Olen kysellyt helsinkiläisistä aseliikkeistä samanlaista valomiekkaa kuin on tähtien sodan Luke
Skywalkerilla,mutta myyjät vain nauravat ja kehottavat kysymään lelukaupoista.
En minä sillä valomiekalla ketään tappaisi.
Se olisi vain niin kätevä itsepuolustusväline
pitää mukana vaikka povitaskussa,kun sen valoterän saa pois päältä napista painamalla ja
päälle samoin napista painamalla.
Valomiekkahan on vaarallinen vain valoterä päällä
,enkä minäkään niin tyhmä ole,että kantaisin sitä
kaupungilla kulkiessani valoterä päällä.
Pitääkö oikea valomiekka tilata Amerikasta vai saako niitä jostakin suomalaisesta aseliikkeestä??
Mistä saa oikean valomiekan?
10
3235
Vastaukset
- Padawan
Oikeatahan valomiekkaa ei saa mistään koska se on mielikuvituksen tuote ja tehty puhtaasti erikoistehosteilla. Jos etsit replicaa, jossa on esiintyöntyvä "terä" ja pimeässä terä hohtaa ja näyttää aidolta, niin näitä kyllä löytyy. Ne pitää tilata jenkeistä asti ja hinta luokka on palttiarallaa 1700 € - 4000 €. Ja sitten löytyy vielä sellaisiä valomiekan kädensijoja, joista ei saa sitä "terää" esiin ja nämä ovatkin puhtaasti keräilykappaleita joiden hinta keikkuu siinä 500-2000 euroon... Nämä hinnat siis viimeisimmän tiedon mukaan, josta nyt on aikaa muutama kuukausi, mutta tuskin hinnat ovat hurjasti suuntaan tai toiseen muuttuneet.
Samalla tässä tiedustelem, että kiinnostaisiko ketään hommata itselleen mittatilaus työnä tehtyä Stormtrooper pukua... Porukalla saattaisi saada halvemmalla, mutta vain saattaisi.- tooto
Helsinkin edustalla on Kustaan Miekka.
Kivasti iltahämyssä vilkuttaa.
- Puke Spystalker
Valomiekkoja saa takapuolestani, pieni hetki....
Joo sori. Valomiekat ihan lopussa, ei sulle stormtrooperin kypärä kelpais? Semmonen jööti nimittäin ahdistaa ihan saakelisti peräsuolta, olisi kiva saada se myytyä pois. - jep-jedi
minä sain ainakin omani Galaktisesta postimyynti-Oy:stä, tarjouksessa oli kolme miekkaa kahden hinnalla, väreiltään vaaleanpunainen (hieman tyttömäinen mutta se ei mua haittaa), kirkkaanvihreä (soveltuu hyvin viidakkoon) sekä syvän violettinen(diskossa erinomainen), hinta vain 99,99 avaruuseuroa. Esittelin Yoda-menninkäiselle miekkavalikoimaani ja hän oli kateellinen. Hän sanoi minulle lähtiessäni että "may the fart be with you"
- pahvisimpanssi
Arskan valo-ja miekka Oy:stä aleksanterink.2(entinen Stockmann)menekki hui..maa..va,mut vielä löytyy.eikä tässä vielä kaikkkki jos tilaat nobaa saat lisälahjana 3 3 pakettia sulatejuustoa/suksivoidetta(powered by J mieto)
- huh
mulla on stungun
ostin sen Prahasta viime marraskuusta
siitä lähtee 200 000 volttia ja tainnuttaa ihmisen kuin ihmisen ja vielä paksun toppatakin läpi ja jättää ainoastaan kaksi pientä mustelmaa. Ei kuulemma vaarallinen mutta laiton. EU:n alueella verrattavissa aseeseen. Onneksi tulli tarkasti matkalaukun jo Prahan kentällä ja löi siihen "turva tarkastettu" tarran en tiedä vaikuttaako mitään suomen tullissa mutta enpähän jäänyt kiinni. Maksoi vain 200mk- tooto
Mulle syntyessä ikäänkuin kasvoi pari nyrkkiä.
Jos tähän vielä Prahan synteettisiä
nyrkkejä tarvitaan.
Kaikki miehet: liitytään nsa:an tai hypätään
järveen.
- Avaruusmatkaaja
Kosmos Lasersabels and guns.com sivustolta hintaan 5000000000000000000 galaksien välistä lwkdjla taalaa. Värejä on kolme: Vihreä, sininen ja punainen.
koita japaniaa..eikös siellä oo erikoisuuksiaa?nettifirmat..
- Sorice.k
En tiedä onko selaisia edes oleamassa?mutta on nähny videon jossa joku on tehnyt selasen niin kyllä mä nyt uskon😉
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911919Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771753Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051550Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1811441Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931