Kaikki yli 40 naiset rupsahtanu

Anonyymi-ap

Ja jopa kolmikymppuset jos on synnyttäny

45

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ja sun ikä? Jos oot vähintään 30 v. Niin rupsahtanu oot jo itsekin sitten. Hahaha…😂 mitä täällä sitten enää vingut? Oisko silmukan jatkoks sulle sopiva juttu niin ei tartte katkerana täällä mankua?

    • Anonyymi00002

      Nniii

    • Anonyymi00003

      Et voisi enempää väärässä olla. 40+, eikä lapseton, on parhain.

      • Anonyymi00006

        16-19v on parhain


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        16-19v on parhain

        Teikäläiset voivat muuttaa tuonne rättipäiden maihin, kun heidän arvoistaan ja ajatuksistaan niin tykkäätte.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        16-19v on parhain

        Paras ja maukkain on 13-14v.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Paras ja maukkain on 13-14v.

        Hyi, sellainen on pedofiiliaa!


    • Anonyymi00004

      Se vaan on niin, että markkina-arvo tippuu iäkkäiltä
      Nainen on parhaimmillaan 18-23v

      • Anonyymi00008

        Sen ikäiset ei koske sinuun pitkällä tikullakaan.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Sen ikäiset ei koske sinuun pitkällä tikullakaan.

        Onpa koskeneet useemmankin kerran


      • Anonyymi00012

        Tuon ikäisillä ei edes vielä ole markkina-arvoa. Yksikään tosimies ei koske lapseen.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Onpa koskeneet useemmankin kerran

        Oletko minä?! Samat senssit meinaan.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Onpa koskeneet useemmankin kerran

        pinseteillä ja suojavaatteet päällä kaiketi🫵😅🙃


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        pinseteillä ja suojavaatteet päällä kaiketi🫵😅🙃

        Ja pitkä tikku lisäksi 😁


    • Anonyymi00005

      Ei suakaan olisi, jos mutsis ei olisi synnyttänyt.

    • Anonyymi00007

      Mitä sitte 98% miehistä ei herätä itsessäni mitään tuntemuksia.

    • Anonyymi00009

      Koskee myös sua. Jos on rakentanut itsearvostuksensa pelkän ulkonäön varaan niin rupsahtaminen voi olla kurja juttu. Onneksi itse näen ihmisissä muitakin kuin ulkokuoren.

      • Anonyymi00011

        Se on vaan niin, että kaikki alkaa ulkonäöstä.

        Minläänlaista suhdetta ei edes synny, jos toisen ulkonäkö ei miellytä


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Se on vaan niin, että kaikki alkaa ulkonäöstä.

        Minläänlaista suhdetta ei edes synny, jos toisen ulkonäkö ei miellytä

        Minä en ala minkäänlaiseen suhteeseen miehen kanssa, jos pääkoppa kumisee tyhjyyttä.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Se on vaan niin, että kaikki alkaa ulkonäöstä.

        Minläänlaista suhdetta ei edes synny, jos toisen ulkonäkö ei miellytä

        Eli et sinäkään kelpaa enää kenellekään kun vanhenet. Mieti kuitenkin sitä, että ihmiset pariutuvat kaiken ikäisinä eli teoriasi ei pidä paikkaansa. Se on vain sinun oma kokemus.


    • Anonyymi00014

      Ihan sama, pääasia että itse tykkään itestäni. Siihen ei sun mielipide vaikuta mitään.

    • Anonyymi00018

      Onneksi en ajattele noin. Olisi kauheaa pitää vain alle kolmekymppisistä tälleen yli neljäkymppisenä miehenä. Muutenkin tarpeeksi ongelmia pääkopan kanssa.

    • Anonyymi00020

      Juu näi o

    • Anonyymi00022

      Mä olen ai sanon jos et halunnu et ulkonäkö muuttuu et olis pannu paksuksi

    • Anonyymi00023

      No ei ole kaikki rupsahtaneet. Ei ainakaan kaunis M.

      • Anonyymi00025

        Jep. En tiedä mistä nuoruuden lähteestä se on juonut. Pakko mainita lisäksi ihanat rinnat! 😍🤩


    • Anonyymi00026

      Rupsahtanut on housuissas :D

    • Anonyymi00027

      Mutta se ihanaa kun on omia lapsia. He ovat minulle kaikkein rakkaimpia ihmisiä! Ja ihan jokainen ihminen vanhenee!

    • Anonyymi00029

      näytän silti paremmalta kun sä koska sä näytät pullanaamas kanssa possulta olin itteasias aina sitä mieltä

    • Anonyymi00030

      Rupsahtanut tai ei, elämästä voi nauttia. Ihmiset arvostavat eri asioita, toivottavasti samankaltaiset löytävät toisensa.

    • No ruspahtaneita me ollaan kaikki. Ei mun mielestä oman ikäset näytä yhtää vanhalta. Sama sukupolvikokemus on tärkee. Ihmettelen vaan missä te kaikki ootte?

    • Anonyymi00031

      Yksi +40 M-nainen on todellinen kaunotar jota rakastelisin oikein kunnolla. Sitä ihanaa jumalattaren vartaloa kun pääsisi hellimään. 😍

      • Anonyymi00036

        Kannattaa kokeilla onneaan, voi vaikka onnistuakin 😉


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla onneaan, voi vaikka onnistuakin 😉

        Välillä tuntuu että voisi olla molemmilla mielessä, mutta historian voi toistaa itseään helposti.


    • Anonyymi00032

      Aika rivo yleistys!!! Miesten ongelma on, kun ei ota eteen.

    • Anonyymi00033

      Juu juu, mutta miksi se on sinun ongelma??
      Minulla ei sellaista ongelmaa ole. Pöh paskaa sun jutuilles.

    • Anonyymi00034

      Sulla on omat mielipiteesi. Osa ei jaksa niin kiinnostua jostain nuorekkuuden ihannoinnista, kun on muuta sisältöä elämässä.

    • Anonyymi00035

      On pojulla ongelma, mutta vain itsensä kanssa.
      Ihan naurattaa noin lapselliset jutut.

    • Anonyymi00038

      Ja seitsemänkymppisenä et uskalla enää nuorempia yrittää?

    • Anonyymi00039

      ehkä hassu sanonta joku "turhien asioiden ajatteleminen"

    • Anonyymi00041

      Jos niin on, niin miks edes katselet sen ikäsiä?? Vai onko joku antanut sulle pakit ja nyt kiukuttelet siitä täällä.

    • Anonyymi00042

      Synnyttäneillä +30v on itsestään mielikuva joka ei täsmää todellisuuden kanssa.
      Sisältö jos on pielessä, kaikki muuki on vituillaa

      • Anonyymi00043

        Minkäslainen se mielikuva sitten on ja miten se eroaa todellisuudesta?


    • Anonyymi00045

      Älä yleistä. Minä en ole ainakaan.

    • Anonyymi00046

      Se oli synkkä ja myrskyinen yö

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe