Jos jotain tukia saa niin yhteiskunnan olisi hyvä luoda vastine esim, 3tuntia puuhastelua. Apinat voi ihan itse etsiä palkkatyötä. Notkuminen loputtava.
Tuet vastiikkelliseksi
25
411
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaikkapa eläkeläispölvästien roskien vientiä ja paskahuussin siivousta.
- Anonyymi00002
Onko eläkeläiset mielestäsi pölvästejä?? Jonain päivänä saatat sinäkin olla eläkeläinen.
- Anonyymi00003
Eläkeläiset on sentään työnsä tehnyt tai jos remppaa niin työkyvyttömyyseläkkeellä. Ihme passiivinen asenne työttömillä köyhillä prkl karenssia kehiin. Paskaset alkkarit jalassa työttömällä ja coop kaljatölkki kädessä....mikään ei huvita.
- Anonyymi00004
Itse olet notkunut mielenterveysongelmien vuoksi eläkkeellä alta nelikymppisestä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Itse olet notkunut mielenterveysongelmien vuoksi eläkkeellä alta nelikymppisestä.
Vaikutat hyvin yksinkertaiselta tyypiltä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vaikutat hyvin yksinkertaiselta tyypiltä.
Apina
- Anonyymi00005
Hi hi eläkeperusteet on eri kuin työttömyys,paljon ihmisiä siirtyy työkyveläkkeelle depression takia.Korkeeltakin pallilta voi tippua.
- Anonyymi00006
🐵🙈🙊🙉🍌
- Anonyymi00019
Tää sun ainainen viritelmä. Miten jaksatkin kytätä muiden viestejä silmä kovana ja panna tuon tylsän kommenttisi.
- Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tää sun ainainen viritelmä. Miten jaksatkin kytätä muiden viestejä silmä kovana ja panna tuon tylsän kommenttisi.
paina apina ipana
- Anonyymi00008
Jos ei mikään huvita ni ei myöskään mitään saa.
- Anonyymi00010
"Apinat voi ihan itse etsiä palkkatyötä.
Millaista palkkatyötä, sinä paviaani, onnistuit löytämään itsellesi?
Millaisissa palkkatöissä apinat noin niin kuin yleensä työskentelevät?- Anonyymi00011
Juu, apinat ovat pitkäaikaistyöttömiä ja päinvastoin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Juu, apinat ovat pitkäaikaistyöttömiä ja päinvastoin.
Yksi niistä?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Yksi niistä?
Saatat olla, en tiedä.
- Anonyymi00014
Apina
- Anonyymi00016
Pelko-oiretta työttömillä on kun jotain joutus tekeen.
- Anonyymi00018
Kohta alkaa eläkelläisten joukkoteloitukset jotta valtion talouden tilanne kohenee. Samalla saavat muistutuksen työttömät joukkohautoja kaivaessaan lelulapioilla mikä odottaa tulevaisuudessa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kohta alkaa eläkelläisten joukkoteloitukset jotta valtion talouden tilanne kohenee. Samalla saavat muistutuksen työttömät joukkohautoja kaivaessaan lelulapioilla mikä odottaa tulevaisuudessa.
Näin tosiaan tulee tapahtumaan. Suomen kansa on tiettyjen poliitikkojen alkusysäyksestä saatu syyttämään tukien saajia maamme talouden tilasta. Joten ei kestä kauan kun työssäkäyvät on valmiita hankkiutumaan eroon "loisista joiden elatuksen he maksavat". Onneks olkoon hallitus! Olette luoneet hienon Suomen.
- Anonyymi00022
Älä lässytä typerys. Et tiedä mistään mitään. Et ole koskaan astunut oman pikku kuplasi ulkopuolelle. Et tunne muita kun kaltaisiasi.
- Anonyymi00017
Eipä se oikein toimisi mitenkään järkevästi ja se söisi mahdollisesta palkkatyöstä osuuden, eli kääntyisi itseään vastaan. Sen sijaan ihmisten pitäisi kouluttaa ja kehittää itseään työttömyysaikana ja saada siitä pieni porkkanaraha ja koulutus olisi tietenkin ilmaista ja näin me saisimme koulutettua työvoimaa kun sitä kohta tarvitsemme. Nyt siellä kortistossa on iso osa osaamatonta ja taitamatonta porukkaa ja iso määrä työstä vieroutuneita pitkä työttömyyden vuoksi ja nämä pitäisi kouluttaa johonkin sopivaan ammattiin. Mutta mitä teki hallitus, leikkasi juuri kaikista näistä koulutuksista ja sitten ihmetellään kun yritykset eivät löydä valmista sopivaa työvoimaa. Yrityksetkin voisivat pikkuhiljaa ymmärtää, että itse kouluttamalla saisi juuri sellaista työvoimaa mitä haluavat ja tarvitsevat.
- Anonyymi00025
Pitäisi ymmärtää, että yritykset muodostuvat työvoimasta, pääomista ja tuotannonvälineistä. Eivätkä nämä ole mitään valtionsalaisuuksia, vaan niiden tulisi olla jokaisen kansalaisen perustiedoissa.
Uusi elintarviketyö voidaan aivan hyvin kanavoida niihin tuotannon aloihin, joita voisi olla, mutta jotka ollaan kielletty sillä, että kansasta on haluttu tehdä "hyväntahtoisten" tahojen hallinnon alamaisia. Ja luotu valheellinen visio hallinnon ja ihmisten vuoroaikutuksista ja suhteista.
Yrityselämäkin on pääasiassa kuppaamista yhteisestä velkakassasta muutamaa vientiin tekevää poikkeusta ja valtion toimintojen kannalta toimivaa yritystä lukuunottamatta.
Niin kauan kun oman kansan ajattelemista ja pitämistä etusijalla, pidetään vahingollisena on ajatuksen esittäjällä sisäsyntyinen mielipide omasta ja vieraasta.
- Anonyymi00020
Ensimmäinen edellytys pitäisi olla, että ihmiset saisivat tehdä työtä elintarvikkeita vastaan. Ja tekemistä vastaan saisi sitten erilaisia elintarvikkeita tai annoksia kansankeittiössä. Työn kautta kaikki saisivat annoksen ja elintarvikkeita, eikä ihmiset olisi sidottuja Kelan paperileikeissä onnistumiseen. Kaikki eivät osaa järjestää elämäänsä siten, että Kelasta voisi saada.
Parempi olisi tehdä. - Anonyymi00023
Roskia kerään kaupunkien ja kuntien alueilta niin ei syö kenenkään työpaikkaa kun kuitenkin roskaavatkin. Yhdessäkin paikassa kaupan läheisyydessä ryyppyjengi kokoontuu ja paskaa kertyy-,kiinteistöhuoltoyhtiö noi sitten siivoo pois.
- Anonyymi00024
En ole työntekijä olen lorvailija
En ole kaljan ostaja olen sen juoja
En ole lastenhoitaja olen siittäjä
Olen tukien väärinkäyttäjä buhahahaaaaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402