Asiasta perillä oleville ei.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ec6d1885-2cfc-4c9f-896b-5fe2e9cfaa34
Miten suhtaudutte?
Tuliko yllätyksenä?
50
589
Vastaukset
Koitappa rauhoittua arvon puliukko! Tuokin uutinen on hivenen dramatisoitu, riippuu pitkälti siitä, miten tilastoja katsoo!
- Anonyymi00002
Miten se loru menikään " Se ryhmä kilhtaa johon kalikka kalahtaa " ???
- Anonyymi00003
Miten sitä voi muuten tulkita kuin siten ,että lähes yksi raiskuu/ päivä ympäri vuoden jossa tekijänä kehitysmaalainen.
Kappas kun kehitysmaalaiseksi tekeytynyt puolustelee " kavereitaan ".
Kerros nyt sitten miten tulkitaan tilastoa siten ettei se näytä äärettömän huonolta siinä mielessä ettei väkilukuun suhteutettuna kehitysmaalaiset olisi siinä yliedustettuina.ilmeisesti tulkitaan oman pään mukaan ja valehdellaan niin ei näytä lainkaan huonolta, tämä onkin yleinen tapa kaikissa maahanmuuttoon liittyvissä asioissa paitsi silloin kun halutaan kertoa jotain positiivista, silloin pelkkä kertolasku liioitellen riittää. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten sitä voi muuten tulkita kuin siten ,että lähes yksi raiskuu/ päivä ympäri vuoden jossa tekijänä kehitysmaalainen.
Kappas kun kehitysmaalaiseksi tekeytynyt puolustelee " kavereitaan ".
Kerros nyt sitten miten tulkitaan tilastoa siten ettei se näytä äärettömän huonolta siinä mielessä ettei väkilukuun suhteutettuna kehitysmaalaiset olisi siinä yliedustettuina.ilmeisesti tulkitaan oman pään mukaan ja valehdellaan niin ei näytä lainkaan huonolta, tämä onkin yleinen tapa kaikissa maahanmuuttoon liittyvissä asioissa paitsi silloin kun halutaan kertoa jotain positiivista, silloin pelkkä kertolasku liioitellen riittää.Niin ja miksi siitä ei edes puhuta kuinka usein raiskuu on myös rasistinen teko.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin ja miksi siitä ei edes puhuta kuinka usein raiskuu on myös rasistinen teko.
No juuri näin ! Omat akat kyllä säkitetään kotiin mutta vapaa, itsenäinen länsimaalainen nainen, joka on lisäksi kaunis tai vähintäänkin hyvinhoidettu olisikin jotain riistaa alikehittyneille islamisteille.
- Anonyymi00008
Joo. Näinhän sitä on sanailtu: tilasto, tilasto, emä vale.
Ikävä kyllä, kun lukee lehtiä, niin kuvat ja nimet kertoo omaa kieltään. Jos nuokin uutiset olisi pelkkiä valhrita, olisi joka ikinen lehti jo lopetettu.
Näin se on ollut jo "jättiryntäyksestä" asti eli 10 v. Miksi Suomen vankilat on täynnä? Tämäkin on tapahtunut 10 vuodessa. - Anonyymi00014
Varmasti näyttää erilaiselta, jos ”lukee” tilastoja kuin kehitysmaalainen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin ja miksi siitä ei edes puhuta kuinka usein raiskuu on myös rasistinen teko.
Niin Ei ihmismäistä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3e7e5c2f-2fc4-4381-9f81-e7670f8624bc - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin Ei ihmismäistä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3e7e5c2f-2fc4-4381-9f81-e7670f8624bcPelihetkiä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin ja miksi siitä ei edes puhuta kuinka usein raiskuu on myös rasistinen teko.
Tulee tiedot noin vuoden viiveellä kuten nyt se raiskaustapaus vuonna 2025 Pukinmäessä. Nimi ei kylläkään aina ole tae etnisyydestä, mutta kansalaisuutta tai maahanmuuttostatustaa ei mainita. Tietenkään.
- Anonyymi00029
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin Ei ihmismäistä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3e7e5c2f-2fc4-4381-9f81-e7670f8624bcRivoa ja rumaa!
- Anonyymi00032
Anonyymi00017 kirjoitti:
Pelihetkiä.
Ei ne tähän lopu.
- Anonyymi00035
Anonyymi00014 kirjoitti:
Varmasti näyttää erilaiselta, jos ”lukee” tilastoja kuin kehitysmaalainen.
Tai kuten suvakkimies?
- Anonyymi00001
Kieroilla silmilläkö katsot?
- Anonyymi00009
Aliapina pitäisi tappaa aina heti tavattaessa. Hyvä yleisohje joka vähentää ja lopettaa rikollisuuden ja raiskaukset.
- Anonyymi00007
EI TÄMÄ OLLUT MITENKÄÄN YLLÄTYS, VAAN TIEDOSSA MITÄ TULEE TAPAHTUMAAN. EIHÄN MIKÄÄN TAPAHDU ENNALTA TIETÄMÄTTÄ.
ENNUSTUKSET OVAT ASIA ERIKSEEN, NIIHIN SISÄLTYY KAIKENLAISTA LAPIN LISÄÄ JA VALHEITA, TOTTAKAI, JA SITÄ OMAAN HIILEEN PUHALTAMISTA. PETOLLISTA SUUNNITELMATALOUTTA.- Anonyymi00012
Juu. Ei yllättänyt.
- Anonyymi00013
Lokakuussa Helsingissä muslimi miehet raiskasi 20 suomalaista naista
- Anonyymi00022
Sinisiltä nimimerkeiltä ohjeet.
;) - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sinisiltä nimimerkeiltä ohjeet.
;)Juu.
- Anonyymi00018
- Anonyymi00019
En tiedä, mitä tälle pitäisi tehdä. Toivottavasti palautukset pelaavat. Meillä päin vietiin saunan taa.
- Anonyymi00020
Sinne valkkukin kaihoisasti itsensä kuvittelee sontimaan moktarin päälle.
- Anonyymi00021
- Anonyymi00026
Hurja tilanne.
17-vuotiaan tytön kauhunhetket juna-aseman lähellä Helsingissä – tuntematon mies kävi kimppuun ja raiskasi https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012043177.html - Anonyymi00027
..."Koitappa rauhoittua arvon puliukko! Tuokin uutinen on hivenen dramatisoitu, riippuu pitkälti siitä, miten tilastoja katsoo!"
Mene sä uliuliuliukko pois täältä puolustamasta näitä raiskareita.
HYI hemmetti.- Anonyymi00028
Yhdenvertaisuus.
- Anonyymi00039
Hyvin sanottu.
- Anonyymi00052
Anonyymi00028 kirjoitti:
Yhdenvertaisuus.
No voi sentään!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012067475.html - Anonyymi00055
Anonyymi00028 kirjoitti:
Yhdenvertaisuus.
Menneen talven lumia?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b1b34587-129c-48dc-8901-ac2f7a2cf1e0
- Anonyymi00030
Tilastoja pitää aina tulkita niin, ettei kehitysmaamuslimeiden yliedustus erotu joukosta!
Muuten törkeää äärioikeistolaista fasisminatsirasismia ja islamofobiaa… - Anonyymi00031
Vahva yliedustus – Irak kärjessä
Tilastokeskuksen mukaan Suomessa asui viime vuoden lopussa 660 800 ulkomaalaistaustaista henkilöä, mikä on 11,7 % väestöstä.
Valtioneuvoston 2021 ilmestyneessä selvityksessä (Seksuaalirikosten tekijät, tekotilanteet ja ennaltaehkäisemisen mahdollisuudet) todetaan, että ulkomaalaistaustaiset ovat yliedustettuina erityisesti aikuisiin kohdistuvissa raiskauksissa.
Tilastokeskus julkisti keskiviikkona uusimmat tiedot selvitettyihin rikoksiin epäiltyjen kansalaisuudesta. Kärjessä ovat edelleen kutakuinkin samat maat kuin aikaisempinakin vuosina. Voit katsoa Top 10 -listauksen alla olevasta taulukosta.
LUE MYÖS
Kansalaisuus Määrä
1. Irak 42
2. Eritrea 28
3. Afganistan 21
4. Syyria 16
5. Somalia 15
6. Iran 15
7. Viro 13
8. Turkki 11
9. Nepal 11
10. Kongo 9
Lähde: Tilastokeskus (Selvitettyihin rikoksiin syylliseksi epäillyt kansalaisuuden, hyvinvointialueen, asuinmaan, laskentatavan ja selvitysvuoden mukaan) - Anonyymi00033
Yllätyshän tämä oli
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010715099.html- Anonyymi00034
Sisäkumi paistaa kuin moktarilla.
- Anonyymi00042
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sisäkumi paistaa kuin moktarilla.
😆😆😆
- Anonyymi00036
Raiskaus!!!!!
- Anonyymi00040
Muodiksi muodostunut trendi.
- Anonyymi00048
Anonyymi00040 kirjoitti:
Muodiksi muodostunut trendi.
Niinpä. Se näkyy useammin kuin vähän.
https://www.ilkkapohjalainen.fi/lapsen-raiskannut-mies-lahes-neljaksi-vuodeksi-van/13520734 - Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Niinpä. Se näkyy useammin kuin vähän.
https://www.ilkkapohjalainen.fi/lapsen-raiskannut-mies-lahes-neljaksi-vuodeksi-van/13520734Gubtan kutsuvieras.
- Anonyymi00050
Anonyymi00040 kirjoitti:
Muodiksi muodostunut trendi.
Mutta joku koettaa muuttaa puheenaihetta pois maahanmuutosta.
- Anonyymi00054
Anonyymi00050 kirjoitti:
Mutta joku koettaa muuttaa puheenaihetta pois maahanmuutosta.
Juu. Sellainen pikku pahanhajuinen öyhöttävä pierupappa sinisellä nikillään.
- Anonyymi00038
Juu ei ole tullut ennenkään.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011962424.html- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Ei nämä lopu.
https://www.hs.fi/alueet/art-2000012086682.htmlNäitä rikkauksia Moktar haalii Suomeen puolustellen ideologiaansa.
- Anonyymi00051
Ei tullut yllätyksenä, kantikset Suomessa kuten Rutsissakin ovat alkaneet rötöstelemään lisää, jostain kumman syystä…
- Anonyymi00058
Rutsi on moktarin kana. Suku.
- Anonyymi00057
Lähes kaikki kehitysmaamuslimeiden ALLAAAAAH AKBAR raiskauksia, siis islamin, sarian-lain ja kunniakulttuureiden oikeuttamia…
- Anonyymi00059
Saunan taa jokainen.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372