Tänää Lapuan Sanomissa juttu simpsiöstä. Ei ollut mitään nekatiivistä. Hyvin menee 😄😄
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Kaupunkinjohtaja tykkää, kun ei oo nekatiividts uutista. Harrikin tykkää.
- Anonyymi00002
Buahhahahaaaaaa
- Anonyymi00003
Miksi kaavoitus osasto myy siimpsiön tiloja? Kaikki eri luukulta, siivous, avaimet jne ?
Ei järjen häivää ole kaupungin touhussa eikä kunnan kuulu tuollaista pyörittää. Mutta eihän meidän päättäjät mitään tajua. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi kaavoitus osasto myy siimpsiön tiloja? Kaikki eri luukulta, siivous, avaimet jne ?
Ei järjen häivää ole kaupungin touhussa eikä kunnan kuulu tuollaista pyörittää. Mutta eihän meidän päättäjät mitään tajua.Samaa miätin
Mitä varten yhtiö ei pyöritä?
Ja ravintola kiinni.... Iso uusi paikka tyhjänä - hallooota halloota - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Samaa miätin
Ja ravintola kiinni.... Iso uusi paikka tyhjänä - hallooota hallootaYhtiö väistää vastuun......
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei järjen häivää ole kaupungin touhussa eikä kunnan kuulu tuollaista pyörittää. Mutta eihän meidän päättäjät mitään tajua.Totta! Investille kuuluu myyntityö!
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Totta! Investille kuuluu myyntityö!
Kauanko kestää karsia turhia tytäryhtiöitä
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Samaa miätin
Ja ravintola kiinni.... Iso uusi paikka tyhjänä - hallooota hallootaTulee halvemmaksi pitää kiinni.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tulee halvemmaksi pitää kiinni.
Mikä liikeidea on pitää ovet säpissä?
- Anonyymi00007
Valtuusto osti sinpsiön buuaaaaahhhh
Veronmaksajien vaivoiksi yyytyhhhh- Anonyymi00008
Ravintolaa ei siis pidä auki mikään/kukaan? Siellä pölyttyy miljoona-keittiö tyhjän panttina?
- Anonyymi00009
Olis varmaan jo aika laittaa tarjouspyynnöt liikkeelle Simpsiönvuori Oy:n liiketoiminnan liiketoiminnan pyörittämisestä, ettei pääse taas talvi yllättämään housut nilkoissa. Pitkäaikainen sopimus.
Hyvien uutisten aiheita on turha odottaa, jos kilpailunalaista vapaa-ajan liiketoimintaa harrastellaan virkamiesvoimin.- Anonyymi00010
Harri 'simpsiön pelastaja ' ajaa kaksilla rattailla
- Anonyymi00011
Työllisyyspalvelut on siirretty kunnille🤭
- Anonyymi00014
Miksi tehtiin 3 miljoonan monumentti tyhjän pantiksi seisomaan keskelle korpea, josta on vain kuluja joka vuosi. Häh?
- Anonyymi00015
Missä on päätetty että kaavoitus on oto kabinetin vuokraaja? Meneekö oikein? Kankare joutaisi itse niitä kaupitella kun kerran esitti jotta rakennus pitää vaivoiksi ottaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Missä on päätetty että kaavoitus on oto kabinetin vuokraaja? Meneekö oikein? Kankare joutaisi itse niitä kaupitella kun kerran esitti jotta rakennus pitää vaivoiksi ottaa.
Ei ollut mitään suunnitelmia eikä ole edelleenkään, sen näyttää Lapuan sanomien juttu.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei ollut mitään suunnitelmia eikä ole edelleenkään, sen näyttää Lapuan sanomien juttu.
Eliitti saa pitää pois pilatuille kersoilleen yllätysjuhlia mettässä vartijoineen
Tarina on tosi
Kuinka typeriä vanhempia maa päällään kantaa..... - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eliitti saa pitää pois pilatuille kersoilleen yllätysjuhlia mettässä vartijoineen
Tarina on tosi
Kuinka typeriä vanhempia maa päällään kantaa.....Näin on!!! Pulleva Töyhtö Hyyppä sais kattoa kersojensa perähän samoon kun moni muu vanhempi
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Näin on!!! Pulleva Töyhtö Hyyppä sais kattoa kersojensa perähän samoon kun moni muu vanhempi
Massit painaa
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Massit painaa
Kumma jos ei perästä itketä yhyy paikat hajos
- Anonyymi00022
Nyt kun mäki on moneen kertaan ostettu on edullisin ratkaisu kun siellä ei ole mitään toimintaa. Antaa pusikoitua rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48823
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44488Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475