esim . voiko c-kortin alentaa b-korttiin traficomin omilla sivuilla ?.. olen 59v ja en tarvitse enää c-korttia.. vai pitääkö käydä konttorilla ..?
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Tiedän, että yksi tuttu luopui C-kortistaan. En tosin tiedä, että mitä kautta hän sen teki. Soitto "konttorille".
- Anonyymi00007
Kun tuli kortin uusimisen aika ilmoitin etten tarvii Ctä mutta pikku E jäi.
- Anonyymi00002
Kannaytaako tuo pienennys? Saatat tarvita sitä eläkkeelläkin vaikka matkailuauton kuljettamiseen. Kuorma-autoksi rekisteröinti pienentää kuluja verrattuna henkilöautoksi rekisteröintiin. Kyllä lääkäri ehdottaa sitten myöhemmin c:n poistoa, jos on aihetta. Kohta kuitenkin joudut uusimaan korttia useammin.
- Anonyymi00003
Tuleehan siitä C-kortista kuluja lääkärilausuntojen vuoksi. Lienee jokainen osaa arvioida tarvitseeko C-korttia jatkossa, itse sen olen vielä toistaiseksi pitänyt vaikka en ole Ctä tarvinnut 25 vuoteen, enkä usko että jatkossakaan tulee tarvetta.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuleehan siitä C-kortista kuluja lääkärilausuntojen vuoksi. Lienee jokainen osaa arvioida tarvitseeko C-korttia jatkossa, itse sen olen vielä toistaiseksi pitänyt vaikka en ole Ctä tarvinnut 25 vuoteen, enkä usko että jatkossakaan tulee tarvetta.
c- kortti 55 ikäluokan jälkeen tarkastukset 60v-65-70-72-74 jne....tyhjää ramppaamista ja maksua jos ei tartte,
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
c- kortti 55 ikäluokan jälkeen tarkastukset 60v-65-70-72-74 jne....tyhjää ramppaamista ja maksua jos ei tartte,
taitaa c-kortissa olla kun täyttää 68 v 2- vuoden välein lääkärin .tarkistus.
eli 50-55- 60-65-68-70-72-74 jne...
- Anonyymi00006
Minä otatin C:n pois kortista. Onnistu konttorilla. Eipä tarvitse käydä yksityisellä lääkärillä sitä uusimassa.
- Anonyymi00008
Pitikö olla uudet kuvat ...minä toimitin uudet kuvat 4v sitten kun piti uusia kortti silmälasien takia...kauanko nuo kuvat on trafilla voimassa...
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pitikö olla uudet kuvat ...minä toimitin uudet kuvat 4v sitten kun piti uusia kortti silmälasien takia...kauanko nuo kuvat on trafilla voimassa...
En muista mutta voi olla että piti. Minulla taisi olla tuoreet kuvat rekisterissä passin ja henkkarin vuoksi. Ne taas otatettiin koko perheelle Verkkokauppa.com:ssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.973055Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt482496Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.481291- 371047
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä286980Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153889Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi10834Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587202 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk51685- 37659