Kenen syy se mielestänne on? Omannehan se ei tietenkään ole.
Miltä tuntuu olla köyhä työtön vasemmistolainen?
42
221
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei taida tuntua pahalta. Kyllä tuo aina työssäkäynnin voittaa.
- Anonyymi00022UUSI
Ei sen pidä tuntua pahalta.On olemassa ihmisarvo ja jokaisella joka haluaa saada työtä tulee olla itsekunnioitus tallella.Et sinä saa ketään töihin sellaista, joka ei arvista itseään.Itseasiassa pidän sinua arvottomampana kansalaisena kuin työtöntä, joka on empaattisempi kuin sinä.Vaikutat sadistilta .
- Anonyymi00029UUSI
Luoja ei laiskoja vassuja elätä.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Luoja ei ehdi paapoa laiskoja vasemmistolaisia, kun sillä on ihan tarpeeksi tekemistä siinä, että saa pidetyksi laiskat persut hengissä.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Jeesus ja 12 opetuslasta olivat työttömiä, jotka elivät muiden almuilla.
- Anonyymi00002UUSI
Pääsyyt ovat laiskuus, tyhmyys ja väärät valinnat (jos niitä edes on ollut).
Terv vauras porvari- Anonyymi00003UUSI
Mikä siinä pintaliidossa muka sitten on niin hienoa?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Arvostus, voi ostaa melkein mitä vaan, voi haukkua köyhiä laiskoja vassareita.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kela ei vahti tilisi jokaista euroa.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Arvostus, voi ostaa melkein mitä vaan, voi haukkua köyhiä laiskoja vassareita.
Aika köyhältä kuitenkin kuulostaa rahoista huolimatta. Laumasielut kaipaa arvostusta ja miellyttämistä.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kela ei vahti tilisi jokaista euroa.
Voihan sitä toki myös jemmata rahansa verottajalta piiloon, mutta himputti kun niitä ei voi sitten käyttää.
- Anonyymi00021UUSI
Tiedän perijäsukua ja he eivät vaikuttaneet kovin järjenjättiläisiltä. Huippuälykkäitä on vain 2 % väestöstä luuletko, että kaikki perijät mahtuu tuohon 2% ? Tarkista faktasi ennen kun tulet selittämään paskaa.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aika köyhältä kuitenkin kuulostaa rahoista huolimatta. Laumasielut kaipaa arvostusta ja miellyttämistä.
Köyhältä tosissaan vaikuttaa jos tarttee täällä oleilla vaikka olis rahaa olla Caymansaarilla 🤣🤣 teidän kuuluisi maksaa vitseistäni
- Anonyymi00030UUSI
Hyvin sopeudut tähän punikki joukkoon palstalla. oikea porkku
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kysyt väärältä tyypiltä.
Eihän tuo ole pintaliitäjä kuin puheissaan.
- Anonyymi00004UUSI
Työttömyydestä en tiedä, mutta minusta tuntuu ihan mukavalta olla hyvätuloinen vasemmistolainen eläkeläinen.
- Anonyymi00011UUSI
Mikä on hyvätuloinen eläkeläinen sinun mielestäsi?
- Anonyymi00031UUSI
2500e kk eläke on hyvä. -verot jä 1875e.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
2500e kk eläke on hyvä. -verot jä 1875e.
Paljonko suomalaiset saavat keskimäärin eläkettä?
Keskimääräinen kokonaiseläke 2 138 euroa kuukaudessa
Omaa eläkettä saaneiden keskimääräinen kokonaiseläke vuonna 2025 oli 2 138 euroa kuukaudessa. Miesten keskimääräinen eläke oli 2 388 euroa ja naisten 1 930 euroa. Lukuihin eivät sisälly osittaista vanhuuseläkettä saaneet.
- Anonyymi00005UUSI
Jos ketään ei kiinnosta työllistää minua, niin en ota siitä turhaa stressiä. Työttömyystuki on korvaus siitä, ettei minulle ole pystytty tarjoamaan töitä.
- Anonyymi00012UUSI
Kenen velvollisuus on tarjota työtä, ei kenenkään.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eikä minullakaan ole velvollisuutta työllistyä, tuo toimii molempaan suuntaan.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ehdotatko uunia siis vaihtoehdoksi niille, joille ei tarviyse tarjota työtä?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ehkä valtion pitäisi ottaa se velvollisuudekseen, jotta loppuisi se ulina työttömistä loisista.
- Anonyymi00006UUSI
Kaikki tuntemani vasemmistolaiset ovat töissä, eivätkä ehdi keskellä päivää kirjoittelemaan tänne, toisin kuin Anonyymi-ap jolla aikaa on päivälläkin.
- Anonyymi00007UUSI
Jep, ja suurin osa tämän palstan aloituksista on vain parin tyypin tekemiä, jotka ovat kroonisesti netissä.
- Anonyymi00020UUSI
Sama homma ne "tosivasemmistolaiset", jotka levittää sanomaa.Itse tiedän yhden tällaisen ja hän on sairaanhoitaja, eikä köyhä. Sitten on olemassa rikkaitakin vasemmistolaisia, jotka tekee lahjoituksia. Yksi tällainen perijätär on ainakin tehnyt lahjoituksen. Eikö Nalle ollut vasemmistolainen?
- Anonyymi00008UUSI
Ennen työttömät makoilivat, mitä nyt välillä nousivat veivaamaan nautinnollisen sätkän.
Nykyisin työttömät kirjoittavat kroonisest nettiin, purkaakseen pahaa oloaan ja huonoa omatuntoaan.- Anonyymi00015UUSI
Yritä kestää, Antti lupasi töitä tai ainakin lääkärintarkastuksen.
- Anonyymi00026UUSI
Miksi pitäisi olla huono omatunto?
- Anonyymi00027UUSI
Ei minulla ainakaan ollut työttömyydestäni huonoa omatuntoa silloin kun olin työttömänä muutaman vuoden. Elämässä on paljon muutakin, kuin tuottaa voittoa firman osakkaille.
- Anonyymi00014UUSI
Ei pahaltakaan. Sitä paitsi voisivathan asiat olla paljon huonomminkin. Voisi mm. olla esiteini-ikäisen tasolle jäänyt kirjoitustaidoton persu joka jauhaa yötä päivää samoja mantroja joissa keskustelee itsensä kanssa. Se olisi jo hirveä kohtalo.
- Anonyymi00038UUSI
Vasemmistolaisuuus on jo sellaisenaan karmea ihmiskohtalo, jota työttömyys tai köyhyys ei voi enää paljon pahentaa
- Anonyymi00016UUSI
Kaikki on suhteellista ja riippuu siihen mihin vertaa. Ei se minun syyni ole, että joku syntyy lusikka suussa rikkaaseen sukuun ja perii rahaa tekemättä mitään, vai onko? T.Totuudentorvi 👏🤶
- Anonyymi00018UUSI
Suomessa ei pysty rikastumaan millään rehellisillä keinoilla.Kaikki, jotka ovat Suomessa rikkaita ovat saaneet rahat vääryksillä. Esim. Suomenruotsalaiset ovat aikoinaan rikastuneet sillä kun käskettiin muuttamaan valtalunnan itäiseen osaan, ei parempina ihmisina tarvinnut maksaa veroja ollenkaan.Kai siina rikastuu vai kuinka? Muut rikkaat Suomessa kuuluvat maanalaiseen mafiaan siis nuo kakslahkeiset eli ovat ansainneet rahansa hämärästi.Rikastumiseen liittyy AINA epärehellisyys ja rikokset mistä ei olla jääty kiinni. 🇫🇮🖐
- Anonyymi00037UUSI
Kyllä pystyy suomessa rikastumaan rehellisesti, jos on riittävästi järkeä, voi rikastua rehellisesti. Omaisuutta voi myös rehellisesti periä. Se on yleisin rehellinen tapa vaurastua tai rikastua. Monet tee se itse miehet, ovat perineet omaisuutta ja sen avulla vaurastuneet.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kyllä pystyy suomessa rikastumaan rehellisesti, jos on riittävästi järkeä, voi rikastua rehellisesti. Omaisuutta voi myös rehellisesti periä. Se on yleisin rehellinen tapa vaurastua tai rikastua. Monet tee se itse miehet, ovat perineet omaisuutta ja sen avulla vaurastuneet.
Se miten raha on sukuun tullut on aina epärehellisin keino.Vaikka perijä ei olisikaan tehnyt rikosta niin joku sukulainen on, vaikkapa jättänyt veroja maksamatta ja kuulunut hyväveliverkostoon.Suomessa ei kukaan rikastu ilman epärehellisyyttä.Köyhät ovat rehellisiä ja ivat siksi köyhiä.Kaikki ei halua alentua rikkaiden tasolle huijareiksi ja rikollisiksi.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Rikkaan valheita.Kai se sinulle on helppoa kun vapaamuurarit nimittää sinut ja kaverisi virkoihin.Kai siitä on hyvä aloittaa sijoittaminen vai kuinka ?
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Rikkaan valheita.Kai se sinulle on helppoa kun vapaamuurarit nimittää sinut ja kaverisi virkoihin.Kai siitä on hyvä aloittaa sijoittaminen vai kuinka ?
Köyhät eivät ole tyhmempiä, vaan rehellisempiä ja eivät kuulu hyväveliverkostoihin, koska kokevat sen epärehelliseksi. Älkää uskoko tuon rikkaan propagandaan
- Anonyymi00036UUSI
Hyvä avaus.
- Anonyymi00039UUSI
Veikkaa, että ihan samalta puoluekannasta riippumatta.
Mikä teitä Persuapinat vaivaa, onko tuleva pudotus jo noin pinnassa ja usko, että Suolessa provoilemalla pääsette onneen? - Anonyymi00040UUSI
Ei kokemusta. Olen kohtuullisen hyvää eläkettä pitkän työuran jäljiltä, yksityisellä puolella, saava vasemmistolainen. Oma vikani varmaankin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521181
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591