Kuinka suuren poliittisen voiton Purra sai vetämällä puoluelaisilleen paskanharmaat lippikset päähän ?
Unohtuuko 800 euron korruptiosamppanjat ?
Onko hyvä karaokehattu Pataässään ?
Persujen lippikset
45
1148
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei taida edes itseironiakaan enää auttaa, ei jatkoon.
Persut ovat tehneet itsestään vain pellejä.- Anonyymi00034
Sampanjapersut kuvaa kyllä hyvin tätä porukkaa :D
- Anonyymi00044
Persut pettää taas.
- Anonyymi00002
Tuollaistako siellä Pietarissa nyt mietitään?
- Anonyymi00005
Kun Kremlin persuille antama rahatuki loppuu, kääntyy persulakin lipat vinoon.
- Anonyymi00008
Rahikainen
sanohan onko siellä ryzzän helevetissä kylymä - Anonyymi00027
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kun Kremlin persuille antama rahatuki loppuu, kääntyy persulakin lipat vinoon.
Lippa takana ja uusi elämä edessä. Venäjällä.
- Anonyymi00003
Varmaan jossain hikiällä yks verkkarimies innostuu, kaikki muut kelaa että spedeily menee persuissa vaan nolommaks eivätkä raukat edes itse sitä tajua.
Niin säälittävä jo tää pikku-wille lippiksensä kanssa, voi poika parkaa. - Anonyymi00004
Eihän ne ihan sisäsiistejä ole, vaikka ovatkin persueliittiä!
Paskoivat omiensa päälle koko hallituskauden! - Anonyymi00006
Karaokeen voisi laittaa "vain vähän valoa ja iloa" -lippiksen.
- Anonyymi00007
Taitaa kismittää...😂😂
- Anonyymi00009
Persupellet muuttuu yhä pelleimmiksi
- Anonyymi00010
Ku Klux Klanin päähineet ?
Sekö on persun lippis, maskeineen, kuin valkoisen vapun väkivaltamarssilla , tyttölapsia potkien. - Anonyymi00011
Kannattaako lahoon latoonkaan rakentaa kattoa päälle? Persun päässä ei löydy mitään, mitä lippalakilla tarvitsisi suojata, edes sateelta. Kypärä on jo yliampuvaa.
- Anonyymi00012
Tuota ei olisi kannattanut enää tehdä
Meillä normaaleilla ihmisillä paska on ruskeaa. Meitä normaaleja ihmisiä ei myöskään vituta kroonisesti kuten teitä vasemalla kompastelevia otuksia.
☝️😉
PS: 800 euron lahjashampanja ei tunnu missään sosialistien veronmaksajille törkykalliiksi tulleen Crémant-kuohuvan rinnalla.- Anonyymi00013
Mr. Perfect yli 2.000 kunniakkaan trollauksen Perussuomalaisten trollitehtaan kunniattolli!
- Anonyymi00014
Kuvittelisi sitä löytyvän maailmalta parempiakin apinoitavia ilmiöitä kuin Trump ja typerät MAGA-lippiksensä.
- Anonyymi00015
Aatelkaa miten mukava ensi eduskunta kaudella huudella oppositiosta Lindmanille. 😂😂
"Mitä aiotte tehdä ...."
Että minä nautin kyselytunneista sitten. 🥳 - Anonyymi00016
Persu on sitä mikä tulee persuuksista. Sitä ei mauton lippiskään muuta. Toki siihen voi persuttaa ja sitten laittaa taas päähän, siinä kaksi paskaa kohtaavat.
- Anonyymi00017
Silmänkääntötemppu yhteiskunnallisista ongelmista, joita orpopurra tuottaa.
- Anonyymi00018
Persujen ruskeassa lippiksessä lukee MFPA = Make Finland poor again
- Anonyymi00019
Jokainen tyylittömyytensä mukaisesti
- Anonyymi00020
Valta pitääkin tuoda vallansalongeista kaduille, jossa puolimiljoonaa työtöntä maleksii kiittämässä nykyhallitusta ala-arvoisesta politiikasta.
- Anonyymi00021
Se vaati sitä, että Purra salonkeineen suuntaa kilometritehtaalle !
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Se vaati sitä, että Purra salonkeineen suuntaa kilometritehtaalle !
Risusavottaan ja luonnonmarjan poimintaan, kovasti hammasta Pureskellen.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Risusavottaan ja luonnonmarjan poimintaan, kovasti hammasta Pureskellen.
Siistikää suunne, kyse on puolueenjohtajasta ja Mestarin suosikkitytöstä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Siistikää suunne, kyse on puolueenjohtajasta ja Mestarin suosikkitytöstä.
Mestaajan suosikista, mestasi Soinin
- Anonyymi00025
Latojen poltto Kantasuomalaisten Kauniiden lenkkeilijä tyttöjöjen kuolemaksi on typerää . Voisihan nämä Suvakki vasemmisto Kokoomuksen apu puolueena . Miettiä myös ilmastoa oikeasti . Ei 17.v .tytön polttamiseen pidä Afganista asti tilata polttomurhaajaa . Ja ettei tuota tyttöä olisi voitu polttaa ilman latoa . VALTAVASTI TURHAA ILMAN SAASTETTA ..
- Anonyymi00026
Persulippis päähän ja terdelle kaljalasin ääreen veisaamaan varpusta jouluaamuna.
- Anonyymi00028
Persvako loistaen.
- Anonyymi00035
Silmiä venytellen.
- Anonyymi00029
Aloittaja ei tunne edes värejä.
- Anonyymi00030
Joku ufo kun harmaata skeidaa
Kakka on ruskeaa/sen eri sävyjä. - Anonyymi00031
Kiinalaiset lippikset, hävetkää !
- Anonyymi00032
Onko Purra temuttanut ?
- Anonyymi00033
Persuhanukkaaseen neljälle hengelle tarvitaan: 20 litraa voitaikinaa, 8 desilitraa voisulaa, yksi omena ja yksi raaka persuhanu. Kokkina Pirkka-Pekka Petelius ja hanuna Kari Heiskanen. Yle
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/60b19571-28c7-4161-acd1-631efdc7c94c- Anonyymi00036
Professori Heiskanen ei ole persu. Kaukana siitä.
- Anonyymi00041
Petelius oli vihreiden kansanedustaja. 23 ei asettunut enää ehdolle puupiätten valeskuntaan.
- Anonyymi00039
Pitäis maksaa teostokorvaus temareille.
- Anonyymi00040
Tunkiolle tuollaiset !
Pekka Puupää hatut persuille ! - Anonyymi00045
Orpohan se on suristanut persuja ihan kunnolla.
- Anonyymi00046
Persun perseensuristimet kunniaan. Niillä tulee kunnon vaalivoitto ja suomenrappio.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Persun perseensuristimet kunniaan. Niillä tulee kunnon vaalivoitto ja suomenrappio.
Venäläinen neuvostoajan persunsuristin
- Anonyymi00048
Onko niin, että persulippis on lähetetty vain nuoleskelijoille ja meidät rivijäsenet ollaan taas likvidointilistalla ?
Kovaa on persuterrori ja ruskeakielistä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683