Urpo Petterin

Anonyymi-ap

Suomeen haalimat Mahtavat Datakeskukset tarvitsevat sähköä vuodessa kahden Loviisan atomivoimalan vuosituotannon verran. Elikkä "Siviilimarkkinoilta" poistuu tuon verran sähköä Datakeskusten tarpeisiin. Jos joku vielä väittää, että sähkölasku ei tule Tavis Tallaajalla Räjähtämään käsiin, Valehtelee. Junarata Urpo Petterille Iso Kiitos!

10

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Urpo on Bisnesnero vailla vertaa!

      • Anonyymi00003

        Veikkauksen palautusprosentti 0,01% pelaajille.
        Kokoomuksen tunninkahdenjunanmunamies haalii rahat 2tunnin junaan ,Veikkaukselta, eli veikkauksen pelejä pelaavilta vie rahat,,niin ettei mistään voittoja tule SUOMALAISILLE pelaajille Veikkaukselta . Muilta mailta kansalaiset kyllä saa voittoja kunnolla, EI keisarihallitukselta, urpo vie kaikki voitot! Mihin??


      • Anonyymi00004

        Hillotolppahallitus kokooomus,persut on läpiä päähän puhujia, . Lätsät vinossa ja puhetta riittää ei kunnollisia tekoja.
        Leikkausta ja vain leikkausta...


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Veikkauksen palautusprosentti 0,01% pelaajille.
        Kokoomuksen tunninkahdenjunanmunamies haalii rahat 2tunnin junaan ,Veikkaukselta, eli veikkauksen pelejä pelaavilta vie rahat,,niin ettei mistään voittoja tule SUOMALAISILLE pelaajille Veikkaukselta . Muilta mailta kansalaiset kyllä saa voittoja kunnolla, EI keisarihallitukselta, urpo vie kaikki voitot! Mihin??

        Surkeat on niin puheet kuin hyvät asiat , keisarit ilman vaatteita, työttömyys edelleen 10,6% ei paremmasta näkyviä.


      • Anonyymi00006

        Urpo ja purha on kuin sipilä vei kuin litran mittaa kansliapäälliköitä kin.


      • Anonyymi00007

        Kaupoista pois energiajuomat, ei ole ihme jos viiraa päästä kun ruoka ei maistu eikä opiskelu , kun juodaan aamusta iltaan näitä juomia. Mahtaa sillä karsea lisäaineilla koko kroppaan päätä varsin sekoittaa ja mielenterveys kärsii.
        Uskomatonta että niitä edelleen saa myidä kaikille alaikäisille. Kuuluisivat viinakauppaan nämä energiajuomat, ei lasten ja nuorten käyttöön.
        Entinen työnantaja joi näitä juomia 4-6 tölkkiä päivä (pieniä) ja sai syövän.
        Oisko jo jonkun puututtava asiaan? Tenavat käyvät ylikierroksilla, koulussa ongelmia kuin julkisilla paikilla kotona!!


      • Anonyymi00008

        Datakeskuksia ei enään yhtään suomen maaperälle. Tyhmä hallitus ja tyhmät kunnat jotka näitä sähkö ja vesisyöppöjä rakentelee.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kaupoista pois energiajuomat, ei ole ihme jos viiraa päästä kun ruoka ei maistu eikä opiskelu , kun juodaan aamusta iltaan näitä juomia. Mahtaa sillä karsea lisäaineilla koko kroppaan päätä varsin sekoittaa ja mielenterveys kärsii.
        Uskomatonta että niitä edelleen saa myidä kaikille alaikäisille. Kuuluisivat viinakauppaan nämä energiajuomat, ei lasten ja nuorten käyttöön.
        Entinen työnantaja joi näitä juomia 4-6 tölkkiä päivä (pieniä) ja sai syövän.
        Oisko jo jonkun puututtava asiaan? Tenavat käyvät ylikierroksilla, koulussa ongelmia kuin julkisilla paikilla kotona!!

        Kunnon luokat joissa jokaisessa on ovi jonka voi sulkea hälinöiltä, mikä on viirannut kun näitä surkeita avotiloissa "ns.opetetaan " lähes koko poppoo ei ymmärrä mistään mitään. Kuka idiootti ne keksi?
        Hypitään opettajien päälle, kaupoissa näpistellään ja energiajuomat ainoa ravinnon lähde ja liikaa virtaa ettei pystytä keskittymään ja on yksi iso asia joka vaikutus myös mielenterveydelle.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kaupoista pois energiajuomat, ei ole ihme jos viiraa päästä kun ruoka ei maistu eikä opiskelu , kun juodaan aamusta iltaan näitä juomia. Mahtaa sillä karsea lisäaineilla koko kroppaan päätä varsin sekoittaa ja mielenterveys kärsii.
        Uskomatonta että niitä edelleen saa myidä kaikille alaikäisille. Kuuluisivat viinakauppaan nämä energiajuomat, ei lasten ja nuorten käyttöön.
        Entinen työnantaja joi näitä juomia 4-6 tölkkiä päivä (pieniä) ja sai syövän.
        Oisko jo jonkun puututtava asiaan? Tenavat käyvät ylikierroksilla, koulussa ongelmia kuin julkisilla paikilla kotona!!

        Joku onneksi osasi lukea mistä johtuu kaikki koulujutskat mielisaisairaudet ym. Energia juomista ja kun kotona eivät vanhemmat huolehdi jälkikasvustaan


    • Anonyymi00002

      Urpo tietää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe