Miten se kaikkien tietämä pari?
Vieläkö täällä on salapareja?
35
2061
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ollaan salapari mutta ei kerrota kenellekkään
- Anonyymi00003
Ainahan täällä on niitä ollut ja tulee olemaan!
- Anonyymi00015
Ilmoittakaa rohkeasti syyttömille osapuolille. Se on lähimmäisen rakkautta😇
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ilmoittakaa rohkeasti syyttömille osapuolille. Se on lähimmäisen rakkautta😇
Hidas Hämäläinen ottakoot itse selvää…Koko kylä tietää…kenestä on viestin viejäksi….
- Anonyymi00004
Eikö muuta. Tekeekö mieli itse alkaa salasuhteeseen.
- Anonyymi00006
Käräjillä tavataan. Haaste pian ovella.
- Anonyymi00021
Haaste ei ole ovella, muistat sanat väärin. Tässä oikeat:
"Joulupuu on rakennettu,
joulu on jo ovella;
namusia ripustettu
ompi kuusen oksilla."
- Anonyymi00009
Vaimoni käy salaa mutta ei tiedä että minä tiedän
- Anonyymi00011
Eikö vaimosi siis tiedä että sinä tiedät, muttei hän tiedä sinun tietävän?
- Anonyymi00023
No ei se siitä kulu,vaikka käykin vieraissa.
- Anonyymi00010
Olemme niin salainen pari ettemme itsekään tiedä sitä
- Anonyymi00012
haluan myos salapariksi
- Anonyymi00019
Ota niin salainen pari ettet tiedä edes itse.
- Anonyymi00013
Ei taida vielä olla sieniä tai marjoja, mutta tutun metsäautotien päässä oli viime viikolla taas kaksi autoa peräkkäin parkissa, toisessa oli kaksi ihmistä. Toisen auton omistaja on tuttu, mihin alkuperäinen saattoi viitata. Kiersin kauempaa, kun oli koirat mukana. Liekö lintuja bongasivat tai rauhallinen paikka jutella.
- Anonyymi00014
Mitäs sitä salarakkaista mutta nain emäntääni koko kesän
- Anonyymi00020
Ei sellaista olekaan, ettei se edes yhdelle kelpaisi. Nuo ovatkin parhaita ja pysyvät, koska eivät muita kiinnosta.
- Anonyymi00027
Hienoa, antakaa palaa te lempiväiset!
- Anonyymi00017
Joka pesästä löytyy paskaa tässä kaupungissa.
Tämmöiset kirjoitukset on ala-arvoista sontaa.
Aloittakaa puolisonne puhelimen tutkimisella luvan kanssa.Tulette yllättymään.
Moni kirjoitus täyttää kunnianloukkauksen kriteerit.
Joten haasteita tulee.- Anonyymi00018
Tukeekohan?
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tukeekohan?
Kuulemma Tik Tok haaste tulossa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kuulemma Tik Tok haaste tulossa.
Koulupuoli on haastavaa
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kuulemma Tik Tok haaste tulossa.
Haaste mikä haaste.
- Anonyymi00026
Minunkin tekisi mieli hankkia salarakas mutta pelkään kyttääviä ja juoruilevia naapureita, heillä on jopa oma facebook-ryhmänsä jossa juoruilevat, tunnen että olen yksi juoruilun kohde, olen menevä ja vapaa sinkku nainen ja aikas hyvän näköinenkin vaikka itse sanonkin, tottahan se luo kateutta! HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE SALARAKKAILLE!
- Anonyymi00028
ihanaa tule tänne ,..,
- Anonyymi00029
Palstan tarkimmin varjeltu salaisuus on apulaissheriffin moderaattorirooli
- Anonyymi00030
Miten tuollainen salapari voi elää puolisoidensa kanssa näin pienellä paikkakuntaa?
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Miten tuollainen salapari voi elää puolisoidensa kanssa näin pienellä paikkakuntaa?
Onkohan käynyt koskaan, että pariskunta käyttää samaa sinkkuryhmää.?. Niissäkin näkyy olevan paljon varattuja Ähtäristäkin, ja naapurikunnista.
- Anonyymi00031
Kyllä kai tähänkin kylään sopii montakin sanaparia.
- Anonyymi00032
Hups salaparia tietysti.
- Anonyymi00033
Cuckold
- Anonyymi00034
Ei pysynyt salassa Alavuden ja Ähtärin liitos.
- Anonyymi00035
Salapiparia?
- Anonyymi00036
Eiks kaupunginjohtaja oo vaihtunut
- Anonyymi00038UUSI
Kaupungintalolla ei enää tehdä ilta- ja yövuoroja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639