Persut on pitkä piikki demareiden persuksissa

Anonyymi-ap

Kun ei ole mitään omaa esittää, pitää toista syyttää ihan kaikesta. Antti syytti tänään persuja hallitusvallan anastamisesta kokoomukselta. Iso mies, tyhjä pää.

22

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Antti oli ja on ihan oikeassa, eli ei pidä syytellä Anttia vaan Purraa!

      • Anonyymi00003

        Salli nauraa tyhmälle Antille.


      • Anonyymi00009

        Eipähän tarvinnut kertoa, mitä itse aikoo tehdä. Se kun olisi ollut mahdoton tehtävä.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Salli nauraa tyhmälle Antille.

        Puhut taas itsestäsi.


    • Anonyymi00002

      Antilla oli äylylasit.😂 Ei vain älynnyt että oli ladattu persu sitä persu tätä moodiin ..😂

      • Anonyymi00005

        Antilla oli kusenmaku älylaseissa, alkoi heti nousta päähän.


    • Anonyymi00004

      Köyhiltä ei leikata, kuka sanoi

      • Anonyymi00007

        Ei ole leikattukaan. Suomessa köyhiä nähtykään


      • Anonyymi00008

        Demarit sen sanoi.


      • Anonyymi00014

        Onhan se kamalaa, jos ei saa tuilla kaikkea mitä tekee mieli.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ei ole leikattukaan. Suomessa köyhiä nähtykään

        Huutelee palstaporvari kaljahöyryissään.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Demarit sen sanoi.

        Valehtelee palstaporvari jolla on pakkomielle demareita.


    • Anonyymi00006

      Maakunnan krapulaisten miesten ei kannata mennä takaisin kotikulmille haukkumaan persuja, voi tulla nenä kipeäksi.

    • Anonyymi00010

      Piikki Punikin Persuuksista ei lähde millään, aina vaan tuottaa suunnatonta kipua.

      • Anonyymi00018

        Älä viitsi persuilla.


    • Anonyymi00011

      "SDP on arvoihin pohjautuva lähes 30 000 jäsenen puolue. SDP:n päämääränä on yhteiskunta, jossa vapaus voittaa alistamisen, humaanisuus suvaitsemattomuuden ja oikeudenmukaisuus itsekkyyden"

      Vai ei ole suvaitsematon muita kohti

      • Anonyymi00016

        Demari hyvä, muut paha.


    • Anonyymi00012

      Ketjun aloittaja porvari ulisee joten osui ja upposi Lindemanin nuoli porvari leiriin😆

    • Anonyymi00019

      Kun täällä lukee demareiden kirjoituksia, on helppo ymmärtää
      miksi he ovat oppositiossa.
      Kompetenttia ei vaan ole.

      Viime vuosituhannella sentään oli asiallisia demareita.

    • Lindtman on vain nimellinen johtaja. Todellisuudessa SDP:ssä määräävät liberaalileidit, jotka haluavat SDP:n jatkavan suomalaista kansaa halveksivana salonkipuolueena. Lindtman on liberaalileidien sätkynukke. SDP:ssä ei ole enää paljon jäljellä siitä isänmaallisesta duunaripuolueesta, jollainen SDP parhaimmillaan ennen oli. Jos persut olisivat fiksuja niin he ottaisivat itselleen kaiken sen, minkä SDP on hylännyt - myös käytännöllisen demokraattisen sosialismin. Ideologinen kommarisosialismi oli se, mitä vanha kunnon SDP:kin vastusti. Käytännöllinen sosialismi toimii yhdessä käytännöllisen kapitalismin kanssa. Ne tasapainottavat toinen toisiaan ja estävät toisiaan ääriytymästä. Reunaoikeistolainen ideologinen riistokapitalismi on kansan kannalta yhtä paha kuin totalitaarinen kommarisosialismi, stalinismi tai maolaisuus.

    • Anonyymi00021

      On se tietysti kamalaa kun on vaihtoehtoja hallitusvastuuseen. Muutkin kuin me voivat olla vallassa.

    • Anonyymi00022

      Tein saman huomion.Ei omia ideoita,vain turhaa räksytystä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe