Asiantuntija: Kaliningradin ”teholähetin”
ei yksin selitä droonien harhautumista Suomeen
Maapallon pyöreys suojaa Suomea Kaliningradin GPS-häirinnältä. Sen sijaan Pietarin ympäristön ja Itämeren laivojen laitteita vastaan on vaikeampi suojautua.
Media taas oikeassa ja minä
5
52
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vaikea arvioida, minkä laitteen teho riittää mihinkin. Yksi on varma, drooneja tulee harhautumaan reitiltään lisää ja niitä saattaa ropsahtaa Suomeenkin. Onneksi droonit lentävät vain noin 1000 km, joten ne tipahtavat Etelä-Suomeen, luultavasti Helesinkiin.
- Anonyymi00003UUSI
1000 km, ok
Mistä ne on lähetetty? - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
1000 km, ok
Mistä ne on lähetetty?Tuo on erittäin hyvä kysymys. Jos nyt vähänkää on järkeä päässä, niin huomaa, että joku tässä mättää...
- Anonyymi00002UUSI
Miksei Venäjän häirintälähettimiä häiritä? Siitä vain Suomi ja Balttian maat rakentamaan vahvaa häirintälähetintä, joka suunnataan Venäjän häirintälähettimiin. Perusteet ovat hyvät, gps-signaalin häiritseminen vaarantaa siviililiikennettä joten Venäjän on turha vonkua jostain sotatoimista Venäjää vastaan!
- Anonyymi00004UUSI
Itäsuomessahan on ollut jo vuosia GPS-signaalin häirintää, jopa siinä määrin että enää täällä ei tehdä yö lentoja lentokentille joissa ei ole uudempaa lähestymis kalustoa kentillä,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781386
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121325Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181100- 21996
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45863Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114858- 17793
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40667
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72652