Kyse on pyhän Paavalin kirkosta, Helsingistä! Sodoma ja Gomorra! Nyt menee yli äyräiden. Miten voi olla mahdollista, että kirkkoherra Kari Kanala antaa Jumalan pyhälle sanalla ja pyhille Sakramenteille omistetun Herran huoneen tällaiseen käyttöön??? Entä piispa Teemu Laajasalo, mitä sinä sanot?
Kuvassa itseään Tuhmaksi Tammaksi kutsuva mies esiintyy naisena, ilmeisesti itseään kauppaavana. Luin, että hänellä on ollut ongelmia nuoruudessaan, kenelläpä ei olisi ollut. Onko tämä kenties syy, miksi khra Kanala on sallinut tämän esityksen kirkkoon, jonka käytöstä hän ja srk-neuvosto ovat vastuussa?
Mielestäni Paavalin srk:n khra Kanala tulisi välittömästi vapauttaa vastuustaan, pyhän Paavalin kirkko voitaisiin purkaa tai vähintään uudestaan vihkiä.
Palasin hetki sitten pyhiinvaellusmatkalta Etelä-Puolasta, osallistuimme moniin katolisiin palveluksiin, mm. sellaiseen, johon osallistui tuhansia uskovia. Pyhän kunnioitus oli käsinkosketeltavaa! Tänään palasin Tallinnasta pyhän Birgitan luostarista, jossa saimme jälleen kerran viettää hiljaisuuden retriittiä. Kysyin sisarilta, miten katolinen kirkko tällä hetkellä menestyy täällä, jossa maallistuminen on valtavirtaa? Hän kertoi, että heillä on menossa kevät, jolloin kirkkoon tulee runsaasti uusia jäseniä. Monet kaipaavat sellaista pohjaa uskolle, joka kestää. (Ilman ylimääräisiä temppuja, oma lisäys). Pitäytymistä yksin Jumalan sanaan ja kirkon rikkaisiin sakramentteihin. Kun kerroin hänelle meidän kirkon tilanteesta (toki en vielä tiennyt tästä p. Paavalin srk:n uusimmasta provokaatiosta), hän sanoi, että pitää luottaa Hyvään ja Pyhän Hengen työhön, Hän luo uutta ja kestävää!
Minkä tien meille kaikille niin rakas evankelis-luterilainen kirkko valitsee, se jää nähtäväksi. Itse toivon ja rukoilen, että näihin karmeisiin vääristymiin tartutaan nyt ja heti, ennen kuin kaikki se hyvä, jonka ev lut kirkko Suomessa on saanut aikaan Pyhän Hengen ja kirkkoon sitoutuneiden uskovien kautta, valuu hukkaan.
Vaikka viesti on raskas, pyydän, että sinä uskova veli ja sisar, jakaisit tämän viestin.
Satanistista Baphomedin transagendaa kirkossamme
Anonyymi-ap
3
120
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Mikähän siinä on että suurimmat hurskastelijat on niin usein niitä pahimpia ihmishirviöitä? Transhommat eivät vahingoita ketään toisin kuin katolisen kirkon pedofiilit.
- Anonyymi00003
kyllä ev.lut. kirkossa on myös ollut seksuaalista ahdisteluja. minä olen yksi uhri 90-kuvun riparilla. Kyseessä oli juuri hyvin suvaitsevainen nuoriso-ohjaaja, viljeli seksististä näkökulmaa jo tuolloin… ja käytti hyväksi tyttöjä seurakunnassa.
- Anonyymi00002
hyvin kirjoitettu. Minä mietin eroan kirkosta niin iljettävää, alan käydä kohta Sley tai Suomen Raamattuopistossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111747En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42539Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50495- 36482
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi18465Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.98423Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33421- 32365
- 46363
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130362