletko minä?! Samat senssit meinaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onpa koskeneet useemmankin kerran
pinseteillä ja suojavaatteet päällä kaiketi🫵😅🙃
- Anonyymi00040
Anonyymi00021 kirjoitti:
pinseteillä ja suojavaatteet päällä kaiketi🫵😅🙃
Ja pitkä tikku lisäksi 😁
- Anonyymi00005
Ei suakaan olisi, jos mutsis ei olisi synnyttänyt.
- Anonyymi00007
Mitä sitte 98% miehistä ei herätä itsessäni mitään tuntemuksia.
- Anonyymi00009
Koskee myös sua. Jos on rakentanut itsearvostuksensa pelkän ulkonäön varaan niin rupsahtaminen voi olla kurja juttu. Onneksi itse näen ihmisissä muitakin kuin ulkokuoren.
- Anonyymi00011
Se on vaan niin, että kaikki alkaa ulkonäöstä.
Minläänlaista suhdetta ei edes synny, jos toisen ulkonäkö ei miellytä - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se on vaan niin, että kaikki alkaa ulkonäöstä.
Minläänlaista suhdetta ei edes synny, jos toisen ulkonäkö ei miellytäMinä en ala minkäänlaiseen suhteeseen miehen kanssa, jos pääkoppa kumisee tyhjyyttä.
- Anonyymi00044
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se on vaan niin, että kaikki alkaa ulkonäöstä.
Minläänlaista suhdetta ei edes synny, jos toisen ulkonäkö ei miellytäEli et sinäkään kelpaa enää kenellekään kun vanhenet. Mieti kuitenkin sitä, että ihmiset pariutuvat kaiken ikäisinä eli teoriasi ei pidä paikkaansa. Se on vain sinun oma kokemus.
- Anonyymi00014
Ihan sama, pääasia että itse tykkään itestäni. Siihen ei sun mielipide vaikuta mitään.
- Anonyymi00018
Onneksi en ajattele noin. Olisi kauheaa pitää vain alle kolmekymppisistä tälleen yli neljäkymppisenä miehenä. Muutenkin tarpeeksi ongelmia pääkopan kanssa.
- Anonyymi00020
Juu näi o
- Anonyymi00022
Mä olen ai sanon jos et halunnu et ulkonäkö muuttuu et olis pannu paksuksi
- Anonyymi00023
No ei ole kaikki rupsahtaneet. Ei ainakaan kaunis M.
- Anonyymi00025
Jep. En tiedä mistä nuoruuden lähteestä se on juonut. Pakko mainita lisäksi ihanat rinnat! 😍🤩
- Anonyymi00026
Rupsahtanut on housuissas :D
- Anonyymi00027
Mutta se ihanaa kun on omia lapsia. He ovat minulle kaikkein rakkaimpia ihmisiä! Ja ihan jokainen ihminen vanhenee!
- Anonyymi00029
näytän silti paremmalta kun sä koska sä näytät pullanaamas kanssa possulta olin itteasias aina sitä mieltä
- Anonyymi00030
Rupsahtanut tai ei, elämästä voi nauttia. Ihmiset arvostavat eri asioita, toivottavasti samankaltaiset löytävät toisensa.
No ruspahtaneita me ollaan kaikki. Ei mun mielestä oman ikäset näytä yhtää vanhalta. Sama sukupolvikokemus on tärkee. Ihmettelen vaan missä te kaikki ootte?
- Anonyymi00031
Yksi +40 M-nainen on todellinen kaunotar jota rakastelisin oikein kunnolla. Sitä ihanaa jumalattaren vartaloa kun pääsisi hellimään. 😍
- Anonyymi00036
Kannattaa kokeilla onneaan, voi vaikka onnistuakin 😉
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kannattaa kokeilla onneaan, voi vaikka onnistuakin 😉
Välillä tuntuu että voisi olla molemmilla mielessä, mutta historian voi toistaa itseään helposti.
- Anonyymi00032
Aika rivo yleistys!!! Miesten ongelma on, kun ei ota eteen.
- Anonyymi00033
Juu juu, mutta miksi se on sinun ongelma??
Minulla ei sellaista ongelmaa ole. Pöh paskaa sun jutuilles. - Anonyymi00034
Sulla on omat mielipiteesi. Osa ei jaksa niin kiinnostua jostain nuorekkuuden ihannoinnista, kun on muuta sisältöä elämässä.
- Anonyymi00035
On pojulla ongelma, mutta vain itsensä kanssa.
Ihan naurattaa noin lapselliset jutut. - Anonyymi00038
Ja seitsemänkymppisenä et uskalla enää nuorempia yrittää?
- Anonyymi00039
ehkä hassu sanonta joku "turhien asioiden ajatteleminen"
- Anonyymi00041
Jos niin on, niin miks edes katselet sen ikäsiä?? Vai onko joku antanut sulle pakit ja nyt kiukuttelet siitä täällä.
- Anonyymi00042
Synnyttäneillä +30v on itsestään mielikuva joka ei täsmää todellisuuden kanssa.
Sisältö jos on pielessä, kaikki muuki on vituillaa- Anonyymi00043
Minkäslainen se mielikuva sitten on ja miten se eroaa todellisuudesta?
- Anonyymi00045
Älä yleistä. Minä en ole ainakaan.
- Anonyymi00046
Se oli synkkä ja myrskyinen yö
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406