On aina kiva seurata nuorten suhtautumista kansainvälisyyteen. Siellä paikan päällä.
Kuka on teidän suosikkinne au paireista ja kuka inhokkinne ?
Pidän luonnonlapsi Rebekasta ja mutkattomasta Helinistä ja suurin inhokkini on hienohelma Sabina, joka haluaa "isona" housewifeksi, joka kuskaa lapsia harrastuksiinsa". Sabinalle tärkeintä oli löytää uudesta kodistaan pistoke kamoilleen. Tyttö on itsestään turhan tärkeä ja huomaa heti alussa olevansa ihan väärässä paikassa.
Saakin nähdä, sopeutuuko länsimainen hienohelma tällaiseen kulttuuriin ja milloin iskee jo koti-ikävä. Kiehtovaa nähdä, miten suosikkini solahtaa uuteen kulttuuriin , mutta tuo samalla oman kulttuurinsa, tapansa ja mielipiteensä uuteen maahan.
Erityisen mielissäni olen siitä, ettei perheen miehet vanhakantaisine uskomuksine ja tapoineen ole niinkään läsnä kuten naiset, jotka selvästi haluaa kosketuksen länsimaisuuteen ja sen tapoihin.
Au pairit Marokossa- ohjelma
13
205
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niinku ohjelman naiset on itsenäisiä, opettajia jne. Todellisuus Marokossa on liian kova ja karu. Sitähän ei tietenkään näytetä.
- Anonyymi00002
Mä en voi sietää Sabinaa. Onks se joku rantaruotsalainen ?
- Anonyymi00013UUSI
On.
- Anonyymi00003UUSI
Rebekka on mun lempi au pair. Aito ja rehellinen tyyppi ja tuntee hyvin omat tarpeet (oma aika, koska tarvitsee ladata akkuja) ja rajoitukset (iso bimboryhmä, missä joutuu olemaan tyhmä ja turhamainen, jotta sulautuisi muien joukkoon). Harmi, että joutunut muiden bimbojen silmätikuksi eli rehellisesti sanoen kiusatuksi.
- Anonyymi00004UUSI
Ohjelmassa kolme läskiä ja yksi kaunis nuori nainen..
- Anonyymi00005UUSI
Onko se kaunis joukkoraiskuu vaarassakin ?
- Anonyymi00010UUSI
Ja se "kaunis" nainen kyllä tuntee arvonsa. Huh huh mikä itsekäs lehmä.
- Anonyymi00006UUSI
Saavatpahan kerrankin muslimimunaa kaikkiin reikiin kerralla.
- Anonyymi00012UUSI
Sitähän niiden "perheet" pelkääkin. Ja haluu kulkea au pairien kanssa käsikädessä ja yhdeksältä täytyy olla jo "kotonakin".
- Anonyymi00007UUSI
Aikovatko sekaantua lampaisiin tuolla?
- Anonyymi00008UUSI
miehet pelkää että niiden valta poistuu nyt he pitää naisia pelossa ja kurissa
palvelijoina.
suomen oppositio kannattaa heitä kannatatko SINÄ!!- Anonyymi00011UUSI
Mulle musuäijät on pelkkää ilmaa ja mä myös näytän sen niille. Hyvä etten kävele läpi.
- Anonyymi00014UUSI
Mun mielestä reippaita tyttöjä. Ja uskon, että maailmankuva avartuu. Suht .turvallista lähteä, kun on filmiryhmä kintereillä. Onhan meidän nuoret aika kermaperseitä ja pitävät monia asioita itsestään selvyyksinä. Kotona.
Toki au paireiksi on lähdetty , vois sanoa , kautta aikojen. Lapsenlikkana aloitettiin nuorena kesälomilla ihan kotikulmilla. Sanottiin mitä pitää tehdä lastenhoidon lisäksi eli ruokkia. Laittaa aamupala ja lounas. Keittää perunat ja lämmittää jauhelihakastike tai joku soppa, jonka perheen äiti oli kyllä laittanut valmiiksi. 12- vuotiaalla ei ollut sitä keittiökokemusta vielä kertynyt. Tulentekokin puuhellaan jänskätti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152151Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631455Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061439Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61292Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681265Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001184Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell691099Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311057En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521036Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.301029