Sitä demari ei voi ymmärtää. Virallisesti SDP vakuuttaa olevansa velkajarrun kannalla. Tämä tarkoittaisi 2027 alkavalla hallituskaudella julkisten menojen ankaraa karsintaa. Toisaalta koko SDP:n luonnollinen olemus on valtion menojen kasvattaminen omien viiteryhmiensä eduksi. Puolueen ei ole tarvinnut kymmeniin vuosiin piitata tuon taivaallista siitä, mistä vaurautta yhteiskuntaan tulee. Se on sen sijaan erikoistunut niin sanottuun kakunjakamiseen. Joku muu leipoo kakun, demari jakaa sen ja nuolaisee samalla itse kakkulapiosta.
https://www.suomenuutiset.fi/paivan-pointti-antti-lindtmanilla-on-nelja-vaihtoehtoa/
Kakkua ei voi sekä syödä että säästää
10
87
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kun leipuri tulee aamuyöstä työpaikalle, niin mitä hän tekee ensimmäisenä?
- Anonyymi00002UUSI
Käy paskalla, kädet pesee kyllä taikina.
- Anonyymi00011UUSI
"Tämä tarkoittaisi 2027 alkavalla hallituskaudella julkisten menojen ankaraa karsintaa."
Höpön löpön, tarvitaan vain ankaraa eliitin, elinkeinoelämän, pääomapiirien ja omistuksen veroetuhuojennusten sekä elinkeinotukien karsintaa. Myös insitutionaaliset sijoittajat mm. säätiöt 5% lähdeverolle. Siinä velkajarrua ja verotulolähdettä kerrakseen 👍🇫🇮
- Anonyymi00003UUSI
Kokoomus on ryhmineen jo syönyt kakun, joten demarien täytyy yrittää leipoa uusi, josta riittäisi kaikille.
- Anonyymi00004UUSI
Demareilla ei ole siihen kananmunia, sokeria, jauhoja, täytteitä, kermavaahtoa eikä mansikoita.
- Anonyymi00006UUSI
Perustakaa vasemmistolainen leipomo.
- Anonyymi00008UUSI
Jos yrittäjä rikastuu pelkällä toisten tekemällä työllä, niin alkakaa hyvät ihmuset heti yrittäjiksi. Riski on olematon ja voitot satavarmoja.
- Anonyymi00005UUSI
Mulle talousopit on pala kakkua. Marin opetti. Velkaa lisää, eikä ikinä makseta pois..nollakorolla. rahaa on sillon jaettavaksi kaikille. Oon Robin Hood.
- Anonyymi00009UUSI
Yhteiskunnan vauraus syntyy työnteosta, mitä Orpo pyrkii kaikin keinoin vähentämään.
2025 työtuntien määrä väheni 2,3 % vuoden 2024 vastaavaan ajanjaksoon verrattuna.
Karl Marx oli tässä oikeassa. Työläinen tuottaa työpäivänsä aikana enemmän arvoa kuin mitä hänen työvoimansa ylläpitämiseen (palkkaan) kuluu. Tätä ylijäämää Marx kutsui lisäarvoksi. - Anonyymi00010UUSI
Leivotaan kakku.
Ensin kakusta maistetaan vain viipale.
Reiluummin otetaan seuraavaksi.
Sitten jäljelle jääneestä kakusta syödään neljäsosa.
Seuraavaksi jäljelläolevasta neljäsosasta 1/8-osa.
Ikuisesti jatkuu kun puolitetaan otettu määrä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521181
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591