Kävin tässä kaupassa ja näin hunnutetu musliminaisen kaupassa. Tietääksini Iranissa ammutaan naisia kadulla jos heillä ei ole huntua. Eikö olisi aivan kohtuullista ettei täällä euroopassa sitten naiset ei saisi käyttää mustaa huntua. Koska se voitaisiin vaikka ymmärtää islamin uskonnon tuputtamisella. Ja tarkoituksesisella loukkaamisella täkäläisiä pukeutumiskulttuuria vastaan.
muslimi kaupassa
21
1655
Vastaukset
mikä olisi hyväksyttävä asu...
- ;-}
alle 35 vuotiailla vain stringit ja sitä vanhemmille kävisi toi kaapu tai jokin muu säkki
- asiakas
Miksi on pakko vetää musta lakana päälle täällä suomessakin. Kai siksi ahasmielinen musimiukko vetää omaa vaimoaan turpaan koraanista saamallaan oikeudella. Jos muut kun kasvot paljastuu. Ja koraani on se musimin korkein laki. Sanoopa Suomenlaki mitä tahansa.
- vitun
muslimi?! Heilut tuolla Islam-palstallakin puolustelemassa heidän hirmutekojaan.
- Yököttävää
;-} kirjoitti:
alle 35 vuotiailla vain stringit ja sitä vanhemmille kävisi toi kaapu tai jokin muu säkki
Voisi ne stringit kyllä pestä välillä mitä suomalaisnaiset eivät näy tekevän kovinkaan usein.
ps. Päätyin yo. tulokseen koska nähnyt paljon harmahtavan ruskeita pinttyneitä(lue paskaisia) alusvaatteita suomalaisnaisten yllä.
- Hanki elämä
>>Tietääksini Iranissa ammutaan naisia kadulla jos heillä ei ole huntua.>>
Sinä se et kovin paljoa näytä tietävän. Aika ymmärrettävää kyllä kun katsoo kirjoitustasi. Kymmenkunta virhettä noin lyhyessä viestissä.- asiakas
Elämä täytyy hankkia?. Rueenko mä muslimiksi. Niinkuin sä?
- ;-}
asiakas kirjoitti:
sellainen valkoinen missä kolme metriä pitkät kietaisuhihat ja napit selässä …
- asiakas
;-} kirjoitti:
sellainen valkoinen missä kolme metriä pitkät kietaisuhihat ja napit selässä …
Harkitsen asiaa jos kerrot miksi?
- Hanki elämä
asiakas kirjoitti:
Hanki vaikka semmoinen, jossa osaat kirjoittaa ja olet muutenkin yhteiskuntakelpoinen.
PS. En ole muslimi vaan syntyperäinen suomalainen, valkoinen ja ateisti. - mä.
Hanki elämä kirjoitti:
Hanki vaikka semmoinen, jossa osaat kirjoittaa ja olet muutenkin yhteiskuntakelpoinen.
PS. En ole muslimi vaan syntyperäinen suomalainen, valkoinen ja ateisti.Nauti ateisti sananvapaudestasi. Muslimimaassa olisit Allahin loukkaamisesta kuolemantuomion alainen. Ja kohta pakolainen luultavasti jossain Eu-alueella. Jos vielä olisit hengissä.
- 100%
mä. kirjoitti:
Nauti ateisti sananvapaudestasi. Muslimimaassa olisit Allahin loukkaamisesta kuolemantuomion alainen. Ja kohta pakolainen luultavasti jossain Eu-alueella. Jos vielä olisit hengissä.
Nyt jos vielä kerrot miten tämä liittyy aiheeseen.
- mä.
100% kirjoitti:
Nyt jos vielä kerrot miten tämä liittyy aiheeseen.
Vastaan, jos sinä kerrot miten sinun alkuperäinen vastaus liittyy itse aiheeseen!
- 100%
mä. kirjoitti:
Vastaan, jos sinä kerrot miten sinun alkuperäinen vastaus liittyy itse aiheeseen!
Se liittyi sillä tavalla, että te luuserinatsit luulette olevanne jotenkin parempia kuin muut. Sinäkään et hallitse edes äidinkielen perusteita.
- Mr.mister
100% kirjoitti:
Se liittyi sillä tavalla, että te luuserinatsit luulette olevanne jotenkin parempia kuin muut. Sinäkään et hallitse edes äidinkielen perusteita.
...kehumisen aihetta.
- er.
100% kirjoitti:
Mimä sinua aiheessa rassaa? Jos et ole muslimi. Vielä jopa valkoinen. Eihän siinä ole mitään rasistista tykätä, että suomessa eletään maan tavalla. Sama meillä olisi edessä arabimaissa.
- 100%
er. kirjoitti:
Mimä sinua aiheessa rassaa? Jos et ole muslimi. Vielä jopa valkoinen. Eihän siinä ole mitään rasistista tykätä, että suomessa eletään maan tavalla. Sama meillä olisi edessä arabimaissa.
Jos sinä rupeat rajoittamaan toisten pukeutumista niin kielletäään myös pilottitakit ja maihinnousukengät yms.
- 100%
Mr.mister kirjoitti:
...kehumisen aihetta.
Mikähän se piste siinä Mr:n jälkeen on?
Jääkää te runkkarit tänne sössöttämään, minä en tätä pellepalstaa enään lue. - er.
100% kirjoitti:
Jos sinä rupeat rajoittamaan toisten pukeutumista niin kielletäään myös pilottitakit ja maihinnousukengät yms.
Niitä näkee käytännössö kaupungilla paljon harvemmin.
- pyhä yksinkertaisuus
Odota rauhassa, kohta alkaa taas koulu ja pääset sinne ala-asteelle imemään peukkua.
- asiakas
Hienoa. Että löytyy myös sinunlaisia pyhiä ihmisiä, jolla on pyhiä arvoja. Kuten otsikoissa. Kun minä meen kohta kouluun. Niin voit tarkistaa uudelleen oikeinkirjoitukseni.Ja ohittaa itse asiat. Niin sinä tuskin nyt vanhuudenhöperönä tajuat ollenkaan mitä ympärilläsi tapahtuu. Tai luultavasti et vain välitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648213Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 75921
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12800
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713