Sen, että suvivirttäkään ei saisi laulaa. Mitä sitä pitäisi laulaa? Allah? Vai mikä virsi kaikilla maahanmuuttajilla on. Jo joutui armas aika ja suvi suloinen...
Onko maahanmuutto aikaansaanut
7
102
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Nyt oli kyseessä ihan suomalainen isä, joka keksi rahastaa veronmaksajia, kun lapsi tarvitsee terapiaa!
Mutta kyllähän täällä maahanmuuttajat ovat nostaneet hälyjä meidän perinteistä, ei mahdu järkeen, miten maahan elätiksi tullut voi yleensäkään vaatia meidän tapojemme muuttamista heidän tapoihinsa?
Esimerkkinä Afrikan tähti, jonka kielsivät Turussa, kun musta mies näki siinä jotainloukkaavaa! Se uusi peli ei ole mistään kotoisin, ihmiset hamstrasivat vanhaa mallia kiivaasti.
Itse 70 luvulla pelattiin, eikä kyllä koskaan tullut mieleen, että siinä on jotain mustia loukkaavaa. - Anonyymi00002UUSI
Maahanmuuton myötä
esimerkiksi
muuan firma poisti takavuoisina
juusto- ynnä muiden tuorerasioidensa
sinivalkoisista kansikuvista
kreikkalaistemppeleidensä
pyöreiden kattokupujen ristit (!),
jotta muualta tulleet toisuskoiset eivät pahastuisi...- Anonyymi00005UUSI
Nyt veisataan Suvivirttä Vapusta lokakuun loppuun. Ja sen jälkeen veisataan jouluvirsiä - ja lauluja. Ja niin lujaa ettei mikrofonia tarvita. 🇫🇮 🎼🎵🎶 🇫🇮. 😁
- Anonyymi00003UUSI
Saksikäsipetturin Totaalinen petosjytky.
- Anonyymi00004UUSI
Tynkkynen ja BBC..
- Anonyymi00006UUSI
Mutta eikös se ollut ihan supisuomalainen kaveri joka niitä korvauksia vaati? Ei mamut ole tietääkseni kiellon kannalla.
- Anonyymi00007UUSI
Monikulttuurisuutta taustalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172333Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671559Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1031479Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61411Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681305Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell791236Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.381214Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311087En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056