Miltä tuntuu kun menettää elämänsä rakkauden

Anonyymi-ap

Kun näkee toisen katseesta että hän ei enää tunne mitään sinua kohtaan.

32

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      En tiedä, minulla tuo on vielä edessä.

      • Anonyymi00013

        Onnea odotukseen 😆


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Onnea odotukseen 😆

        En erityisemmin odota sitä.


    • Anonyymi00002

      Tuntuu pahalta. Naiselta

    • Anonyymi00003

      Olisi kamalaa. Mutta en muista että meillä olisi ollut koskaan mitään enkä tiedä että hänellä olisi koskaan ollut tunteita, joten osaan kyllä odottaa sitä.

    • Anonyymi00004

      tuntuu hirveältä mutta toisaalta minä halusin tätä. koin että hän alusta asti leikki kanssani. en koskaan kuulunut hänen porukoihin jne. se oli tavallaan että ammuttiin sukkahousuille heti alussa. en luota miehiin missään määrin. itkin molemmat raskaudet läpeensä olin niin yksinäinen ja pohjaton suru. kaikki on nyt siinä mielessä paremmin

      • Anonyymi00011

        Sinulla sentäs kaksi lasta❤️❤️


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Sinulla sentäs kaksi lasta❤️❤️

        onneksi on. en olisi hengissä enää ilman heitä.


    • Anonyymi00005

      Tyhjältä. Melkein menettää syy elää!!

    • Anonyymi00006

      Kokenut tuon. Pahalta tuntuu. Yhdessä yössä kaikki muuttui erään viikonlopun jälkeen kun hän tapasi toisen kylpyläreissulla. Ei auttanut ruuanlaitot ei yhteiset suunnitelmat, kaikki tuntui siinä hetkessä siltä että jotain oli muuttunut. Hän käänsi sen minun viaksi.

      • Anonyymi00009

        Olisi edes ollut rehellinen, mutta luulen että ymmärtää vielä joku päivä toimineensa väärin.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Olisi edes ollut rehellinen, mutta luulen että ymmärtää vielä joku päivä toimineensa väärin.

        Otan osaa, olet kokenut pahimman mahdollisen kohtalon. 🥺


    • Anonyymi00007

      En ole kokenut, mutta varmaan pahalta :(

    • Anonyymi00008

      Kaikkeen tottuu.

      • Anonyymi00015

        Ei totu!


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ei totu!

        Tottuu!


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Tottuu!

        Väärinkohteluun ei pidä tottua.


    • Anonyymi00010

      Jos toinen ei välitä, arvostelee ja tulee konflikteja, voi elämän rakkaus pelästyä ja karata.

    • Anonyymi00014

      Minun katseesta näki viimeksi kun kohdattiin se, mutta se ei ole koko totuus, kaipaan sua silti usein ja muistelen meidän kohtaamisia. Sinä et halunnut mua sanoit ei, niin minun oli opeteltava kuolettamasn tunteeni. Mutta saisit mut uudelleen rakastamaan, jos vain yrität ja kerrot mitä tunnet..

      • Anonyymi00016

        Tämä oli varmaan naiselta miehelle...
        Itse koen samaa. Olin niin surullinen, kun kaikki päättyi.


    • Anonyymi00018

      En nyt ehkä pelkästä katseesta osaa noin paljon tulkita tunteita.

      • Anonyymi00020

        En luota pelkkään katseeseen. Haluan että hän mies sanoo sen, että hänellä on tunteita mua kohtaan.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        En luota pelkkään katseeseen. Haluan että hän mies sanoo sen, että hänellä on tunteita mua kohtaan.

        Sano itse! Kipiti kipi! Minä en ole kuten muut.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Sano itse! Kipiti kipi! Minä en ole kuten muut.

        Milloin te lapsentasolle jääneet ukkelit ymmärrätte ettei nää koske teitä. Kukaan nainen ei halua jotain vaikeaa diivamiestä jolle ego on tärkeänmpää kuin aidot tunteet.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        En luota pelkkään katseeseen. Haluan että hän mies sanoo sen, että hänellä on tunteita mua kohtaan.

        Sitähän sanotaan et silmät kertoo totuuden kyllä. Mut en itsekään siihen nyt pelkästään luottaisi. Ehkä jos ihan pitkään silmiin tuijottelee silloin ehkä.


    • Anonyymi00021

      häviääkö suomi jääkekkosessa sveiysille 0-7

    • Surullista.

      Mulla ei tietenkää oo tälläsiä, kun en koskaa rakastunu.

      Eli ei oo suruja omasta takaa. Mutta miks sä haluat surettaa?

    • Anonyymi00022

      Silloin kun hän oli mennyt toisen kanssa kihloihin+ kaikki muu, tiesin että se siitä ja tulee pian se lopullinen piste tunteissani. Tunteet alkoivat kuihtumaan pala palalta ja nyt kaikki on lopullisesti ohitse, onneksi.

    • Anonyymi00026

      Tuntui kyllä pahalta, kun halaili toista ja tuijotti. Nyt hän on sitten lopullisesti menetetty, mutta ei koskaan ollutkaan minun.

    • Anonyymi00027

      Eihän se silloin ole elämän rakkaus jos sen menettää...
      Sydänsurut on elämää.

    • Anonyymi00029

      En tiedä en ole itse moista koskaan kokenut

    • Anonyymi00032

      On varmasti se pahin mahdollinen tunne. Tunteet ei vastavuoroisia siis toine tuntee rakkautta ja toinen väistää. Pahaksi osuu jos toine rumasti jättää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe