Itsellä ei harmita, vaikka yleensä olen katsonut Maikkarin uutisiakin vertailun vuoksi.
Entä sinä?
Onko MTV3 TV-pimennys haitannut?
16
93
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
mitää pimennystä ole, netin kautta näkyy melko monet kanavat suora toistona.. painaa vain play
- Anonyymi00003UUSI
ja ilmaisena, joskus jossain tosin jumittaa mutta yleensä paljon toimii hyvin
suomi sveitsi peli näkyi erinomaisesti eilen ilmaisena
mutta joku sitä edellinen taas oli pielessä lähetys
- Anonyymi00002UUSI
Homokanavat saakin loppua.
- Anonyymi00004UUSI
Mtv uutisia voi katsella mtveen katsomosta jos kiinnostaa.
- Anonyymi00006UUSI
No ei. Voisin jättää puolet Elisan kuidusta kyllä maksamatta.
- Anonyymi00007UUSI
Ei haittaa MTV:n kiristysyritys. En halua maksaa kyseisille roistoille sisällöstä joka on antennipuolella ilmaista!
- Anonyymi00008UUSI
Virittelin Kodi etv sovellukseen omia kanavia :D
- Anonyymi00009UUSI
Mtv menettää mainostuloja.
- Anonyymi00010UUSI
Katson teeveestä vain leffoja ja noita näyttäviä kanavia paljon muitakin kuin MTV3, MTV Ava ja MTV Sub, eli ei haittaa.
- Anonyymi00011UUSI
Katson vaan YLE:n uutisia, että ei tarvitse katsella salonkikelvottomien valeuutisia.
- Anonyymi00012UUSI
V#tuttaa kun lätkäkisat ei näy, muuten täysin turha kanava. Ei tule ikävä.
- Anonyymi00013UUSI
Suomi pelaa enää yhden pelin.
- Anonyymi00014UUSI
Maikkarilta ei tulekaan kuin paskaa. Olen katsonut kaikki ohjelmat ja elokuvat suoratoistosta ja ilman mainoksia ja hintahtavia saippuaoopperoita.
- Anonyymi00015UUSI
Ei oo pimentynyt.
- Anonyymi00016UUSI
Ei pätkääkään. Mun puolesta noi kaks paskaa saa tapella vaikka hamaan tappiin. Elisaan päin en ole kussutkaan 15 vuoteen.
- Anonyymi00017UUSI
YT neuvottelut näille, jotka ovat tämän tilanteen prosessinomistajia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291649Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11516Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321401
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet521121- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51904