Järkyttynyt äiti Espoosta kirjoittaa, kuinka hänen kahta teini-ikäistä tytärtään on ahdisteltu. Äidin mukaan ahdistelijat ovat olleet kantasuomalaisia miehiä. Tyttäriimme on käyty kiinni lenkkipolulla. Heidän viereensä on istuttu metrossa kertomaan yksityiskohtaisesti, mitä kertoja haluaisi tyttärelle tehdä, jos he eivät olisi julkisella paikalla, heitelty rivouksia ja vihjailuja.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012035840.html?utm_source=ampparit
Kantisäijät ahdistelevat jatkuvasti lapsia.
99
374
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei voi pitää paikkansa. Jokainen tietää, että matut ne tyttöjä ahdistelee. Kannattaa lukea sensuroimatonta mediaa
- Anonyymi00006UUSI
Kuten MV-lehteä vai?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuten MV-lehteä vai?
Vaikka, jos tykkää ilmaisesta ulkomaisten uutisten suomennospalvelusta.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuten MV-lehteä vai?
Oikea media, pt-media, onhan noita. Ulkomailta lisää jos kykyjä riittää.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oikea media, pt-media, onhan noita. Ulkomailta lisää jos kykyjä riittää.
Propagandamedioita.
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuten MV-lehteä vai?
Voit googlata mitä tapahtuu esim Britanniassa.
Mediamme vaikenee niistä,miksiköhän? - Anonyymi00110UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Propagandamedioita.
No, vaikka YLE, iltapäivälehdet, hesari..
- Anonyymi00002UUSI
Minulle on käynyt samoin ainakin 15 -vuotiaasta lähtien ja sisarelleni jo nuorempana. Aina kantismiehet asialla. Käpälöintikokemuksia kehon eri alueille on paljon.
- Anonyymi00003UUSI
Ahdistelijat ovat kyllä ulkomaalaistaustaisia.
- Anonyymi00004UUSI
Minua ei koskaan ole ahdistellut ulkomaalaistaustainen. Aina tekijänä on ollut tavallinen kantasuomalainen. Niistä ei edes viitsi kertoa kenellekään. Niin tympeää se on. Kerran yksi tyttökaveri lähti juoksemaan yhden lääppijän perään kun suuttui niin tapauksesta.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minua ei koskaan ole ahdistellut ulkomaalaistaustainen. Aina tekijänä on ollut tavallinen kantasuomalainen. Niistä ei edes viitsi kertoa kenellekään. Niin tympeää se on. Kerran yksi tyttökaveri lähti juoksemaan yhden lääppijän perään kun suuttui niin tapauksesta.
Älä valehtele. Matuja ne ahdistelijat ovat.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
tv: 65 v ?
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
tv: 65 v ?
Jos et usko niin oma on asiasi. Minulle on syntynyt mielikuva, että jotkut haluavat esittää asioita muiksi kuin mitä ne saattavat olla.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Älä valehtele. Matuja ne ahdistelijat ovat.
Yritätkö kaasuvalottaa edellä kommentoinutta?
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Yritätkö kaasuvalottaa edellä kommentoinutta?
Rasistipaska yrittää aina. Mutta harvoin onnistuu.
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mulla päinvastanen kokemus.En liiku yksin missän enää.
Järkkyä ku baaritiskillä tunkevat väkisin viereen,enkkua sönköttäen.Eikä mikään puhe auta,ainut Apu oli pyytää Suomalaiselta mieheltä päästä hänen viereensä turvaan.
Ne lähtee seuraamaan humalaisia baareista kuvottavaa.
Eikä edes taxin tilaaminen ole nykyän välttämättä turvallista.
- Anonyymi00005UUSI
Maahanmuuttajat sitä ja tätä, blaa blaa blaa, kotimaiset suurin uhkatekijä.
Anonyymi-ap
2026-05-27 11:47:18
Maailman menoa
Hetero Persut ovat lukumääräisesti suurin uhka alaikäisten tyttöjen sukupuolirauhan rikkomisessa.
Anonyymi-ap
2026-05-27 11:41:28
Ahdistelevat perusmiehet, valkoiset juntit.
Hesari B 9
"Alaikäiset kokevat jatkuvasti häirintää"
Armon vuonna 2026 odottaessamme Jeesuksen paluuta lähes 2000 vuotta ennen suuren ahdistuksen pian koittavaa, aikakautta.
Taivaalliselta sotajoukot.
Jeesus sotapäällikkö, kuningas valkoisella hevosella ratsastaja.
Vasu- Anonyymi00025UUSI
Niin, oli se yksikin, jota oikein kuvan kanssa haettiin, ihan ehta suomihuntti🤣
- Anonyymi00037UUSI
Ja aamulla nänniesi pihat puhuvat ääniä jolle puheet eivät riitä sen jälkeen kun olin jo unohtanut sinut viimeksi.
- Anonyymi00008UUSI
Eikö neitokaiset voi pyytää ahdistelijansa nimeä ja puhelinnumeroa heti, kun huomaavat ahdistelijan lähestyvän? Eikö rivoa lähentelijää voi läjäyttää kylkeen, jos sen käsi hipelöi bussissakin ja tietysti pyytää nime ja puhelinnumeroa?
Mutta ei, suomalais-neito ei saa julkisesti torjua eikä sanoa yhtään mitään. Pitää esittää pelokasta pikkutyperystä.- Anonyymi00013UUSI
Äidit kasvattavat lapsiaan vaaleanpunaisessa Jeesus pumpulissa.
- Anonyymi00028UUSI
Niin, lapsethan ne ovat syyllisiä kun eivät uskalla lyödä aikuista röhisevää miestä joks istuu viereen ja muut ympärillä istuvat miehet katselee vaan muualle.
Nää ahdistelijat opettelee erilaisia keinoja keskustelupalstoillaan. Esim yksi mitä käyttävät on, että naista ja lasta ahdistellessaan ja rivoja puhuessaan hymyilevät koko ajan ja jos uhri tai joku ulkopuolinen reagoi niin nostavat valtavan aggressiivisen metakan. Tämän korostetun aggressiivisuuden tarkoitus on estää ihmisiä auttamasta uhria ja koskaan enää auttamasta ketään.
Sama keino mikä työnään varastelua harjoittavilla ryhmillä eli kiinni jäätyään hirveä metakka päälle, että myymälävartija saadaan hämmentymään ja perääntymään. - Anonyymi00056UUSI
Tajuat kai että moni on pelokas pikkutyttö siinä tilanteessa. Toivovat vain että aikuinen mies, joka katsoo oikeudekseen ahdistella lapsia menisi pois.
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Niin, lapsethan ne ovat syyllisiä kun eivät uskalla lyödä aikuista röhisevää miestä joks istuu viereen ja muut ympärillä istuvat miehet katselee vaan muualle.
Nää ahdistelijat opettelee erilaisia keinoja keskustelupalstoillaan. Esim yksi mitä käyttävät on, että naista ja lasta ahdistellessaan ja rivoja puhuessaan hymyilevät koko ajan ja jos uhri tai joku ulkopuolinen reagoi niin nostavat valtavan aggressiivisen metakan. Tämän korostetun aggressiivisuuden tarkoitus on estää ihmisiä auttamasta uhria ja koskaan enää auttamasta ketään.
Sama keino mikä työnään varastelua harjoittavilla ryhmillä eli kiinni jäätyään hirveä metakka päälle, että myymälävartija saadaan hämmentymään ja perääntymään.No saadaanko vartija sillä tavalla perääntymään?
Ainakin Omenassa vartijat eivät perääntyneet senttiäkään kun tappoivat naisen lattialle. - Anonyymi00101UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sama keino mikä työnään varastelua harjoittavilla ryhmillä eli kiinni jäätyään hirveä metakka päälle, että myymälävartija saadaan hämmentymään ja perääntymään.Ihmekielyä,kukaan ymmärrä.
- Anonyymi00009UUSI
Valetta ja valeuutisia. SUOMEN KANSA kyllä tietää, että tyttöjä ja naisia ahdistelevat matut
- Anonyymi00016UUSI
Persut ja muut vähäpojat eivät ole mikään Suomen kansa.
- Anonyymi00018UUSI
Sinäkin jätät sanomatta sen ilmeisen. Et tarkoita maahantulijoita yleisesti. Tarkoitat tiettyä sukupuolta, mutta et sano.
Hys hys vaan.
- Anonyymi00015UUSI
Yleisesti tiedetään, miten jollakin alueella lapsia ahdistelevien matujen suhteen kannattaa toimia.
Pitää ottaa yhteyttä hätäkeskukseen, ja sanoa että kantasuomalaiset ahdistelevat lapsia. Poliisi tulee paikalle niin ärhäkkäästi, että ahdistelevat matut lähtevät karkuun.
Ei tule tehdä sitä virhettä, että lipsauttaisi ahdistelijoiden olevan matuja. Silloin poliisi tuskin uskaltaisi tulla paikallekaan.
Jospa tässäkin lähinnä toivotaan poliisilta aktiivisempaa läsnäoloa ongelmalähiöissä. Sattuneesta syystä.- Anonyymi00022UUSI
Voi vittu, miten Persuilet
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Voi vittu, miten Persuilet
Siinä taas "älykäs" kommentti vasemmistolaiselta, joka näkee persuja pistorasioissakin.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Siinä taas "älykäs" kommentti vasemmistolaiselta, joka näkee persuja pistorasioissakin.
Sanoo salaliittoteoreetikko.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei kyllä omakaan suoraa valehtelua ollut sepustuksesi ollut mitään Finlandia-palkinnon tasoa.
- Anonyymi00017UUSI
Valtaosa ahdistelijoista, nykyisin voi sanoa 99,9 % on näitä päivät pitkät ostareilla ja asemilla notkuvia ja kierteleviä mamuloisia.
Ex-pääministerimme Sanna Marinin ovella käynyt oli näitä samoja ällöttäviä hyypiöitä.- Anonyymi00024UUSI
99,999%
- Anonyymi00019UUSI
Joo... onhan se ikävää. Tosin ei maininnut, miten tyttäret pukeutuu ja käyttäytyy vai ovatko muka uskovaisia, aitoja suomalaisia vai paperi"suomalaisia" ja kuuluvatko "lahkoon", joita Espoossa on vissiin jo 80%?
- Anonyymi00057UUSI
Toivottavasti vain yrität provosoida.
- Anonyymi00020UUSI
Mielipidepalstalle voi kirjoittaa mitä tahansa, taas rimanalitus ilta-sanomilta.
Poliisikin voi puhua paskaa, koska ulkomaalaistaustaisia ei tilastoida minnekkään koska rassismi. - Anonyymi00021UUSI
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuus Helsingin kaikissa seksuaalirikoksissa on noin 33 prosenttia ja raiskausten osalta noin 40 prosenttia. Poliisin mukaan yliedustuksessa ei ole tapahtunut muutoksia viime vuosina.
Eli ovat suhteellisesti yliedustettuja, jopa yli kymmenkertaisesti kantiksiin verrattuna.- Anonyymi00029UUSI
Tuota väitettä ei pysty tarkistamaan mistään.
Poliisi tarkoittanee tässä ulkomaalaisilla niitä, jotka eivät ole Suomen kansalaisia. Joten ulkomaalaistaustaisten osuus on suurempi. - Anonyymi00051UUSI
Ja taas puhetta vain ulkomaalaisista. Silti kaikki tietävät, että eihän tässä sitä tarkoiteta. Tässä tarkoitetaan miehiä. Mutta kuinka ollakaan, jää sanomatta.
- Anonyymi00066UUSI
Noidenkin epäilyttävien tilastojen mukaan siis seksuaalirikoksissa 67 % on kantasuomalaisten tekemiä ja raiskauksista 60 % on kantasuomalaisten tekemiä.
Kuitenkin edellä valehdeltiin jatkuvasti että 100 % molemmista olisi mamujen tekemiä. Valheilla tuppaa olemaan lyhyet jäljet.
- Anonyymi00026UUSI
Onpas ahdasmielistä kirjoittelua. Homofobisrt idiootit kutsuu varmaan vielä noitakin pedofiileiksi, vaikka alaikäisiin viehättyvistä henkilöistä pitäisi puhua.
- Anonyymi00027UUSI
Tuhannesta matujen tekemästä lastenahdistelusta ei saa uutisoida, koska rasismi.
Mutta jos tuhannen jälkeen tapahtuu yksi kantasuomalaisen tekemänä. Niin siitä yksittäistapauksesta pitää uutisoida oikein kovalla metelillä.
Kyllä suomi on tuhannen ja yhden ihmeen maa.- Anonyymi00052UUSI
Paljonkos ne ulkomaalaiset naiset ahdistelevat?
Mikä siinä on niin salaista sanoa, mitä sukupuolta ne rikolliset ovat?
- Anonyymi00030UUSI
Joko nuoriso ja nuoremmat miehet ovat muuttuneet, tai sitten tämä on valhetta. Ei ennen kantasuomalaiset ahdistelleet, jos mitään vastakaikua iskuyrityksille ei saanut. Mutta muualta tulleethan eivät kunnioita kieltoa. vaan jatkavat yrityksiä raiskauksiin saakka.
- Anonyymi00033UUSI
Persuilet
- Anonyymi00040UUSI
Mutta nykyisin lasten hyväksikäyttö on persujen ja kokoomusmiesten taholta lisäöntynyt valtavasti ja nämä rikolliset ovat järjestäytyneet ja pitävät käytöstään oikeutettuna. Muita normaaleja ihmisiä kohtaan hyökätään aggressiivisella denial asenteella ja huomion kohdistetaan aina mahdollisimman nopeasti muuhun, esim maahanmuuttajiin,
- Anonyymi00053UUSI
Ahdistelivat. Ennen, nyt ja siltä väliltä. Todellakin.
- Anonyymi00032UUSI
Suvakilla on ilmeisesti lähtenyt keulimaan, en tunne yhtäkään suomalaista miestä, joka ahdistelisi naisia, tai sitten nuoret miehet ovat muuttuneet täysin erilaisiksi.
Tietenkin ahdistelijoitakin on aina ollut, mutta ovat kyllä poikkeus, joka vahvistaa säännön. Suomalainen antaa yleensä muiden ihmisten olla rauhassa, sitä ulkomaalaisetkin usein ihmettelee ja pitää sitä ujoutena, tai sulkeutuneisuutena, mutta kyseessä on vain kohteliaisuus, eli ei tyrkytetä omaa seuraa tuntemattomille väkisin.
Koemme sen moukkamaisena, että tullaan ottamaan kontaktia aivan väkisin, näitä muslimeita on ollut julkisuudessakin, jotka väkisin tunkevat itsensä muiden seuraan, ja alkavat ahdistella.- Anonyymi00038UUSI
Valehtelet. Ei kukaan lasten ahdistelija tietenkään myönnä mitään. Ne, jotka jää kiinni karkaa joko Thaimaaseen tai ajaa rekan nokkaan.
- Anonyymi00039UUSI
Kristityt himokkaat kantikset ovat juntteja, ei käytöstapoja
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Valehtelet. Ei kukaan lasten ahdistelija tietenkään myönnä mitään. Ne, jotka jää kiinni karkaa joko Thaimaaseen tai ajaa rekan nokkaan.
Taidat olla sitten oikein asiantuntija, ilmeisesti ahdistelija itsekin.
Olen ihan tavallinen suomalainen keski-ikäinen mies, enkä ole koskaan huomannut kenenkään olevan naisten ahdistelija, osaan lukea ihmisiä sen verran hyvin, että ahdistelijan kyllä tunnistaisin. Ovatko nuoret miehet sitten muuttuneet, kun olen itse lähes kuusikymppinen äijä jo. Koskaan nuoruudessani en kohdannut miestä, joka olisi kehunut olevansa naisten ahdistelija, eli aika harvinaisia tapauksia ovat, jotain syrjäytyneitä, päihdeongelmaisia, mitä lie, normaali suomalainen mies ei naista ahdistele. - Anonyymi00047UUSI
Persujen vääntö lähti taas käyntiin. Omat nurkat ovat siivoamatta ja kaapit luurankoja täynnä ja heti alkoi - kato matu - löpinä.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Olen ihan tavallinen suomalainen keski-ikäinen mies, enkä ole koskaan huomannut kenenkään olevan naisten ahdistelija, osaan lukea ihmisiä sen verran hyvin, että ahdistelijan kyllä tunnistaisin. Ovatko nuoret miehet sitten muuttuneet, kun olen itse lähes kuusikymppinen äijä jo. Koskaan nuoruudessani en kohdannut miestä, joka olisi kehunut olevansa naisten ahdistelija, eli aika harvinaisia tapauksia ovat, jotain syrjäytyneitä, päihdeongelmaisia, mitä lie, normaali suomalainen mies ei naista ahdistele.Miksi vastaat koko aiheeseen ?
Koska olet persujuntti, joka vastaa keskustelupalstoilla ihan kaikkiin mahdollisiin aiheisiin, vaikka avaruustutkimukseen sillä perusteella, että hänen oman kokemuksen mukaan avaruutta saati muita planeettoja ei edes ole olemassa. - Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Persujen vääntö lähti taas käyntiin. Omat nurkat ovat siivoamatta ja kaapit luurankoja täynnä ja heti alkoi - kato matu - löpinä.
Ei täällä mitään persuja ole, vaan pelkästään natseja, ja kohta me yhdessä juutalaisten kanssa laitamme teidät kaikki suvakit uuniin, mitäs siihen sanot?
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Olen ihan tavallinen suomalainen keski-ikäinen mies, enkä ole koskaan huomannut kenenkään olevan naisten ahdistelija, osaan lukea ihmisiä sen verran hyvin, että ahdistelijan kyllä tunnistaisin. Ovatko nuoret miehet sitten muuttuneet, kun olen itse lähes kuusikymppinen äijä jo. Koskaan nuoruudessani en kohdannut miestä, joka olisi kehunut olevansa naisten ahdistelija, eli aika harvinaisia tapauksia ovat, jotain syrjäytyneitä, päihdeongelmaisia, mitä lie, normaali suomalainen mies ei naista ahdistele.Naisena sen kyllä huomaa. Se alkaa jo murrosiän kynnyksellä ja on toden teolla aktiivista ja jatkuvaa.
Ja kyllä, sitä tapahtui sinunkin nuoruudessasi. Eihän sillä ahdistelulla kehuta, kun ei sitä ahdisteluksi koetakaan kun vähän puristellaan ja taputellaan ja "lausutaan kohteliaisuuksia" naisten takamuksista ja rinnoista jne. - Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Olen ihan tavallinen suomalainen keski-ikäinen mies, enkä ole koskaan huomannut kenenkään olevan naisten ahdistelija, osaan lukea ihmisiä sen verran hyvin, että ahdistelijan kyllä tunnistaisin. Ovatko nuoret miehet sitten muuttuneet, kun olen itse lähes kuusikymppinen äijä jo. Koskaan nuoruudessani en kohdannut miestä, joka olisi kehunut olevansa naisten ahdistelija, eli aika harvinaisia tapauksia ovat, jotain syrjäytyneitä, päihdeongelmaisia, mitä lie, normaali suomalainen mies ei naista ahdistele.Täysin asiallisesti ja ystävällisesti pyytäisin sinua lukemaan tämän artikkelin
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b8bd9c38-1fb7-4dda-92d4-b9078a849ec1 - Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Naisena sen kyllä huomaa. Se alkaa jo murrosiän kynnyksellä ja on toden teolla aktiivista ja jatkuvaa.
Ja kyllä, sitä tapahtui sinunkin nuoruudessasi. Eihän sillä ahdistelulla kehuta, kun ei sitä ahdisteluksi koetakaan kun vähän puristellaan ja taputellaan ja "lausutaan kohteliaisuuksia" naisten takamuksista ja rinnoista jne.En valitettavasti muista nuoruudestani yhtäkään tapausta, jossa joku tuntemani urospuolinen yksilö olisi ahdistellut jotain naista, ja se oli 1980-lukua se.
Kai niitäkin jossain oli, mutta aika harvinaista se silloin oli.
Some on ehkä muuttanut pelikentän, ja ihmisetkin muuttuneet toisenlaisiksi. - Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
En valitettavasti muista nuoruudestani yhtäkään tapausta, jossa joku tuntemani urospuolinen yksilö olisi ahdistellut jotain naista, ja se oli 1980-lukua se.
Kai niitäkin jossain oli, mutta aika harvinaista se silloin oli.
Some on ehkä muuttanut pelikentän, ja ihmisetkin muuttuneet toisenlaisiksi.Uskon, ettet muista. Sehän ei sinuun kohdistunut. Erikoista, miten silti väität pontevasti, ettei ahdistelua ollut liki lainkaan.
Ja silti se oli tavallistakin tavallissempaa. Olin teinityttö tuolloin. - Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Olen ihan tavallinen suomalainen keski-ikäinen mies, enkä ole koskaan huomannut kenenkään olevan naisten ahdistelija, osaan lukea ihmisiä sen verran hyvin, että ahdistelijan kyllä tunnistaisin. Ovatko nuoret miehet sitten muuttuneet, kun olen itse lähes kuusikymppinen äijä jo. Koskaan nuoruudessani en kohdannut miestä, joka olisi kehunut olevansa naisten ahdistelija, eli aika harvinaisia tapauksia ovat, jotain syrjäytyneitä, päihdeongelmaisia, mitä lie, normaali suomalainen mies ei naista ahdistele.Oletpa todella tollo. Eihän kukaan kehuskele sillä että on naisten ahdistelija ja häirikkö tai jopa raiskaaja. Silti kaikkea sitä tapahtuu jatkuvasti ja paljon.
Tekijät saattavat olla aivan keitä tahansa normaaleja suomalaisia miehiä, opiskelijoita, työtovereita, työpaikan esimiehiä ja pomoja, urheilujoukkueen porukkaa.
Tietenkään joku keski-ikäinen tai vanhempi mies ei huomaa sellaista mikä ei koskaan kohdistu häneen ja mitä tekijät tekevät juuri silloin kun muut eivät näe.
Yhtä järkevää kuin tuo sinun kommenttisi olisi sanoa että en ole koskaan nähnyt Australiaa, joten on selvää ettei mitään Australiaa ole olemassa. - Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Täysin asiallisesti ja ystävällisesti pyytäisin sinua lukemaan tämän artikkelin
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b8bd9c38-1fb7-4dda-92d4-b9078a849ec1Onneksi on maksumuurin takana, niin ei tartte lukee.
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Uskon, ettet muista. Sehän ei sinuun kohdistunut. Erikoista, miten silti väität pontevasti, ettei ahdistelua ollut liki lainkaan.
Ja silti se oli tavallistakin tavallissempaa. Olin teinityttö tuolloin.Ehkä jossain junttikylässä sitten oli sellaistakin, olen itse stadilainen, enkä muista kenenkään tytön ilmoittaneen joutuneensa ahdistelluksi. Ehkä stadilaiset ovat, tai ainakin olivat aikoinaan sivistyneempiä, eivätkä ahdistelleet naisia.
Kerro tarkemmin miten sinua ahdisteltiin, kiinnostaisi tietää, koska itse en siis koskaan huomannut sellaista käytöstä missään, ainakaan normaalissa arjessani, teinityttöjä ei jahdattu, eikä ahdisteltu siis ainakaan Helsingissä, tai sitten olin poikkeuksellisen hyvissä lähiöissä, joissa ilmiötä ei juurikaan esiintynyt. - Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Oletpa todella tollo. Eihän kukaan kehuskele sillä että on naisten ahdistelija ja häirikkö tai jopa raiskaaja. Silti kaikkea sitä tapahtuu jatkuvasti ja paljon.
Tekijät saattavat olla aivan keitä tahansa normaaleja suomalaisia miehiä, opiskelijoita, työtovereita, työpaikan esimiehiä ja pomoja, urheilujoukkueen porukkaa.
Tietenkään joku keski-ikäinen tai vanhempi mies ei huomaa sellaista mikä ei koskaan kohdistu häneen ja mitä tekijät tekevät juuri silloin kun muut eivät näe.
Yhtä järkevää kuin tuo sinun kommenttisi olisi sanoa että en ole koskaan nähnyt Australiaa, joten on selvää ettei mitään Australiaa ole olemassa.Kyllä naisten ahdistelija olisi siihen aikaan paljastunut aika pian, nuoret juoruavat kaiken heti, ja se olisi siihen aikaan ollut suuri häpeä joutua sellaisesta kiinni, ehkä olimme sitten vaan sivistyneempiä silloin, kuin nykynuoret, ehkä meillä oli vaan korkeampi moraali, siihen aikaan oli sellainen meininki vielä vallalla, nykyään on sitten ilmeisesti hällä väliä-meininki enemmänkin, ihmiset eivät enää välitä maineestaan, eikä kunniastaan, moraali on menneen talven lumia, uskonnotkaan eivät enää vaikuta ihmisiin samalla tavalla, kuin ennen, "syntiä" ei ole olemassakaan.
Oma kolmekymppinen tytär ei ole koskaan sanonut tulleensa ahdistelluksi, pitää vissiin kysyä häneltä, miten asia on? - Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Oletpa todella tollo. Eihän kukaan kehuskele sillä että on naisten ahdistelija ja häirikkö tai jopa raiskaaja. Silti kaikkea sitä tapahtuu jatkuvasti ja paljon.
Yhtä järkevää kuin tuo sinun kommenttisi olisi sanoa että en ole koskaan nähnyt Australiaa, joten on selvää ettei mitään Australiaa ole olemassa.Millainen isä sinulla muuten oli, oma isä on suuri esimerkki aina lapselleen, varsinkin pojalleen, jutuista päätellen oma isäsikin taisi olla naisten ahdistelija?
- Anonyymi00105UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Yhtä järkevää kuin tuo sinun kommenttisi olisi sanoa että en ole koskaan nähnyt Australiaa, joten on selvää ettei mitään Australiaa ole olemassa.Ei sellainen ole mikään "normaali" mies, joka tekee pahoja asioita, sama kuin sanoisi, että rikollinen on kuka tahansa normaali mies, rikollisilla on ihan oma geeninsäkin, jotka altistavat rikollisuudelle.
Itse luokittelisin itseni normaaliksi mieheksi, olin kriminaali teini-iässä jossain vaiheessa, mutta se taipumus katosi hyvin pian, sekin on vain normaali kehitysvaihe nuorilla miehillä, joka menee siis itsestään aika pian ohi, sitten on niitä, joilla se ei menekään ohi, ja syyksi on löydetty tosiaankin tietty geeni. Tuo geeni on tosin erittäin hyödyllinenkin, se voi olla vaikka tiedemiehelläkin, ja oikealla kasvatuksella voimme välttää henkilöä tulemasta rikolliseksi, ja silloin tuo geeni voi siis olla hyvin hyödyllinenkin.
- Anonyymi00036UUSI
Persuluusereiden järjestäytynyttä maamme tuhoamista tulevia sukupolvia kiusaamalla ja pahoinpitelemällä.
- Anonyymi00050UUSI
Juuri näin. Putin kiittää.
- Anonyymi00041UUSI
Suomessa ei tunneta yhtään sellaista tapausta missä maahanmuuttaja taustainen olisi raiskannut tai ahdistellut seksuaalisesti alaikäistä , vaikka natsit väittäisivätkin muuta.
Yksikään maahanmuuttajataustainen ei ole tehnyt myöskään vakavia väkivaltarikoksia tai myynyt huumeita.
Suomessa ei ole katujengejä.
Siitäs saitte senkin natsit !- Anonyymi00043UUSI
Huumoria.
Heikko yritys - Anonyymi00045UUSI
Aijajijai, nyt oli paha, ihan ahdistaa, äiti tulee onneksi kohta pyyhkimään, kyllä me natsit tämän vielä kostamme!
- Anonyymi00054UUSI
Ahdistelijat ovat persureppanoita joiden elämän kiintopiste on päihteet.
- Anonyymi00059UUSI
Matu ukot haluaa korkkaamatonta neitsyttä.
- Anonyymi00062UUSI
On opittu käytöstavat kultturisilta rikastajilta.
- Anonyymi00063UUSI
Ei voi olla totta, kun tuollaistahan tekevät vain mamut, eivätkä koskaan rehelliset kantasuomalaiset. Kysy vaikka persuilta niin kertovat tämän.
- Anonyymi00077UUSI
Jeesuksen toiseen tulemiseenkin kannattaa uskoa enemmin kuin persujen juttuihin.
- Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Jeesuksen toiseen tulemiseenkin kannattaa uskoa enemmin kuin persujen juttuihin.
2000 vuotta vasta odoteltu, ei taida enää jaksa vaivautua tulemaan, täällä on kaikki kypsiä jo helvettiin?
Kyllä meidän ihmisten on itse tämä maailma parannettava, nämä uskonnot ovat valitettavasti vain illuusioita, lohduttavia satuja, saa niihinkin toki uskoa, mutta pitäisi kasvaa henkisesti kypsäksi, ja ajatella järjellään, Jumalakin on olemassa, mutta ei ollenkaan sellainen, kuin uskotaan, oikea Jumala ei koskaan tuomitse ketään, eikä heitä ketään helvettiin, hän on myös kaikkien Jumala, ihan yhtä paljon suomalaisen, kuin japanilaisenkin. Kristinusko on valitettavasti väärässä, vaikka osin oikeassakin, mutta ketään ei tarvitse varsinaisesti "pelastaa" yhtään miltään. On täysin hupsua olettaa, että japanilainen, joka ei ole kristitty joutuisi helvettiin, se on täysin älytön uskomus. Järjen käyttö on aina sallittua, jopa suositeltavaa.
- Anonyymi00071UUSI
Persut yrittävät kovasti luutia piiloon Jammu-setää. Entäs se Oula Lintula, joka vaati virtuaalisen lapsipornon vapauttamista? Mamu mamu vaan?
- Anonyymi00088UUSI
Jammusta tiedettiin, ja hänen taipumuksistaan, silti ukkoa ei lukittu pysyvästi jonnekin, ankea sota-ajan lapsuus sillä oli muutenkin, aina kusissa vaatteissa koulussa kiusattuna, lapsuudesta kaikki saa aina alkunsa.
Teille pölvästeille kaikki suomalaiset miehet ovat sitten ilmeisesti näitä jammuja, millainen isä sinullakin on oikein ollut, kun tuota miesvihaa tuntuu riittävän?
- Anonyymi00072UUSI
Joku hullu matu kirjoittanut taas valheita vasurimediaan.
- Anonyymi00078UUSI
Tai sitten olet itse populistin hyödyllinen idiootti.
- Anonyymi00079UUSI
Suomalainen mies ei ahdistele eikä raiskaa. Ulkomaiset miehet niin tekee
- Anonyymi00081UUSI
No tuo oli kyllä jo melkoinen valhe. Onkos esim. persujen "työmies" yhtään tuttu sinulle?
- Anonyymi00080UUSI
Aikuiset miehet teoillaan ja puheillaan opettavat lapsetkin huonokäytöksisiksi. Olikohan se viime vuonna kun nuoret pojat ajoivat skuuteilla ja läpsivät ohi ajaessaan kadulla kulkevia naisia. Sellainen on todella loukkaavaa ja alentavaa.
- Anonyymi00083UUSI
Miten etelän maalaisia on neuvottu heiän muutettua Suomeen? Olkaa ilman muijaa vaikka koko elämänne?
- Anonyymi00084UUSI
Siedätystä värilliseen ympäristöön
- Anonyymi00086UUSI
Miksi vihreiden propagandatoimiston tuotokset pääsevät yleisöosastolle julkaistavaksi ilman nimeä?
- Anonyymi00089UUSI
Missä pitkäkestoisesti 2vk pieksijä nyt lymyää?
- Anonyymi00091UUSI
Onpas maailma muuttunut 40 vuodessa, omassa nuoruudessani 1980-luvulla Helsingissä tytöt olivat lähinnä omissa piireissään, ja pojat omissaan, kaikki olivat sulassa sovussa keskenään, vai olinko eri maailmassa?
Muistan, kun eräs kaveri samasta taloyhtiöstä jäi kiinni tirkistelystä, oli mennyt erästä yksin asuvaa nuorta naista tirkistelemään ikkunan takaa, kyllä meitä koko juttu sitten huvitti, siinä taisikin olla vakavin tapaus, joka vastaan tuli, eli kyllä se aika viatonta silloin vielä ainakin oli. Kukaan meistä pojista ei ahdistellut yhtäkään tyttöä sillä pihalla, eikä koulussanikaan sellaista esiintynyt, kyllä sen olisivat kaikki huomanneet, emme me sokeitakaan olleet, ja nuoret ovat teräviä huomaamaan sellaisen asian.
No, olin kai sitten jossain rinnakkaisuniversumissa... - Anonyymi00092UUSI
Kumpi pahempi, ahdisteleva kantisäijä vai raiskaava matu?
- Anonyymi00094UUSI
Mitähän naiset vastaa?
Kaikki on tietenkin suhteellista, tuhma n-sana on tietenkin pahempi, kuin tuhat raiskausta. - Anonyymi00112UUSI
Miehiä molemmat.
- Anonyymi00095UUSI
Voi, voi, kun tämän ketjun naisilla on kaikilla tainnut olla naistenahdistelija isä?
- Anonyymi00096UUSI
Onkohan tehty juttu,jotta taputellaan simlä piiloon mm jengien ryöstö,pahoinpitely,nöyryytys,videointi,alistus rikokset, sekä ne monet muut häirintä tapaukset?
Edim briteissä toimittu samoin,ja syytetty mm rikoksista omaa kansaa.- Anonyymi00100UUSI
Aika erikoista tosiaankin, miten heikoiksi lampaiksi länsimaalaiset ovat tulleet, niinhän ne aina sanoo, että hyvät ajat tekee ihmisistä heikkoja, ja huonot ajat taas ihmisistä vahvoja, kumpi vaihe nyt sitten on meneillään, ehkä olemme jossain siinä välissä?
Ennen mentiin, ja lynkattiin porukalla, jos vaan kiinni saatiin, sivistyneeseen yhteiskuntaan sellainen vaan sopii aika huonosti, Ainoa keino olisi luultavasti vain yrittää sivistää tänne tulevat jotenkin, vaikeaahan se on, jos uskonto on sivistysvastainen taikauskojärjestelmä, joka vielä uskottelee ihmisille sitä, että he ovat yli-ihmisiä muihin ihmisiin verrattuna, idioottejahan ne on, mutta miten älyllistäisimme heidät, täytyy vaan odotella vissiin sitä "älypilleriä", joka tekee kaikista huippuälykkäitä. - Anonyymi00109UUSI
Niinpä, kyllä kaikki normaalit ihmiset tuon kaiken ovat huomanneet jo ajat sitten, jos on seurannut vaikkapa Ruotsin tilannettakin parin viime vuosikymmenen ajan.
Tanska on jännä maa, siellä ollaan osattu puuttua näihin ongelmiin oikein tosissaan, harmi, että täällä Suomessa on pieni, mutta äänekäs joukko, joka haluaa suojella näitä kunniattomia paskiaisia, ei näillä ole koskaan mitään kunniaa siis ollutkaan, jos olisi, he osaisivat kyllä käyttäytyä, mutta ehkä koskaan ei ole liian myöhäistä?
Olemme tulleet liian sivistyneiksi, jopa siis heikoiksikin, kun olemme jo saaneet nauttia suhteellisen hyvistä ajoista aika pitkään, jostain sieltä jo 1970-luvun lopulta asti, jolloin asiat olivat yhteiskunnassamme melkoisen hyvällä tolalla, osa tuntuu kasvaneen aivan pumpulissa, valitettavasti monet heistä ovat nyt vaikuttajina, poliitikkoina, tai muuten mukana yhteiskunnallisessa vaikuttamisessa. He ovat erkaantuneet normaalin ihmisen elämästä melkoisen kauas, eivätkä kykene tosiasioita enää tunnustamaan, ehkä ei edes tunnistamaankaan, vaikka kyseessä taitaa oikeasti olla tavallaan jonkinlainen joukkopsykoosi, joka estää huomaamasta todellisuutta, kyse on varmasti myös älyllisestä epärehellisyydestäkin, pelostakin, ei uskalleta vastustaa omaa laumaa, vaikka se olisi väärässä.
Ajat ovat kieltämättä hyvin erikoiset, mutta mikään aika ei kestä ikuisesti, ei edes pahat ajat.
- Anonyymi00107UUSI
Kannattaa aloittajankin noita epätoivoisia perättömiä kylväessään muistaa keillä tässä maassa yhä valta ja miten käy paskanpuhujien.
- Anonyymi00108UUSI
Oulussahan oli niitä sarjarikollisiakin 2015-2016 ...
- Anonyymi00111UUSI
Oulussa on ollut viimeiseksi kantiksia puukottamassa ulkomaalaisten näköisiä.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921475Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva196935- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2787Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741- 7714
- 60693