Jumalan laki (10 käskyä) on Pyhästä Hengestä.
Jeesuskaan ei hyväksy laittomuutta.
"Ja hän sanoi heille: "Tätä tarkoittivat minun sanani, kun minä puhuin teille ollessani vielä teidän kanssanne, että kaiken pitää käymän toteen, mikä minusta (Jeesuksesta) on kirjoitettu Mooseksen laissa ja profeetoissa ja psalmeissa".
Laittomuudesta paluu Jeesuksen luokse on PH:n työ
18
114
Vastaukset
- Anonyymi00001
Liha ja altis henkivalta vastustaa Kristusta.
"Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."" - Anonyymi00002
Seurakunnissa ei ole nuhdesaarnoja.
"Mutta jos veljesi tekee syntiä sinua vastaan, mene ja nuhtele häntä kahden kesken. Jos hän sinua kuulee, olet voittanut veljesi."
Jeesus nuhteli Pietaria ja pojassa olevaa henkivaltaa
Matt 17:18: "Ja Jeesus nuhteli riivaajaa, ja se lähti pojasta, ja poika oli siitä hetkestä terve."
Mark 8:33: "Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiinsa ja nuhteli Pietaria sanoen: "Mene pois minun edestäni, saatana, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten"."- Anonyymi00019
Ei anakaan lut.kirkossa. Oletko kuullut kerro.
- Anonyymi00003
Miten sapatistit jakaa tätä?
Eikö ole mitään muuta?- Anonyymi00005
Taidat olla sekaisin ja sapatti hurmoksessa.
- Anonyymi00004
18 Kuulkaa siis te vertaus kylväjästä:
19 Kun joku kuulee valtakunnan sanan eikä ymmärrä, niin tulee paha ja tempaa pois sen, mikä hänen sydämeensä kylvettiin. Tämä on se, mikä kylvettiin tien oheen. - Anonyymi00006
Helluntaipastorit arastelevat himouden synnistä puhumista.
"Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä."
- Jeesuksen sanoin - Anonyymi00007
Pelkurien kohtalo - helvetti.
Ilm 21:8: "Mutta PELKURIEN ja EPÄUSKOISTEN ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema.""- Anonyymi00008
Ylöstempausta odotellessa kokouksessa istuen pönäkkänä ja pelastusvarmana.
- Anonyymi00009
>>>>>>>Jumalan laki (10 käskyä) on Pyhästä Hengestä.
Jeesuskaan ei hyväksy laittomuutta.<<<<<
-----------------
Laki on Jumalan katoamattomaa Jumalan Sanaa.
”Iankaikkisesti pysyy sinun sanasi, Herra, vahvana taivaissa.”
Psalmit 119:89
---------------------
Ihmisen joko elää "Hengen mukaan" täyttäen rakkauden lakia , tai "lihan mukaan" yrittäen lain tekoja suorittamalla ansaita Jumalan hyväksynnän , ja pelastuksen. Joka on ihmiselle mahdotonta koska laki vaatii täydellisyyttä sekä ulkoisesti että sisäisesti.
”Antakaa kaikille, mitä annettava on: kenelle vero, sille vero, kenelle tulli, sille tulli, kenelle pelko, sille pelko, kenelle kunnia, sille kunnia.
Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt. Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys.
Ja tehkää tämä, koska tunnette tämän ajan, että jo on hetki teidän unesta nousta; sillä pelastus on nyt meitä lähempänä kuin silloin, kun uskoon tulimme.”
Roomalaiskirje 13:7-11 FB38 - Anonyymi00010
Kokouksessa oli neljä varmaa hengessä juopumista.
Ne olivat tehneet parannuksen. - Anonyymi00011
>>>>>>
"Ja hän sanoi heille: "Tätä tarkoittivat minun sanani, kun minä puhuin teille ollessani vielä teidän kanssanne, että kaiken pitää käymän toteen, mikä minusta (Jeesuksesta) on kirjoitettu Mooseksen laissa ja profeetoissa ja psalmeissa".<<<<<<<<
--------------
Niin mitä Jeesus tarkoitti?
”Ja hän sanoi heille: "Tätä tarkoittivat minun sanani, kun minä puhuin teille ollessani vielä teidän kanssanne, että kaiken pitää käymän toteen, mikä minusta on kirjoitettu Mooseksen laissa ja profeetoissa ja psalmeissa". Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään kirjoitukset. Ja hän sanoi heille: "Niin on kirjoitettu, että Kristus oli kärsivä ja kolmantena päivänä nouseva kuolleista, ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista. Te olette tämän todistajat.”
Luukas 24:44-48 FB38 - Anonyymi00012
Jumalan kymmenen käskyä on kristinuskon ja pyhityksen, rakkauden ja kristillisen elämän laki.
Laittomuus on armon vihollinen.
Jos elettäisiin terveessä Jumala suhteessa niin silloin Maailmassa ei olisi yhtään sotiakaan eikä lahkojen sekamelskaa. - Anonyymi00014
Herra sanoo suoraan.
Matt 25:12: "Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'." - Anonyymi00015
Eikö spatistella ole muuta asia kuin meuhata käskyistä joisen piirtoja ei kukaan ymmärrä.
Muuta sääntöhän ei ole kuin, että Israelin homot ja homotus tulee hyväksyä. - Anonyymi00016
Onhan sekin uskoa helluntaiateisti.
- Anonyymi00017
Laittomuuden hengistä.
Näitä kilpailevia henkiä on rutosti liikkeellä.
'Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.' - Anonyymi00018
Pyhä Henki on murheellinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213307
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402681Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2082212Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131698Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191509Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521461- 971379
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621201Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951174