Kertokaa mulle mil mä saan ajan kulumaan kun ulkonakin sataa vähän väliä ja kurahousut on käyny pieneks:(
Tekemisen puute!
60
1245
Vastaukset
- luke67
...muuta ku huuhailet.niin mäkin nyt teen.
- eijarina
mäkin aattelin yrittää mut kaikki muut taitaa olla päivä unilla tai jossain muualla. Me tääl vaan kukutaan.
- luke67
eijarina kirjoitti:
mäkin aattelin yrittää mut kaikki muut taitaa olla päivä unilla tai jossain muualla. Me tääl vaan kukutaan.
sit mun kans? Brune ainaki havahtu
- eijarina
luke67 kirjoitti:
sit mun kans? Brune ainaki havahtu
joo että Brune sentää on hereillä:) Kirjotellaan sit kolmisin:)
- luke67
eijarina kirjoitti:
joo että Brune sentää on hereillä:) Kirjotellaan sit kolmisin:)
brune mullekki juttelis taas????
- eijarina
luke67 kirjoitti:
brune mullekki juttelis taas????
ollut tuhma "poika" ja suututtanut Brunen? Tästä keskustellaan vielä:)
- luke67
eijarina kirjoitti:
ollut tuhma "poika" ja suututtanut Brunen? Tästä keskustellaan vielä:)
ollu. saanko tukkapöllyä vai piiskaa?
- eijarina
luke67 kirjoitti:
ollu. saanko tukkapöllyä vai piiskaa?
sit "kotona" kun äippä ehtii sinne asti joskus:)
- luke67
eijarina kirjoitti:
sit "kotona" kun äippä ehtii sinne asti joskus:)
kiire ehtiä, en nauti moisista:P
- eijarina
luke67 kirjoitti:
kiire ehtiä, en nauti moisista:P
kun on sapiskaa tulossa niin mikäs kiire sitä silloin on:)
- luke67
eijarina kirjoitti:
kun on sapiskaa tulossa niin mikäs kiire sitä silloin on:)
jos jotenki onnistun sen lepyttään ni unohdatko sapiskan?
- eijarina
luke67 kirjoitti:
jos jotenki onnistun sen lepyttään ni unohdatko sapiskan?
kun pyydät anteeks niin kyl Brune siit leppyy ja mä sit unohdan sen sapiskan:)
- luke67
eijarina kirjoitti:
kun pyydät anteeks niin kyl Brune siit leppyy ja mä sit unohdan sen sapiskan:)
jotenki yrittää.
- Anneli
eijarina kirjoitti:
mäkin aattelin yrittää mut kaikki muut taitaa olla päivä unilla tai jossain muualla. Me tääl vaan kukutaan.
Eiköhän saada aika kulumaan.
- eijarina
Anneli kirjoitti:
Eiköhän saada aika kulumaan.
ainakin. Tulipahan imuroitua ja pestyä pyykkiäkin välillä kun oli hiljasta. Muuten oisin senkin ajan istunut varmaan koneella.
- luke67
eijarina kirjoitti:
ainakin. Tulipahan imuroitua ja pestyä pyykkiäkin välillä kun oli hiljasta. Muuten oisin senkin ajan istunut varmaan koneella.
jo sisälle tulin
- eijarina
luke67 kirjoitti:
jo sisälle tulin
on sitten hauvali pissitetty:) Ehdin mäkin imuroida kun "otto poika" oli pois jaloista pyörimästä:) Sit ehdin viel roskatkin viedä. Taistelin ton hemmetin rullaverhon kans mut täytyy myöntää voimattomuuteni ja kiljua veljee apuun. Onneks se on kesälomalla:)
- luke67
eijarina kirjoitti:
on sitten hauvali pissitetty:) Ehdin mäkin imuroida kun "otto poika" oli pois jaloista pyörimästä:) Sit ehdin viel roskatkin viedä. Taistelin ton hemmetin rullaverhon kans mut täytyy myöntää voimattomuuteni ja kiljua veljee apuun. Onneks se on kesälomalla:)
kesti ku palvelus hommia tehtiin.
- eijarina
luke67 kirjoitti:
kesti ku palvelus hommia tehtiin.
hommia? Kerroppa äiskälle vähän tarkemmin mitäs oot tehny?
- luke67
eijarina kirjoitti:
hommia? Kerroppa äiskälle vähän tarkemmin mitäs oot tehny?
Harjoteltiin vanhoja taitoja, ettei unohdu.
- eijarina
luke67 kirjoitti:
Harjoteltiin vanhoja taitoja, ettei unohdu.
juttu! Varmaan hieno homma! Hyvä kun omani sain istumaan ja seuraamaan sivulla. Tais olla open vika eikä koiran:(
- luke67
eijarina kirjoitti:
juttu! Varmaan hieno homma! Hyvä kun omani sain istumaan ja seuraamaan sivulla. Tais olla open vika eikä koiran:(
...koirakoulus oltiin kun se pentu. nyt voidaan hämeenkatua kulkee ilman remmiä.
- eijarina
luke67 kirjoitti:
...koirakoulus oltiin kun se pentu. nyt voidaan hämeenkatua kulkee ilman remmiä.
munkin olis sen otuksen kans pitäny mennä johkin koulutukseen. Se oli sellanen jääräpää että teki vaan kiusaa kun yritin komentaa sitä, veti kaiken aina ihan pelleilyks. Pitäsköhän kattella Asterix tänään aikansa kuluks?
- luke67
eijarina kirjoitti:
munkin olis sen otuksen kans pitäny mennä johkin koulutukseen. Se oli sellanen jääräpää että teki vaan kiusaa kun yritin komentaa sitä, veti kaiken aina ihan pelleilyks. Pitäsköhän kattella Asterix tänään aikansa kuluks?
kova pää, mut jos jotain oppii ni ei unohda.Saanko mennä tyttöjen kans kahville baariin? menen, jos vihanen olet ni anna tukkapöllyä kun palajan. heippahei. :))))
- eijarina
luke67 kirjoitti:
kova pää, mut jos jotain oppii ni ei unohda.Saanko mennä tyttöjen kans kahville baariin? menen, jos vihanen olet ni anna tukkapöllyä kun palajan. heippahei. :))))
nyt pojuseni kunhan muistat käyttäytyä ja tulla ajoissa kotiin:)
vähän sama vaiva.... :)))
- eijarina
On tääl sentään muitakin kun vaan mä ja Luke. Tylsistyttävä päivä:(
eijarina kirjoitti:
On tääl sentään muitakin kun vaan mä ja Luke. Tylsistyttävä päivä:(
vasta pääsin koneelle ku puoskari tän valloitti..... heh.... nyt kai omalle koneelle meni.....:)))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
vasta pääsin koneelle ku puoskari tän valloitti..... heh.... nyt kai omalle koneelle meni.....:)))
kun tulit pitää meille seuraa ettei ihan orpoja olla:)
eijarina kirjoitti:
kun tulit pitää meille seuraa ettei ihan orpoja olla:)
vois vähän aikaa olla.... hei miten se sun rehvi homma...... siis jos saan udella....:))) mie kans oon vähän niinku tavannu jonkun.... mut mut ku ei asu samalla paikkakunnalla....:))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
vois vähän aikaa olla.... hei miten se sun rehvi homma...... siis jos saan udella....:))) mie kans oon vähän niinku tavannu jonkun.... mut mut ku ei asu samalla paikkakunnalla....:))
sit mitään rehvejä tullutkaan:( Kotona oon möllöttänyt yksikseni ja rehvannu vaan tän koneen kans:(
eijarina kirjoitti:
sit mitään rehvejä tullutkaan:( Kotona oon möllöttänyt yksikseni ja rehvannu vaan tän koneen kans:(
höh..... ootko sanonut tälle tai siis et haluaisit nähdä......
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
höh..... ootko sanonut tälle tai siis et haluaisit nähdä......
ota niist sit selvää:) Kattellaan ja kuunnellaan mitä tuleman pitää, eikös hiljaa hyvää tule?
- luke67
eijarina kirjoitti:
ota niist sit selvää:) Kattellaan ja kuunnellaan mitä tuleman pitää, eikös hiljaa hyvää tule?
verkot vesillä? olkaa hiljaa ni saatte kalaa :))))
eijarina kirjoitti:
ota niist sit selvää:) Kattellaan ja kuunnellaan mitä tuleman pitää, eikös hiljaa hyvää tule?
tulee.....:))) ja parempi se varovaisesti on ottaa.... :)
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
tulee.....:))) ja parempi se varovaisesti on ottaa.... :)
mä oonkin ja joskus varmaan vähän liiankin kanssa mut parempi katsoa kuin katua:)
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
tulee.....:))) ja parempi se varovaisesti on ottaa.... :)
... oikeen uus uus tapaus?
luke67 kirjoitti:
verkot vesillä? olkaa hiljaa ni saatte kalaa :))))
vaan sua jaksa.... vituttaa sun sähköpostis silloin yks päivä.... ja tää ei ensimmäinen kerta...... mä vaan en jostain syystä nyt sua jaksa..... ja mun mielestä olit sitä tyttöä kohtaan törkeä....
eijarina kirjoitti:
mä oonkin ja joskus varmaan vähän liiankin kanssa mut parempi katsoa kuin katua:)
ajatus mulla kans..... :)
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
ajatus mulla kans..... :)
sun kuinkakin kaukana?
eijarina kirjoitti:
sun kuinkakin kaukana?
kaukana.... sisko ja sen mies meitä tässä yhteen parittaa..... meinaavat että taidan aika onneton itse olla nois mies asiois....:))) mut pien kutina on että oisko se tää.....:)
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
kaukana.... sisko ja sen mies meitä tässä yhteen parittaa..... meinaavat että taidan aika onneton itse olla nois mies asiois....:))) mut pien kutina on että oisko se tää.....:)
täs samalla Q:n kans puhelin yhteydessä:9
eijarina kirjoitti:
täs samalla Q:n kans puhelin yhteydessä:9
mie kans kahvin keittoon... enkä nyt taida tulla toimeen ton herraskaisen kanssa ja tiedän en ehkä ole nyt niin aikuismainen mut hällä väliä.... palaillaan...:))))
- luke67
eijarina kirjoitti:
täs samalla Q:n kans puhelin yhteydessä:9
meni. tohdin mäkin esiin tulla.
- eijarina
luke67 kirjoitti:
meni. tohdin mäkin esiin tulla.
tuol sähkö puolella. Älkää nyt riidelkö ystävät hyvät:( Sellanen ei ole kivaa;(
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
mie kans kahvin keittoon... enkä nyt taida tulla toimeen ton herraskaisen kanssa ja tiedän en ehkä ole nyt niin aikuismainen mut hällä väliä.... palaillaan...:))))
Q:lta. Tulee illemmalla seuraamme kun pääsee koneelle. Miks sä oot niin suuttunut Lukeen?
- luke67
eijarina kirjoitti:
tuol sähkö puolella. Älkää nyt riidelkö ystävät hyvät:( Sellanen ei ole kivaa;(
me riidelläkkä. mä vaan brunee naisena verisesti loukkasin. eikä se lepy ollenka.
- eijarina
luke67 kirjoitti:
me riidelläkkä. mä vaan brunee naisena verisesti loukkasin. eikä se lepy ollenka.
siitä vielä leppyy. Nyt vaan asia varmaan liia pinnassa. Kyl se siit viel. Etkä saa sapiskaa kun edes yritit, niin että "kotona" ei äippä ole remmin kanssa vastassa:)
eijarina kirjoitti:
Q:lta. Tulee illemmalla seuraamme kun pääsee koneelle. Miks sä oot niin suuttunut Lukeen?
että siltä saa välillä mukavia viestejä.... törkyä... ja luken kyl vähän pitäis mua tuntea.... mut ei opi ekasta kerrasta.... taidan lähteä ja palaillaan illalla... kiits terkuista....:))))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
että siltä saa välillä mukavia viestejä.... törkyä... ja luken kyl vähän pitäis mua tuntea.... mut ei opi ekasta kerrasta.... taidan lähteä ja palaillaan illalla... kiits terkuista....:))))
no sit sun täytyy mennä:( Tavataan sit illemmalla:)
- luke67
syvälliseks. Parempi kai et brunen kans eri aikaan tääl ollaan.No illaks poistun.Kotiinkin uskallan ku ei o remmi odottamas.
- eijarina
sun mihkään tarvi mennä! Kyllähän tänne silti mahtuu vaikka vähän mököttäenkin:( Kokemuksen syvä rintaääni puhuu:) Juu kotiin on kiva aina tulla.
- luke67
eijarina kirjoitti:
sun mihkään tarvi mennä! Kyllähän tänne silti mahtuu vaikka vähän mököttäenkin:( Kokemuksen syvä rintaääni puhuu:) Juu kotiin on kiva aina tulla.
ainakin syömään. roikuks tääl viä reilu vartin päästä, kun palaan?
- eijarina
luke67 kirjoitti:
ainakin syömään. roikuks tääl viä reilu vartin päästä, kun palaan?
kai mä aina välil kurkkasen tääne, tai sit mut saa kii mesestä.
- luke67
eijarina kirjoitti:
kai mä aina välil kurkkasen tääne, tai sit mut saa kii mesestä.
:))))))))
- Dark-angels
luke67 kirjoitti:
:))))))))
hmm,eiku sateenvarjo mukaan ja eikun ulos vaan happi hyppelylle=)
tai toinen vaihto ehto onpi että ootat sateen taukoamist ja käyt ulkosal sit=)
me käytiin vähä kylil ajeleen ja kauppareissu tehtiin=)täytyi mun kaivaa esiin sateenvarjo ettei vallan kastunu kun autosta nousi=)ulos kauppaan=) - luke67
Dark-angels kirjoitti:
hmm,eiku sateenvarjo mukaan ja eikun ulos vaan happi hyppelylle=)
tai toinen vaihto ehto onpi että ootat sateen taukoamist ja käyt ulkosal sit=)
me käytiin vähä kylil ajeleen ja kauppareissu tehtiin=)täytyi mun kaivaa esiin sateenvarjo ettei vallan kastunu kun autosta nousi=)ulos kauppaan=)Toi vanha alotus, ulkona olen jo ollu, nyt söin. Ehtoolla sit rullaileen.
- eijarina
Dark-angels kirjoitti:
hmm,eiku sateenvarjo mukaan ja eikun ulos vaan happi hyppelylle=)
tai toinen vaihto ehto onpi että ootat sateen taukoamist ja käyt ulkosal sit=)
me käytiin vähä kylil ajeleen ja kauppareissu tehtiin=)täytyi mun kaivaa esiin sateenvarjo ettei vallan kastunu kun autosta nousi=)ulos kauppaan=)Oottelinkin sua et koska heräät:) Kyl tääl nyt jo näyttää vähän valosammalta mut oon niin laiska etten viitti tänäänkään lähtee mihkään:) Saikko niit hymiöitä takas mitkä oli kateissa?
- luke67
eijarina kirjoitti:
Oottelinkin sua et koska heräät:) Kyl tääl nyt jo näyttää vähän valosammalta mut oon niin laiska etten viitti tänäänkään lähtee mihkään:) Saikko niit hymiöitä takas mitkä oli kateissa?
Lähen koiraa kusettaan, että heippa.
- eijarina
luke67 kirjoitti:
Lähen koiraa kusettaan, että heippa.
nyt ettei koira parka joudu tassut ristissä odottamaan:) Eikä sit eksytä mihkään matkalla kun tuut kiltisti kotiin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482