Mistä saa oikean valomiekan?

tietoa kaipaava

Olen kysellyt helsinkiläisistä aseliikkeistä samanlaista valomiekkaa kuin on tähtien sodan Luke
Skywalkerilla,mutta myyjät vain nauravat ja kehottavat kysymään lelukaupoista.

En minä sillä valomiekalla ketään tappaisi.
Se olisi vain niin kätevä itsepuolustusväline
pitää mukana vaikka povitaskussa,kun sen valoterän saa pois päältä napista painamalla ja
päälle samoin napista painamalla.

Valomiekkahan on vaarallinen vain valoterä päällä
,enkä minäkään niin tyhmä ole,että kantaisin sitä
kaupungilla kulkiessani valoterä päällä.

Pitääkö oikea valomiekka tilata Amerikasta vai saako niitä jostakin suomalaisesta aseliikkeestä??

10

3235

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Padawan

Oikeatahan valomiekkaa ei saa mistään koska se on mielikuvituksen tuote ja tehty puhtaasti erikoistehosteilla. Jos etsit replicaa, jossa on esiintyöntyvä "terä" ja pimeässä terä hohtaa ja näyttää aidolta, niin näitä kyllä löytyy. Ne pitää tilata jenkeistä asti ja hinta luokka on palttiarallaa 1700 € - 4000 €. Ja sitten löytyy vielä sellaisiä valomiekan kädensijoja, joista ei saa sitä "terää" esiin ja nämä ovatkin puhtaasti keräilykappaleita joiden hinta keikkuu siinä 500-2000 euroon... Nämä hinnat siis viimeisimmän tiedon mukaan, josta nyt on aikaa muutama kuukausi, mutta tuskin hinnat ovat hurjasti suuntaan tai toiseen muuttuneet.

Samalla tässä tiedustelem, että kiinnostaisiko ketään hommata itselleen mittatilaus työnä tehtyä Stormtrooper pukua... Porukalla saattaisi saada halvemmalla, mutta vain saattaisi.

• tooto

Helsinkin edustalla on Kustaan Miekka.
        Kivasti iltahämyssä vilkuttaa.

• Puke Spystalker

Valomiekkoja saa takapuolestani, pieni hetki....

Joo sori. Valomiekat ihan lopussa, ei sulle stormtrooperin kypärä kelpais? Semmonen jööti nimittäin ahdistaa ihan saakelisti peräsuolta, olisi kiva saada se myytyä pois.

• jep-jedi

minä sain ainakin omani Galaktisesta postimyynti-Oy:stä, tarjouksessa oli kolme miekkaa kahden hinnalla, väreiltään vaaleanpunainen (hieman tyttömäinen mutta se ei mua haittaa), kirkkaanvihreä (soveltuu hyvin viidakkoon) sekä syvän violettinen(diskossa erinomainen), hinta vain 99,99 avaruuseuroa. Esittelin Yoda-menninkäiselle miekkavalikoimaani ja hän oli kateellinen. Hän sanoi minulle lähtiessäni että "may the fart be with you"

• pahvisimpanssi

Arskan valo-ja miekka Oy:stä aleksanterink.2(entinen Stockmann)menekki hui..maa..va,mut vielä löytyy.eikä tässä vielä kaikkkki jos tilaat nobaa saat lisälahjana 3 3 pakettia sulatejuustoa/suksivoidetta(powered by J mieto)

• huh

mulla on stungun
      ostin sen Prahasta viime marraskuusta
      siitä lähtee 200 000 volttia ja tainnuttaa ihmisen kuin ihmisen ja vielä paksun toppatakin läpi ja jättää ainoastaan kaksi pientä mustelmaa. Ei kuulemma vaarallinen mutta laiton. EU:n alueella verrattavissa aseeseen. Onneksi tulli tarkasti matkalaukun jo Prahan kentällä ja löi siihen "turva tarkastettu" tarran en tiedä vaikuttaako mitään suomen tullissa mutta enpähän jäänyt kiinni. Maksoi vain 200mk

• tooto

Mulle syntyessä ikäänkuin kasvoi pari nyrkkiä.
        Jos tähän vielä Prahan synteettisiä
        nyrkkejä tarvitaan.
        Kaikki miehet: liitytään nsa:an tai hypätään
        järveen.

• Avaruusmatkaaja

Kosmos Lasersabels and guns.com sivustolta hintaan 5000000000000000000 galaksien välistä lwkdjla taalaa. Värejä on kolme: Vihreä, sininen ja punainen.

• koita japaniaa..eikös siellä oo erikoisuuksiaa?nettifirmat..

• Sorice.k

En tiedä onko selaisia edes oleamassa?mutta on nähny videon jossa joku on tehnyt selasen niin kyllä mä nyt uskon😉

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1919
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      277
      1753
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1550
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1441
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1028
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      997
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      958
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      931
    Aihe