Jumalan antama laki - kymmenen käskyä

Anonyymi-ap

1• Helluntailaiset eivät usko Jumalaan
2• Helluntailaiset hyväksyvät laittomuuden
3•Helluntailaisuus eksyttää

51

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mitä usko nyös on ?
      - ojentautumista

Heprealaiskirje 11:1

• Anonyymi00002
      UUSI

Eksytyksessä on oikeaa ja väärää.
      Lustekin matkii oikeaa viljaa.

• Anonyymi00003
      UUSI

Kymmenen käskyä oli osa Mooseksen lakia.Lakiin saanut lisätä eikä myöskään ottaa mitään pois. Kymmenen käskyä ei riitä, vaan on noudatettava koko lakia, siis satoja käskyjä.
      Ns. kymmenen käskyä ei kiellä esimerkiksi valehtelua.
      Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi-käsky kielsi ainoastaan oikeudessa antamasta väärää todistusta. Yksi ainoa todistaja älköön olko pätevä ketään vastaan, olkoonpa mikä pahateko tai rikkomus, mikä synti tahansa, jonka joku tekee. Kahden tai kolmen todistajan sanalla on asia vahva.
      Kaiken päälle Mooseksen laki, jonka liitontauluihin oli kirjoitettuna kymmenen käskysanaa, ei ole enää voimassa.
      Mitä varten sitten on laki? Se on rikkomusten tähden jäljestäpäin lisätty olemaan siihen asti, kunnes oli tuleva se siemen, jolle lupaus oli annettu; ja se säädettiin enkelien kautta, välimiehen kädellä.

• Anonyymi00004
      UUSI

Helluntailaiset ovat kovia selittelemään.

Helluntailaiset hyväksyvät siis laittomuuden.

• Anonyymi00005
      UUSI

Jeesus sanoi laittomuuden tekijöille:

"Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'"

• Anonyymi00006
      UUSI

Lahkolaisuus on lähellä jumalattomuutta.
      Lahkolaisuutta ja syntiä ei kannata puolustaa

• Anonyymi00007
      UUSI

Psalmit 119:155
      .
      Kaukana on pelastus jumalattomista, sillä he eivät kysy sinun käskyjäsi.

• Anonyymi00008
      UUSI

Jeesus ei tunne laittomuuden tekijöitä.
      Antaa rikkaviljan kasvaa elonleikkuuseen asti.

• Anonyymi00010
      UUSI

Joh. 6:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".
      Galatalaiskirje:
      5:18 Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.

Jos ei ymmärrä tätä ei ymmärrä evankeliumista yhtään mitään. suunsoittajat tuo vaan itseensä julki ja tyhmyyttään!

• Anonyymi00011
        UUSI

Jos ei ymmärrä Jeesuksen sanoja silloin vastustaa Pyhää Henkeä.
        "Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'"

• Anonyymi00012
      UUSI

Rikas nuorukainen tiedusteli Jeesukselta suurinta käskyä ja saikin vastauksen, mutta pahoitti mielensä.

• Anonyymi00013
      UUSI

Sapatistien itsekehua ja muiden halveksuntaa.

• Anonyymi00020
        UUSI

Kehutaan Jumalaa, ja Jumalan pyhittämää ja siunaamaa sapattia. Emme nouse Jumalan yläpuolelle, vaan nöyrrymme pitämään Jumalan siunaaman ja pyhittämän sapatin pyhäpäivänä.

Ne ketkä eivät nöyrry pitämään Jumalan siunaamaa ja pyhittämää sapattia pyhäpäivänä, nousevat Jumalan yläpuolelle, ja sanovat: Ei Ei kuulu enää Uuden Liiton kristityille.

1234567---

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kehutaan Jumalaa, ja Jumalan pyhittämää ja siunaamaa sapattia. Emme nouse Jumalan yläpuolelle, vaan nöyrrymme pitämään Jumalan siunaaman ja pyhittämän sapatin pyhäpäivänä.

Ne ketkä eivät nöyrry pitämään Jumalan siunaamaa ja pyhittämää sapattia pyhäpäivänä, nousevat Jumalan yläpuolelle, ja sanovat: Ei Ei kuulu enää Uuden Liiton kristityille.

1234567---

Tämä vielä puuttui.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

1234567---

Ylpeät, itseriittoiset eivät nöyrry.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

1234567---

Numerosarja 1234567 ei kirjoittaa tänne muuta kuin heidän ylifariseuksensa oppeja. Olisi mukava kuulla hänen Roomalaiskirjeen ja Galattalaiskirjeen opetuksia.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Numerosarja 1234567 ei kirjoittaa tänne muuta kuin heidän ylifariseuksensa oppeja. Olisi mukava kuulla hänen Roomalaiskirjeen ja Galattalaiskirjeen opetuksia.

ylifariseuksella älykkyyttä riittää.

1234567---

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

ylifariseuksella älykkyyttä riittää.

1234567---

Tämä kommentti kertoo kaiken adventisteista!
        Oma ajattelu on kielletty!

• Anonyymi00015
      UUSI

Palastuvatko rikkaat vai köyhät helluntailaiset Raamatun mukaan ?

• Anonyymi00043
        UUSI

Molemmat uudestisyntyneet.

• Anonyymi00016
      UUSI

<<Jos ei ymmärrä Jeesuksen sanoja silloin vastustaa Pyhää Henkeä.
      "Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'"<<

Johanneksen evankeliumi:6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. 6:55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.

• Anonyymi00018
        UUSI

Tässä on hengelliset perusteet ei maalliset parametrit.

Joh. 6:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".
        Galatalaiskirje:
        5:18 Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.

ellette ymmärrä, ottakaa totuus vastaan, se on Jeesuksessa yhtä. Olette siis ilman ymmärrystä Jeesusta.

• Anonyymi00017
      UUSI

Ajattele jos helluntaipastori kaahatessaan helluntaihengessä rikkoisi tieliikkennelakia.
      Mitä siitä seuraisi?

• Anonyymi00021
      UUSI

Helluntaiapostoli rikkoi Jumalan lakia vastaan ja tämän helluntaipastorit hyväksyvät.

• Anonyymi00045
        UUSI

Arkkipiispa käski vihkiä homoja ja kaikki pakkovauvakastetut hyväksy sen.

• Anonyymi00022
      UUSI

Hurlum hei.
      Vapaus tehdä laittomuuksia.
      Helluntaina ei heilaa.

• Anonyymi00023
      UUSI

Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

Jumala tahto ‼️✝️

• Anonyymi00025
      UUSI

Juudas rikkoi Jumalan lakia vaikka oli Jeesuksen kutsuma opetuslasten joukkoon.

• Anonyymi00026
      UUSI

Helluntaupastorit poistavat viestejä joissa lainataan Raamattua.

• Anonyymi00027
      UUSI

<<Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.<<

et siis usko?
      te laittomuuden tekijät!

• Anonyymi00028
      UUSI

Tässä on taivaalliset perusteet:
      Johanneksen evankeliumi:6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. 6:55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.

Hengen ruokaa ja juomaa!

• Anonyymi00030
        UUSI

Mehukorviketta tarjolla.

• Anonyymi00029
      UUSI

Helluntikirkko hyväksyy avioeron, abortin, rahanahneuden jne.

Laittomuuttako ?

• Anonyymi00032
      UUSI

Laki pidetään helareita herjaamalla. Eikä liity mitenkään luterilaisiin kun sapatistit herjaa.

• Anonyymi00033
        UUSI

Sinulle tuo herjaus on muotisana.

• Anonyymi00034
      UUSI

Helluntaiuskonto on tunnettu pakkovuvakaste herjoistaan.
      Se on heidän lakinsa.

• Anonyymi00037
        UUSI

Mutta se vatipäisyys ei liity mihinkään, koska luterilaisia ei voisi vähempää kiinnostaa helareiden höyryämiset. Sapatisteille se kivi kengässä.

• Anonyymi00035
      UUSI

Aloittajan kaikki kolme väitettä ovat valetta.

Luther itse sitä paitsi 1500 avasi Armon kuninkuuden aikakauden. Se on osoittautunut olevan erilainen kuin Vanhurskauden kuninkuuden kausi 0-1500 jKr. Mooseksen laki ja Ristin evankeliumi eivät ole menestysteologiaa vaan yhäti Vanhurskautta. Vanhurskauteen kuuluu tarkka kirjanpito oikeuksista ja esim. Tekijänoikeuksista.
      Mutta kun Luther avasi 1500-3000 jKr olevan Armon kuninkuuden aikakauden julisti hän suurta menestystä Jumalan nimeen. Jumalalta tulee kaikki rikkaus ja koko Jumalan omaisuus on meidän käytettävissä. Se kuuluu meille.

Historia osoittaa kuinka vähäeleisen Vanhurskasta ja lain mukaista elämä oli 0-1500 jKr. Mutta myös millaisia rikkauksia ja menestystä alettiin havitella 1500 jKr alkaen.

Tarkoitan Laki ja Vanhurskaus saivat jo oman aikakautensa. Ne kuuluu menneisyyteen. Mutta nyt on Armon ja uskon aikakausi. Olisiko syytä todella palata takaisin keskiajan elämään. Itse olen ehdottanut aneiden yms. Sovitus välineiden ottamista takaisin käyttöön. Miksipä ei sitten lakia myös. Vaikka Kristus tiesi ennalta Pahan hingun Luojan laitoksen perään. Paha on tapa tappavalla.... Kova hinku Luojan laitoksen perään.....
      Perkele on tuhattaituri lain ja Raamatun käytössä.....

• Anonyymi00036
      UUSI

Eikö kaikki pahat teot ja niiden vatvominen pitäisi jättää kokonaan pois ja ottaa vain hyvät teot ja hyvät puhtaat tavat. Jos jää neuroverkkoihin hyvät teot ja Henki, niin pahat teot vaimenee eikä alitajunta vahvista niitä. Ymmärtäkää mitä aivoissa tapahtuu ja mitä Jeesus haluaa siellä tapahtuvan.
      Pyhä elämä on pahan jättämistä pois.

• Anonyymi00038
      UUSI

Länsimainen demokraattinen lainsäädäntö perustuu Jumalan kymmeneen käskyyn.

• Anonyymi00039
      UUSI

Helluntailaisten omatunto on parempi kuin Jumalan laki ?

• Anonyymi00040
      UUSI

Jeesuksen profetia laittomuudesta.

Matt 24:12: "Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus."

• Anonyymi00041
      UUSI

Länsimainen laki ei ole siksi, että sillä herjataan, vaan se tarjoaa yhteläisen oikeuden kaikille eikä sitä vastaan pidä pullikoida vaikka saa tuomion.

• Anonyymi00044
      UUSI

<<Länsimainen demokraattinen lainsäädäntö perustuu Jumalan kymmeneen käskyyn.<

Trump on länsimaiden demokratia itsevaltias keisari, keisarin tahto demokraattinen laki, on se kuinka väärin moraalisesti miten tahansa.
      käsky on käsky ja laki on laki ja tahto joka panee toimeen ja toimii, siellä sotavoimat takana.

• Anonyymi00046
      UUSI

Suomessa rikotaan perustuslakia.

• Anonyymi00048
      UUSI

Luterilaisia ei voi kukaan eksyttää, niin hukassa he ovat.

• Anonyymi00049
        UUSI

kertokaa mikä oikein on, sitä Herra haluaa.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

kertokaa mikä oikein on, sitä Herra haluaa.

Miika: 6:8 Hän on ilmoittanut sinulle, ihminen, mikä hyvä on; ja mitä muuta Herra sinulta vaatii, kuin että teet sitä, mikä oikein on, rakastat laupeutta ja vaellat nöyrästi Jumalasi edessä?

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Miika: 6:8 Hän on ilmoittanut sinulle, ihminen, mikä hyvä on; ja mitä muuta Herra sinulta vaatii, kuin että teet sitä, mikä oikein on, rakastat laupeutta ja vaellat nöyrästi Jumalasi edessä?

Eikö tarvitse herjata ketään?

Aika paljon sitten yritetään turhalla tavalla pelastua.

• Anonyymi00052
      UUSI

Huonosti käy jos laittomuus saa vallan.
      Siitä ei hyvää seuraa.

• Anonyymi00054
        UUSI

Silloin kaikki vain herjaavat tosiaan eikä kukaan pelastu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      119
      5453
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      276
      2206
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      92
      1783
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1220
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      341
      1197
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1130
    7. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      153
      1126
    8. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1119
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      114
      1108
    10. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      87
      1074
    Aihe