Miksi minulle kaikki on niin vaikeaa

Anonyymi-ap

Katson Love island sarjaa. Tuolla kaikki jo pussailee samantien, vaikka eivät edes tunne toisiaan. Miksi minä en uskalla mitään? Tai vaikka uskaltaisin, niin en minä saa ketään.

17

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ihan tyhmä ohjelma,big brother oli kyl hyvä!

• Anonyymi00005

Minä katkerana tätä katson, kun itse en löydä rakkautta. Vaikka menisin tuonne ohjelmaan, niin ei varmasti minua kukaan pariksi halua.

• Anonyymi00002

Oikea rakkaus ei tule Paradise Islandissa pussailemalla.
      Olet tulevaisuudessa tyytyväinen, kun annat aikaa itsellesi. Usko pois.

• Anonyymi00008

aikuiset naiset osaavat erottaa aito rakkaus, seksuaaliseen myyntityöhön

seksi ei tarkoita mitään verrattuna aitoon rakkauteen

aikuiset naiset lisäksi sanovat, että ennen kuin löytää aidon rakkauden, pitää kokea hyvää seksiä vieraiden kanssa, koska eivät usko, että aito rakkaus ja hyvä seksi onnistu

• Anonyymi00003

Itselle ei tulisi mieleenkään ruveta suutelemaan jonkun kanssa, jos vasta on tavattu. Ne on ihan omanlaisensa ihmiset jotka haluaa edes mennä johonkin Love Islandiin, se ei ole tavallisten ihmisten juttu.

• Anonyymi00007

saavat rahaa näyttelemisestä

kysymys kuuluu osaisitko sinä näytellä palkan edestä

paljonko pyytäisit palkkaa?

• Anonyymi00004

Ollaan ihmetelty tätä porukalla ja en osaa sanoa mikä sussa on vialla; pitäis olla aloitteellinen ja vähintään kohtelias ja hauska

• Anonyymi00006

Mie 46v ja mies miuta ei ole kukaan koskjaan suudellut joten älä välitä p*skaa tää on muillakin...

• Anonyymi00009

joskus noissa kirjoituksissa pohdittiin naisen nukuttamisen hyviä puolia verrattuna perinteiseen välien vatvomiseen rakasta ei rakasta

• No, sanon nyt suoraan, että melkeimpä toi heti pussaileva ois ohi. Mulle on tärkeempää että on sopiva, että jos ei, niin mieluummin sinkku.

• Anonyymi00010

En pidä Love Island ohjelmasta

• No eihän siinä mitään järkee okaan. Kaupallisesti myyvä. Mutta kaupallisuus ei oo hyvästä. Se unohtaa itse ihmisen. Perustuu riistoon.

• Anonyymi00011

Toisilla on suhteita, myö peräkammarin pohjat jäämmö yksin.

• Anonyymi00012
    • Anonyymi00013

The Onnelliset.

• Anonyymi00014

Jos ne laittaisivat sinne muutaman keski-ikäisen sikaäijän kaljavatsoine, johan loppuisi pussailu ja katsojaluvut romahtaisi.

• Anonyymi00015

Miksi haluaisi pussailla jonkun tuntemattoman kanssa? Ei se paljon mistään kotoisin, jos ei oikeaa tunnelatausta. Ihmetyyppejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä