Hörhöjen mukaan olisi pitänyt romahtaa jo neljä vuotta sitten, mutta romahdusta ei ole vieläkään näköpiirissä. Mistä tämä johtuu?
Venäjä on hyvin pitkälti omavarainen asevarustelussa ja muutenkin taloudessa. Sitä on mahdotonta voittaa.
Miksi Venäjä ei romahda?
8
122
Vastaukset
- Anonyymi00001
romahtaa tänään 3 kertaa ja huomenna kaksi, ainakin meidän uutisten mukaan sama jatkunut jo vuosia ehkä sitten joskus
- Anonyymi00002
Ei se romahdus hetkessä tule, mutta kokoajan se on tapahtumassa ja aika surkeassa tilassa koko maa on, henkisesti, taloudellisesti ja kansainvälisesti. Putin kuvitteli saavansa arvostusta ja kunnioitusta voimanäytöllä, mutta se toimii vain siellä Venäjän sisällä omien joukoissa ja nyt kun koko hoito on pettämässä, niin Putte on melkoisessa kusessa.
- Anonyymi00003
Ei länsi pysty pakotteilla kaatamaan Venäjää...siellä porskutetaan edelleen.
Anokin muutti loistohuoneistoon Moskovan laidalle. - Anonyymi00004
Eikä tule romahtamaan 450 miljoonainen kansa. Suomalaisten politikkojen olisi syytä lainata aivoja ja ulkoistaa ajattelu muille, kun omat ei sano mitään
- Anonyymi00007
Ja tämä kansa on?
- Anonyymi00005
Kyllä Venäläiset röhkivät omassa karsinassaan ja pärjäävät omalla tyylilläään.
Kukaan ei halua heitä matkia!
Nyt on vain niin, että nämä siat pyrkivät omasta karsinastaan toisten laitumille, heitä on pakko ajaa takaisin omaan karsinaansa. - Anonyymi00008
Venäjä on viimeisen noin sadan vuoden aikana romahtanut kaksi kertaa. Joten puheilla, ettei Venäjää voi voittaa ei ole ole perustetta. Emme tiedä mihin aloittaja pohjaa, kun olettaa, että Venäjän olisi nyt yleisesti oletettu romahtavan. Ainakaan se ei ole ollut tavoite, vaan että Venäjä lopettaa sotimisen Ukrainassa.
Mitä pidempään Venäjä jatkaa pään lyömistä seinään Ukrainassa, niin sitä surkeammaksi sen asema käy. Lopulta kaikki kulminoituu Putiniin. Viimeksi sota Euroopassa loppui viikossa, kun sodan aloittaja oli poissa. Pitääkö Venäjällä käydä sama tie, kun muutenkin vaikuttaa monilta osin Natsi-Saksan kopiolta. - Anonyymi00009
Siellä ihmisillä on kova kokemusta elää surkissa olosuhdeissa..kuten esimerkiksi 90 luvulla..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550