Tuuliurheilulla on hyvät mahdollisuudet ottaa paikkansa Vimpelin ykköslajina.
Järvi on ilmainen, samoin tuuli.
Tuulisurffaus Vimpelin ykköslaji
5
359
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Vimpelissähän kunnan päättäjät on harrastanut lajia jo pidempään ja yrittää tuulimyllyjä ympäri kylää ja asukkaat muuttavat niiden vaikutus alueelta varmuuden vuoksi pois.
Ei riitä että väki vanhenee ja siirtyy kasvukeskuksiin vaan kova tahto tuntuu olevan häätää viimeisetkin. - Anonyymi00002
Voisikohan Saarikentän muokata ikään kuin ovaaliradaksi tuulisurffaukselle?
Putkeen viety uoma tietenkin pitäisi vapauttaa.
Lähtisikö kunta rahoittamaan hanketta? - Anonyymi00003
Se on tuuleen huutamista, joka ei tuota yhtään mitään.
- Anonyymi00004
Ja kyllä. Mitä tässä rintaliiveihini kerkiän laittamaan kuorman sidontaliinoja niin olen samaa mieltä vimpelin keskusta vetoisen kunnanvaltuuston kanssa että perunan taimet pitää istuttaa ennen syksyn yöpakkasia.
- Anonyymi00005
Alkaa jo pikku hiljaa ärsyttää tämä kraatterisurffarin spämmäys ja tyrkytys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483