JEESUS KRISTUS ON KÄRSINYT PUOLESTASI RISTIN KUOLEMAN JOTTA VOISIT USKOSTA HÄNEEN PELASTUA!
ANNA JEESUKSEN PELASTAA ITSESI!
LUOVU SYNNIN TEKEMISESTÄ!
VIELÄ ON PELASTUKSEN PÄIVÄ!
ÄLÄ MENE HELVETTIIN!
14
188
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
mitä syntiä olen tehnyt , josta hän minut pelastaa ?
- Anonyymi00004
Sitä en minä tarkalleen voi tietää, mutta Raamattu sanoo, että KAIKKI ovat syntiä tehneet! Minä, sinä, me kaikki.
- Anonyymi00011
Epäusko Kristuksen Jumaluuteen on se synti joka aiheuttaa itsekkyyden ja kaiken pahan. Psalmi 53 kertoo muutamassa jakeessa tämän.
Joka ei usko Jumalaan on kyvytön tekemään hyvää ja niin yhteisö vajoaa itsekkyyteen ja hyödyttömyyteen.
Eteenkin niissä jotka ottavat Jeesuksen sanat vastaan, mutta eivät usko häneen Jumalana itsekkyys tiivistyy. Jehovan todistajat ovat esimerkki tästä.
Pitää käydä kaikki sakramentit ja Herran Pyhät Ehtoollisen osoituksena uskosta hänen Herruuteensa.
Lueppa Psalmin 53 muutamat jakeet.
- Anonyymi00002
en usko mikki hiireen niin en voi mennä helvettiin 🤣
- Anonyymi00005
Minullekin tuli Aku Ankka kun olin noin12v.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minullekin tuli Aku Ankka kun olin noin12v.
Obama oli ilmetty Mikki Hiiri ja Trump on ilmetty Aku Ankka. Biden puolestaan oli Hessu Hopo. Piiri pieni pyörii , lapset siinä hyörii.....
Äänestäjät olivatko Disney universumin huippupsykologien ehdollistamat äänestämään Aku Ankan näköistä ja oloista miestä?
- Anonyymi00003
aku ankka antaa minulle viimeisellä tuomiolla sulan joka päästää minut sydämen punnituksesta läpi
- Anonyymi00006
Juudas ilmiantoi Jeeesuksen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Siksi se tuomittiin, mikä oli sille ihan oikein.
- Anonyymi00007
Olen pelastunut uskonnoilta. Osasin erottaa sadut ja todellisuuden siinnä kymmenvuotiaana.
- Anonyymi00008
Jumalan tahto on, että ihmiset pelastuvat iankaikkiseen elämään.
- Anonyymi00010
.... jota ei ole.
Teille on myyty tyhjä arpa.
- Anonyymi00012
Taivas on ihana❣️
Helvetti on hirvittävä!!! - Anonyymi00013
JEESUS TAHTOO PELASTAA SYNTISET!
- Anonyymi00014
Niin, ÄLÄ MENE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.832630Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt432230Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391083- 35938
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153809Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58670Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi7605- 21545
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78521- 32515