Suomeen haalimat Mahtavat Datakeskukset tarvitsevat sähköä vuodessa kahden Loviisan atomivoimalan vuosituotannon verran. Elikkä "Siviilimarkkinoilta" poistuu tuon verran sähköä Datakeskusten tarpeisiin. Jos joku vielä väittää, että sähkölasku ei tule Tavis Tallaajalla Räjähtämään käsiin, Valehtelee. Junarata Urpo Petterille Iso Kiitos!
Urpo Petterin
10
128
Vastaukset
- Anonyymi00001
Urpo on Bisnesnero vailla vertaa!
- Anonyymi00003
Veikkauksen palautusprosentti 0,01% pelaajille.
Kokoomuksen tunninkahdenjunanmunamies haalii rahat 2tunnin junaan ,Veikkaukselta, eli veikkauksen pelejä pelaavilta vie rahat,,niin ettei mistään voittoja tule SUOMALAISILLE pelaajille Veikkaukselta . Muilta mailta kansalaiset kyllä saa voittoja kunnolla, EI keisarihallitukselta, urpo vie kaikki voitot! Mihin?? - Anonyymi00004
Hillotolppahallitus kokooomus,persut on läpiä päähän puhujia, . Lätsät vinossa ja puhetta riittää ei kunnollisia tekoja.
Leikkausta ja vain leikkausta... - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Veikkauksen palautusprosentti 0,01% pelaajille.
Kokoomuksen tunninkahdenjunanmunamies haalii rahat 2tunnin junaan ,Veikkaukselta, eli veikkauksen pelejä pelaavilta vie rahat,,niin ettei mistään voittoja tule SUOMALAISILLE pelaajille Veikkaukselta . Muilta mailta kansalaiset kyllä saa voittoja kunnolla, EI keisarihallitukselta, urpo vie kaikki voitot! Mihin??Surkeat on niin puheet kuin hyvät asiat , keisarit ilman vaatteita, työttömyys edelleen 10,6% ei paremmasta näkyviä.
- Anonyymi00006
Urpo ja purha on kuin sipilä vei kuin litran mittaa kansliapäälliköitä kin.
- Anonyymi00007
Kaupoista pois energiajuomat, ei ole ihme jos viiraa päästä kun ruoka ei maistu eikä opiskelu , kun juodaan aamusta iltaan näitä juomia. Mahtaa sillä karsea lisäaineilla koko kroppaan päätä varsin sekoittaa ja mielenterveys kärsii.
Uskomatonta että niitä edelleen saa myidä kaikille alaikäisille. Kuuluisivat viinakauppaan nämä energiajuomat, ei lasten ja nuorten käyttöön.
Entinen työnantaja joi näitä juomia 4-6 tölkkiä päivä (pieniä) ja sai syövän.
Oisko jo jonkun puututtava asiaan? Tenavat käyvät ylikierroksilla, koulussa ongelmia kuin julkisilla paikilla kotona!! - Anonyymi00008
Datakeskuksia ei enään yhtään suomen maaperälle. Tyhmä hallitus ja tyhmät kunnat jotka näitä sähkö ja vesisyöppöjä rakentelee.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaupoista pois energiajuomat, ei ole ihme jos viiraa päästä kun ruoka ei maistu eikä opiskelu , kun juodaan aamusta iltaan näitä juomia. Mahtaa sillä karsea lisäaineilla koko kroppaan päätä varsin sekoittaa ja mielenterveys kärsii.
Uskomatonta että niitä edelleen saa myidä kaikille alaikäisille. Kuuluisivat viinakauppaan nämä energiajuomat, ei lasten ja nuorten käyttöön.
Entinen työnantaja joi näitä juomia 4-6 tölkkiä päivä (pieniä) ja sai syövän.
Oisko jo jonkun puututtava asiaan? Tenavat käyvät ylikierroksilla, koulussa ongelmia kuin julkisilla paikilla kotona!!Kunnon luokat joissa jokaisessa on ovi jonka voi sulkea hälinöiltä, mikä on viirannut kun näitä surkeita avotiloissa "ns.opetetaan " lähes koko poppoo ei ymmärrä mistään mitään. Kuka idiootti ne keksi?
Hypitään opettajien päälle, kaupoissa näpistellään ja energiajuomat ainoa ravinnon lähde ja liikaa virtaa ettei pystytä keskittymään ja on yksi iso asia joka vaikutus myös mielenterveydelle. - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaupoista pois energiajuomat, ei ole ihme jos viiraa päästä kun ruoka ei maistu eikä opiskelu , kun juodaan aamusta iltaan näitä juomia. Mahtaa sillä karsea lisäaineilla koko kroppaan päätä varsin sekoittaa ja mielenterveys kärsii.
Uskomatonta että niitä edelleen saa myidä kaikille alaikäisille. Kuuluisivat viinakauppaan nämä energiajuomat, ei lasten ja nuorten käyttöön.
Entinen työnantaja joi näitä juomia 4-6 tölkkiä päivä (pieniä) ja sai syövän.
Oisko jo jonkun puututtava asiaan? Tenavat käyvät ylikierroksilla, koulussa ongelmia kuin julkisilla paikilla kotona!!Joku onneksi osasi lukea mistä johtuu kaikki koulujutskat mielisaisairaudet ym. Energia juomista ja kun kotona eivät vanhemmat huolehdi jälkikasvustaan
- Anonyymi00002
Urpo tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435