Persujen lippikset

Anonyymi-ap

Kuinka suuren poliittisen voiton Purra sai vetämällä puoluelaisilleen paskanharmaat lippikset päähän ?

Unohtuuko 800 euron korruptiosamppanjat ?

Onko hyvä karaokehattu Pataässään ?

45

1148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei taida edes itseironiakaan enää auttaa, ei jatkoon.

      Persut ovat tehneet itsestään vain pellejä.

      • Anonyymi00034

        Sampanjapersut kuvaa kyllä hyvin tätä porukkaa :D


      • Anonyymi00044

        Persut pettää taas.


    • Anonyymi00002

      Tuollaistako siellä Pietarissa nyt mietitään?

      • Anonyymi00005

        Kun Kremlin persuille antama rahatuki loppuu, kääntyy persulakin lipat vinoon.


      • Anonyymi00008

        Rahikainen

        sanohan onko siellä ryzzän helevetissä kylymä


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kun Kremlin persuille antama rahatuki loppuu, kääntyy persulakin lipat vinoon.

        Lippa takana ja uusi elämä edessä. Venäjällä.


    • Anonyymi00003

      Varmaan jossain hikiällä yks verkkarimies innostuu, kaikki muut kelaa että spedeily menee persuissa vaan nolommaks eivätkä raukat edes itse sitä tajua.
      Niin säälittävä jo tää pikku-wille lippiksensä kanssa, voi poika parkaa.

    • Anonyymi00004

      Eihän ne ihan sisäsiistejä ole, vaikka ovatkin persueliittiä!
      Paskoivat omiensa päälle koko hallituskauden!

    • Anonyymi00006

      Karaokeen voisi laittaa "vain vähän valoa ja iloa" -lippiksen.

    • Anonyymi00007

      Taitaa kismittää...😂😂

    • Anonyymi00009

      Persupellet muuttuu yhä pelleimmiksi

    • Anonyymi00010

      Ku Klux Klanin päähineet ?

      Sekö on persun lippis, maskeineen, kuin valkoisen vapun väkivaltamarssilla , tyttölapsia potkien.

    • Anonyymi00011

      Kannattaako lahoon latoonkaan rakentaa kattoa päälle? Persun päässä ei löydy mitään, mitä lippalakilla tarvitsisi suojata, edes sateelta. Kypärä on jo yliampuvaa.

    • Anonyymi00012

      Tuota ei olisi kannattanut enää tehdä

    • Meillä normaaleilla ihmisillä paska on ruskeaa. Meitä normaaleja ihmisiä ei myöskään vituta kroonisesti kuten teitä vasemalla kompastelevia otuksia.

      ☝️😉

      PS: 800 euron lahjashampanja ei tunnu missään sosialistien veronmaksajille törkykalliiksi tulleen Crémant-kuohuvan rinnalla.

      • Anonyymi00013

        Mr. Perfect yli 2.000 kunniakkaan trollauksen Perussuomalaisten trollitehtaan kunniattolli!


    • Anonyymi00014

      Kuvittelisi sitä löytyvän maailmalta parempiakin apinoitavia ilmiöitä kuin Trump ja typerät MAGA-lippiksensä.

    • Anonyymi00015

      Aatelkaa miten mukava ensi eduskunta kaudella huudella oppositiosta Lindmanille. 😂😂
      "Mitä aiotte tehdä ...."
      Että minä nautin kyselytunneista sitten. 🥳

    • Anonyymi00016

      Persu on sitä mikä tulee persuuksista. Sitä ei mauton lippiskään muuta. Toki siihen voi persuttaa ja sitten laittaa taas päähän, siinä kaksi paskaa kohtaavat.

    • Anonyymi00017

      Silmänkääntötemppu yhteiskunnallisista ongelmista, joita orpopurra tuottaa.

    • Anonyymi00018

      Persujen ruskeassa lippiksessä lukee MFPA = Make Finland poor again

    • Anonyymi00019

      Jokainen tyylittömyytensä mukaisesti

    • Anonyymi00020

      Valta pitääkin tuoda vallansalongeista kaduille, jossa puolimiljoonaa työtöntä maleksii kiittämässä nykyhallitusta ala-arvoisesta politiikasta.

      • Anonyymi00021

        Se vaati sitä, että Purra salonkeineen suuntaa kilometritehtaalle !


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Se vaati sitä, että Purra salonkeineen suuntaa kilometritehtaalle !

        Risusavottaan ja luonnonmarjan poimintaan, kovasti hammasta Pureskellen.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Risusavottaan ja luonnonmarjan poimintaan, kovasti hammasta Pureskellen.

        Siistikää suunne, kyse on puolueenjohtajasta ja Mestarin suosikkitytöstä.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Siistikää suunne, kyse on puolueenjohtajasta ja Mestarin suosikkitytöstä.

        Mestaajan suosikista, mestasi Soinin


    • Anonyymi00025

      Latojen poltto Kantasuomalaisten Kauniiden lenkkeilijä tyttöjöjen kuolemaksi on typerää . Voisihan nämä Suvakki vasemmisto Kokoomuksen apu puolueena . Miettiä myös ilmastoa oikeasti . Ei 17.v .tytön polttamiseen pidä Afganista asti tilata polttomurhaajaa . Ja ettei tuota tyttöä olisi voitu polttaa ilman latoa . VALTAVASTI TURHAA ILMAN SAASTETTA ..

    • Anonyymi00026

      Persulippis päähän ja terdelle kaljalasin ääreen veisaamaan varpusta jouluaamuna.

      • Anonyymi00028

        Persvako loistaen.


      • Anonyymi00035

        Silmiä venytellen.


    • Anonyymi00029

      Aloittaja ei tunne edes värejä.

    • Anonyymi00030

      Joku ufo kun harmaata skeidaa

      Kakka on ruskeaa/sen eri sävyjä.

    • Anonyymi00031

      Kiinalaiset lippikset, hävetkää !

      • Anonyymi00032

        Onko Purra temuttanut ?


    • Anonyymi00033
      • Anonyymi00036

        Professori Heiskanen ei ole persu. Kaukana siitä.


      • Anonyymi00041

        Petelius oli vihreiden kansanedustaja. 23 ei asettunut enää ehdolle puupiätten valeskuntaan.


    • Anonyymi00039

      Pitäis maksaa teostokorvaus temareille.

    • Anonyymi00040

      Tunkiolle tuollaiset !

      Pekka Puupää hatut persuille !

    • Anonyymi00045

      Orpohan se on suristanut persuja ihan kunnolla.

      • Anonyymi00046

        Persun perseensuristimet kunniaan. Niillä tulee kunnon vaalivoitto ja suomenrappio.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Persun perseensuristimet kunniaan. Niillä tulee kunnon vaalivoitto ja suomenrappio.

        Venäläinen neuvostoajan persunsuristin


    • Anonyymi00048

      Onko niin, että persulippis on lähetetty vain nuoleskelijoille ja meidät rivijäsenet ollaan taas likvidointilistalla ?

      Kovaa on persuterrori ja ruskeakielistä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe