Anteeksi!! Olit paras ystäväni ikinä!
On maailma sairas paikka, kun emme saaneet enää olla ystäviä kun olin yli 25 vuotias! Vaikka olin tutustunut kun olin päiväkoti-ikäinen ja hän oli teini-ikäinen ja yläkoulussa!!
Masilma luuli, että kun hänestä tuli aikuinen, että halusi minulta kiellettyjä asioita vain koska ikäero oli valtava ja olimme erisukupuolisia!!
Ei se aina tarkoita, että paljon vanhempi haluaa lapselta tai nuorelta kiellettyjä asioita vain koska on erisukupuolisia.
MAIJAN TARINAA kirjaa minua käskettiin lukea!
Maijan tarina — lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö yksilön ja yhteisön traumana
Tuollaista kirjaa minun olisi muka pitänyt lukea vain koska minä olin vasta päiväkoti-ikäinen kun tutustuin teini-ikäiseen erisukupuolen kanssa. Hänen sisar oli minun vanhempani kanssa samassa ammattikoulussa. Minun vanhempani ja minun ystävästä tuli ystäviä ja ajan mittaan hänestä tuli minun paras ystäväni!! Ystävyyden jouduin lopettaa 25 vuotiaana, kun ihmiset eivät uskoneet, ettei mun lapsuuden paras ystäväni ollut ikinä tehnyt mitään pahaa minulle tai halunnut. En ikinä ollut ystäväni kanssa kahdestaan lapsuuden kotona, kun aina kun ystäväni tuli oli vanhempani kotona!!!!
Kiitos!!! Tuhositte minun elämäni tärkeimmän ystävyyden!!! En ikinä anna anteeksi, että teidän oikeassa elämässä olevien puheet tuhosi ystävyyden!!
Menetin elämäni tärkeimmän ystävyyden
Anonyymi-ap
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa203247Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.162229Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1271849Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101226Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631117Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501012- 37852
- 54778
- 67721
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30705