Vastaus:
Usko Toivosen uskoon.
Se pyörii itsensä ympärillä.
No entä mihin se EI KOHDISTU?
Ristiinnaulittuun Herraan Jeesukseen, jossa Jumala oli ja jossa Jumala sovitti maailman itsensä kanssa.
Tähän Usko Toivosen usko EI KOHDISTU.
Kuinka tämän voi tietää?
Tämän voi tietää siitä, että kun tällä palstalla alkaa julistaa sovituksen sanaa, joka kuuluu:
"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkkomuksiaan",
paikalle pölähtää usein Usko Toivonen ja alkaa jostain syystä hyvin monisanaisesti ja monenlaisin Raamattu-sitaatein tekemään tätä sovituksen sanaa tyhjäksi.
Näin hän ei missään nimessään toimisi, jos hän uskoisi siihen.
Mutta katso: hän kuitenkin KOROSTAA uskon merkitystä!
Ainoaksi pääteömäksi jää, että kun hän ei usko ristiinnaulittuun Kristukseen, hän uskoo omaan uskoonsa.
Voisi kai sanoa, että hänen "uskonsa" pyörii itsensä ympärillä hieman kuin dementoitunut kadunlakaisija, joka on ajautunut liikenneympyrään.
Mihin kohdistuu Usko Toivosen usko?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Matt.24:24 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin. Biblia (1776) 5Moos.13:1-4. 2Tess.2:11. 1Joh.2:18. Ilm.13:13-14.
- Anonyymi00002UUSI
Katso, mutta kun Ihmisen Poika saapuu löytääkö hän USKOA maan päältä.
En itse jaksa lukea Uskon pitkästyttäviä tekstejä, joten niistä ei mitään haittaa ole. Kaikki eivät synny kynä korvan takana kirjureiksi. Kuitenkin....
Siitä teidät tunnetaan minun opetuslapsikseni että teillä on keskinäinen rakkaus...,
Jos Usko onkin hieman lattea ja lukewarm niin eikö tulisi rukoilla ettei Herra oksennus häntä ulos. Hän sanoo osta minulta tulessa puhdistettua kultaa (eli Jehovan todistajien Raamatun tuntemusta) Hän sanoo osta minulta uusi valkoinen puku eli kasteen sakramentti Helluntailaisilta. Hän sanoo osta minulta Silmävoide jotta näkisit oman köyhyytesi......
Silmävoide adventisteilta tai messiaanisilta........
Uskon pitäisi saada rohkaisua kulkea suuntaan jossa latteus voidaan korjata eikä suinkaan Jeesuksen tunnustavaa pidä parjata lakkaamatta.....
- Anonyymi00003UUSI
Jokainen Jumalan lapsi Jeesuksessa Kristuksessa on sitä uskon kautta.
2 Kolossassa asuville pyhille ja uskoville veljille Kristuksessa. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme!
3 Me kiitämme Jumalaa, Herramme Jeesuksen Kristuksen Isää, aina kun rukoilemme teidän edestänne,
4 sillä me olemme saaneet kuulla teidän uskostanne Kristuksessa Jeesuksessa ja rakkaudesta, mikä teillä on kaikkia pyhiä kohtaan;
5 me kiitämme häntä sen toivon tähden, joka teille on talletettuna taivaissa ja josta jo ennen olette kuulleet sen evankeliumin totuuden sanassa,
6 joka on tullut teidän tykönne, niinkuin se on myös kaikessa maailmassa, missä se kantaa hedelmää ja kasvaa, samoin kuin teidänkin keskuudessanne siitä päivästä alkaen, jona te kuulitte ja opitte tuntemaan Jumalan armon totuudessa,
7 niinkuin te sen opitte Epafraalta, meidän rakkaalta kanssapalvelijaltamme
( Kol 1)
Ja kuten voimme lukea tuo usko on tullut Evankeliumin totuuden sanan kuulemisen kautta.
Ja tämä pätee, jos te pysyy uskossa, siihen perustuneina ja lujina, horjahtamatta pois kuulemansa evankeliumin toivosta.
19 Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi
20 ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.
21 Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut
22 Poikansa lihan ruumiissa kuoleman kautta, asettaakseen teidät pyhinä ja nuhteettomina ja moitteettomina eteensä,
23 jos te vain pysytte uskossa, siihen perustuneina ja siinä lujina, horjahtamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olette kuulleet, jota on julistettu kaikessa luomakunnassa taivaan alla ja jonka palvelijaksi minä, Paavali, olen tullut.
( Kol 1)
Kuten Jeesus todistaa:
4 Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa.
5 Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.
6 Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niinkuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat.
7 Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.
8 Siinä minun Isäni kirkastetaan, että te kannatte paljon hedelmää ja tulette minun opetuslapsikseni.
9 Niinkuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessani. ( Joh 15)
Uskon kautta.
14 Sentähden minä notkistan polveni Isän edessä,
15 josta kaikki, millä isä on, taivaissa ja maan päällä, saa nimensä,
16 että hän kirkkautensa runsauden mukaisesti antaisi teidän, sisällisen ihmisenne puolesta, voimassa vahvistua hänen Henkensä kautta
17 ja Kristuksen asua uskon kautta teidän sydämissänne,
18 niin että te, rakkauteen juurtuneina ja perustuneina, voisitte kaikkien pyhien kanssa käsittää, mikä leveys ja pituus ja korkeus ja syvyys on,
19 ja oppia tuntemaan Kristuksen rakkauden, joka on kaikkea tietoa ylempänä; että tulisitte täyteen Jumalan kaikkea täyteyttä. ( Ef 3)
Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen- Anonyymi00004UUSI
Usko Toivonen, tuiki tavallinen luterilainen, jonka usko kohdistuu loppujen lopuksi kirkkoon ja kirkon viranhaltijoiden sakramenttien voimasta toimittaa pelastukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell482318Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1461887Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581865Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1091471- 311445
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551171- 691086
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831085Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103881Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54877