vielä kerran nuolaisemassa idän diktatuurin ahteria kuin vanhaan hyvään aikaan joskus lähes 40 vuotta sitten ...eivät edes osaa hävetä vieläkään ...
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/db65ee4e-7d5f-4256-ab73-f803bbf88e53
Pari hasssua vielä elossa olevaa kommaria reissussa ...
13
138
Vastaukset 13
Ettäs kehtaavat:
"Foorumin teemana oli ”taistelu kansainvälistä terrorismia, mielivaltaa ja aggressiota vastaan” sekä ”rauhan ja tulevaisuuden puolesta”."- Anonyymi00001
kyllähän se fasisteja nato poikia ketuttaa kun pidetään anti fasistinen tapahtuma, ymmärrettävää sillä onhan fasistinen johtaja valtio jenkit heidän herransa
Hevonpaskaa, tiltu. Juuri Venäjä itse on natsi-Saksan kaltainen fasistinen ja imperialistinen diktatuuri.
- Anonyymi00002
Taskinen kehui rauhanpresidentti Kekkosta ja Neuvostoliiton merkitystä Suomen hyvinvoinnin luojana sekä lopetti puheensa ylevästi toivomukseen rauhasta ja turvallisuusratkaisuista Euroopassa yhdessä Venäjän kanssa. Asiaahan liisa taskinen siellä oli puhumassa, jos neuvostoliittoa ei olisi oltu oltaisiin oltu ruotsinkielisiä huonompia kansalaisia. Säälittävää että fasistit saanut vallan ja suomen hyvinvointi tuhotaan ja muututaan mini jenkkiläksi
- Anonyymi00003
Se että nämä vanhat kommarit ei ole oppineet edes häpeämään juostaan Euroopassa valloitussotaa käyvän diktatuurin kissaristiäisissä jossa kaikki puhuu pelkkää skeidaa ja jokainen kuulija paikan päällä tietää sen ... 😁
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se että nämä vanhat kommarit ei ole oppineet edes häpeämään juostaan Euroopassa valloitussotaa käyvän diktatuurin kissaristiäisissä jossa kaikki puhuu pelkkää skeidaa ja jokainen kuulija paikan päällä tietää sen ... 😁
Aivan uskomatonta, että valehtelevat muka vastustavansa imperialisimia ja kannattavansa rauhaa samalla kun tukevat fasistista ja imperialistista diktatuuria ja sen rikollista sotaa naapurimaassaan.
- Anonyymi00005
"Taskinen kehui rauhanpresidentti Kekkosta..."
Rauhan presidentti Kekkonen pisti nuorena miehenä teloituskomppaniansa kanssa sen aikaisia tiltuja huolella kylmäksi 😁 - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Taskinen kehui rauhanpresidentti Kekkosta..."
Rauhan presidentti Kekkonen pisti nuorena miehenä teloituskomppaniansa kanssa sen aikaisia tiltuja huolella kylmäksi 😁Mutta keskenhän se homma jäi kun niitä on jäljellä tänä päivänäkin!
- Anonyymi00004
Molokin fasistimyönteinen asenne on tunnettu pitkältä ajalta.
LOL, mitä hevonpaskaa, tiltu. Minä kannatan rauhaa, demokratiaa, sananvapautta, lehdistönvapautta, oikeusvaltiota ja tasa-arvoa ja vastustan rasismia. Sinä yrität siis valheellisesti leimata nuo arvot muka fasistisiksi, koska itse puolustelet fasistista diktatuuria ja sen rikollista sotaa.
- Anonyymi00006
moloch_horridus kirjoitti:
LOL, mitä hevonpaskaa, tiltu. Minä kannatan rauhaa, demokratiaa, sananvapautta, lehdistönvapautta, oikeusvaltiota ja tasa-arvoa ja vastustan rasismia. Sinä yrität siis valheellisesti leimata nuo arvot muka fasistisiksi, koska itse puolustelet fasistista diktatuuria ja sen rikollista sotaa.
Miksi et sitten kritisoi valtamediaa?
Miksi ihannoit Ukrainan uusfasisteja, joilla on natsiliput ja tunnukset? Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi et sitten kritisoi valtamediaa?
Miksi ihannoit Ukrainan uusfasisteja, joilla on natsiliput ja tunnukset?"Miksi et sitten kritisoi valtamediaa?"
Valtamedia on pääsääntöisesti luotettavaa.
"Miksi ihannoit Ukrainan uusfasisteja, joilla on natsiliput ja tunnukset?"
En ihannoi ja uusfasisteja on Ukrainassa vähän, paljon vähemmän kuin Venäjällä, eivätkä he ole Ukrainassa vallassa toisin kuin Venäjällä.
Idiokratia ja 1984 olivat profeetallisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081295
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129664- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32438- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427- 52403
- 42400