Hallitus ei voi pitää rajaa kiinni .Suomen kansaa estetty liian kauan menemästä Venäjälle.Meillä on oltava vapaa kulku sukujemme ja tuttaviemme luokse.
Ei ole mitään syytä pitää raja suljettuna.
Onneksi tämä hallitus lopettaa toimintansa keväällä.
Sekä myös kansanedustajat.
Ukraina on vaarallinen koko EUlle ,ei Venäjä.
Suomi Venäjä raja saatava auki.
8
129
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hallitus tekee oikein pitäessä rajat kiinni. Kukaan ei estä sinua lentämästä Kiinaan niin sitä kautta pääset Venäjälle. Toki turvallisuus siellä ei ole taattua voi lentää ikkunasta tai joutua tykin ruuaksi rintamalle. Henki kun ei ole minkään arvoinen Venäjällä nykypäivänä.
- Anonyymi00002
Viron kauttakin pääsee aloittajan ihannemaahan. Terve menoa!!!
Ukraina on osa Venäjää.🇷🇺🇺🇦🎖🎈🧨✨️
- Anonyymi00003
Ei ole eikä tule Putlerin yrityksistä huolimatta. Ukraina on kartalla ja heistä tulee eu kansa Eurooppaan.
- Anonyymi00004
Ai jaa vatnikki. Se ettäon rajat kiinni on vaan hyvä. Ja te venäläiset jotka haluatte sinne käymään siellä voitte menna Eestin kautta . Se että rajat ovat kiinni on vaan Puten vika. Ja Suomessa Suomen tavoin eletään rusnya. Jos ei kelpaa olla painu sinne Puten paratiisiin asumaan takas. Ei teitä täällä kaivata ollenkaan. Dasny danya ruski kurva
- Anonyymi00005
Aloittajalle: ai että Suomen kansaa.. te ruskit ette ole Suomessa Suomen kansaa. Tehän ootte vaan ruskeja. Ja ettehän te oo edes Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan. Jos ei kelpaa olla maassa maan tavalla niin häipykää takas sinne Puten lättiin. Teitä täällä kaivata
- Anonyymi00006
On syytä pitää rajat kiinni. Mm EUN hygienia ja tartunta ja jäte ja haju lakien mukaan on rajat kiinni sieltä päin. Se on myös tärkeätä. Ja Puten sota. Menkää mutta älkää tulko takasin. .e Suomessa emme sinne Suomessa Suomalaiset sinne halua. Mene ja jää sinne rusnya huilo vatnikki
- Anonyymi00007
Demareilla ikävä himaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429