Onko tullut vielä tietoa, koska Kaukajärven koulun purkutyöt ja uuden koulun rakennustyöt alkavat?
Onko tietoa urakoitsijasta?
Kuka rakentaa uuden Kaukajärven koulun?
6
328
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
"Mikäli rakennustyöt alkavat suunnitellusti 2027, Kaukajärven koulun luokat 7–9 siirtyvät väistötiloihin Tampereen yliopiston Hervannan kampukselle. Tilat vapautuvat Ahvenisjärven koulun valmistuttua. Esiopetus sekä luokat 1–6 jäävät Kaukajärven koululle rakentamisen ajaksi ja kun ensimmäinen uudisrakennus valmistuu, koulutyö jatkuu uudisrakennuksessa."
Lähde: https://www.tampere.fi/ajankohtaista/2025/12/08/kaukajarven-palvelut-uudistuvat-tulevina-vuosina-uuden-koulun - Anonyymi00002
Joku Suhmuri Oy tietenkin. Jälki tulee olemaan sen mukaista.
- Anonyymi00003
joku valtion suojatti saa taas tilauksen , jotta pysyisi pystyssä
- Anonyymi00006
Minä olen erittäin ammattitaitoinen laattamies ja yrittäjä. Mielenkiintoista olisi päästä tekemään tasoite-, vedeneriste- ja laatoitustöitä tuohon uuteen Kaukajärven kouluun.
- Anonyymi00007
Kaido ja Toomas lupasi hoitaa. Halvalla.
- Anonyymi00008
Näinhän siinä voi käydä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561