Venäjän historian emeritusprofessori Robert Service
Venäjän presidentti Vladimir Putin on kuilun partaalla.
– Heikosti käy Venäjän johtajalle, jonka katsotaan epäonnistuvan sodassa, hän toteaa ja mainitsee tsaari Nikolai II:n, joka ei toipunut poliittisesti koskaan tappiosta Japania vastaan käydyssä sodassa vuonna 1905.
Service tähdentää, että Nikolai II aloitti sodan Japania vastaan ja johti sotatoimia huonosti. Hän rinnastaakin Putinin ja Nikolai II:n tilanteet.
– Vuonna 1917 [Nikolai II] pakotettiin luopumaan kruunusta helmikuun vallankumouksessa, kun häntä syytettiin ylipäällikkönä epäonnistumisesta Saksaa ja sen liittolaisia vastaan ensimmäisessä maailmansodassa, hän muistuttaa.
Seuraavana vuonna Nikolai perheineen teloitettiin.
Putinilla naru alkaa kiristyä kaulalla
Anonyymi-ap
6
116
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Saattaahan se vähän ahdistaa viimeisissä julkisuuteen tulleissa videoissakin oli vanhus ympäri päissään
- Anonyymi00002
Suomen on heti palautettava hyvät suhteet Putinin Venäjään ennen kuin se lakkaa olemasta!
- Anonyymi00004
Kannatetaan!
- Anonyymi00006
Ei me keritä venäjän ja putinin olemassa oleminen on jo niin loppusuoralla
- Anonyymi00003
Kalsarimyrkyttäjä vetelee nykyisin kalsarikännejä vielä kun kerkiää...
- Anonyymi00005
Onko kohta odotettavissa kravaattipileet, vai vilkaisu kerrostalon ikkunasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493