Tuet vastiikkelliseksi

Anonyymi-ap

Jos jotain tukia saa niin yhteiskunnan olisi hyvä luoda vastine esim, 3tuntia puuhastelua. Apinat voi ihan itse etsiä palkkatyötä. Notkuminen loputtava.

25

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vaikkapa eläkeläispölvästien roskien vientiä ja paskahuussin siivousta.

• Anonyymi00002

Onko eläkeläiset mielestäsi pölvästejä?? Jonain päivänä saatat sinäkin olla eläkeläinen.

• Anonyymi00003

Eläkeläiset on sentään työnsä tehnyt tai jos remppaa niin työkyvyttömyyseläkkeellä. Ihme passiivinen asenne työttömillä köyhillä prkl karenssia kehiin. Paskaset alkkarit jalassa työttömällä ja coop kaljatölkki kädessä....mikään ei huvita.

• Anonyymi00004

Itse olet notkunut mielenterveysongelmien vuoksi eläkkeellä alta nelikymppisestä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Itse olet notkunut mielenterveysongelmien vuoksi eläkkeellä alta nelikymppisestä.

Vaikutat hyvin yksinkertaiselta tyypiltä.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Vaikutat hyvin yksinkertaiselta tyypiltä.

Apina

• Anonyymi00005

Hi hi eläkeperusteet on eri kuin työttömyys,paljon ihmisiä siirtyy työkyveläkkeelle depression takia.Korkeeltakin pallilta voi tippua.

• Anonyymi00006

🐵🙈🙊🙉🍌

• Anonyymi00019

Tää sun ainainen viritelmä. Miten jaksatkin kytätä muiden viestejä silmä kovana ja panna tuon tylsän kommenttisi.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tää sun ainainen viritelmä. Miten jaksatkin kytätä muiden viestejä silmä kovana ja panna tuon tylsän kommenttisi.

paina apina ipana

• Anonyymi00008

Jos ei mikään huvita ni ei myöskään mitään saa.

• Anonyymi00010

"Apinat voi ihan itse etsiä palkkatyötä.

Millaista palkkatyötä, sinä paviaani, onnistuit löytämään itsellesi?
      Millaisissa palkkatöissä apinat noin niin kuin yleensä työskentelevät?

• Anonyymi00011

Juu, apinat ovat pitkäaikaistyöttömiä ja päinvastoin.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Juu, apinat ovat pitkäaikaistyöttömiä ja päinvastoin.

Yksi niistä?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Yksi niistä?

Saatat olla, en tiedä.

• Anonyymi00014

Apina

• Anonyymi00016

Pelko-oiretta työttömillä on kun jotain joutus tekeen.

• Anonyymi00018

Kohta alkaa eläkelläisten joukkoteloitukset jotta valtion talouden tilanne kohenee. Samalla saavat muistutuksen työttömät joukkohautoja kaivaessaan lelulapioilla mikä odottaa tulevaisuudessa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kohta alkaa eläkelläisten joukkoteloitukset jotta valtion talouden tilanne kohenee. Samalla saavat muistutuksen työttömät joukkohautoja kaivaessaan lelulapioilla mikä odottaa tulevaisuudessa.

Näin tosiaan tulee tapahtumaan. Suomen kansa on tiettyjen poliitikkojen alkusysäyksestä saatu syyttämään tukien saajia maamme talouden tilasta. Joten ei kestä kauan kun työssäkäyvät on valmiita hankkiutumaan eroon "loisista joiden elatuksen he maksavat". Onneks olkoon hallitus! Olette luoneet hienon Suomen.

• Anonyymi00022

Älä lässytä typerys. Et tiedä mistään mitään. Et ole koskaan astunut oman pikku kuplasi ulkopuolelle. Et tunne muita kun kaltaisiasi.

• Anonyymi00017

Eipä se oikein toimisi mitenkään järkevästi ja se söisi mahdollisesta palkkatyöstä osuuden, eli kääntyisi itseään vastaan. Sen sijaan ihmisten pitäisi kouluttaa ja kehittää itseään työttömyysaikana ja saada siitä pieni porkkanaraha ja koulutus olisi tietenkin ilmaista ja näin me saisimme koulutettua työvoimaa kun sitä kohta tarvitsemme. Nyt siellä kortistossa on iso osa osaamatonta ja taitamatonta porukkaa ja iso määrä työstä vieroutuneita pitkä työttömyyden vuoksi ja nämä pitäisi kouluttaa johonkin sopivaan ammattiin. Mutta mitä teki hallitus, leikkasi juuri kaikista näistä koulutuksista ja sitten ihmetellään kun yritykset eivät löydä valmista sopivaa työvoimaa. Yrityksetkin voisivat pikkuhiljaa ymmärtää, että itse kouluttamalla saisi juuri sellaista työvoimaa mitä haluavat ja tarvitsevat.

• Anonyymi00025

Pitäisi ymmärtää, että yritykset muodostuvat työvoimasta, pääomista ja tuotannonvälineistä. Eivätkä nämä ole mitään valtionsalaisuuksia, vaan niiden tulisi olla jokaisen kansalaisen perustiedoissa.
        Uusi elintarviketyö voidaan aivan hyvin kanavoida niihin tuotannon aloihin, joita voisi olla, mutta jotka ollaan kielletty sillä, että kansasta on haluttu tehdä "hyväntahtoisten" tahojen hallinnon alamaisia. Ja luotu valheellinen visio hallinnon ja ihmisten vuoroaikutuksista ja suhteista.
        Yrityselämäkin on pääasiassa kuppaamista yhteisestä velkakassasta muutamaa vientiin tekevää poikkeusta ja valtion toimintojen kannalta toimivaa yritystä lukuunottamatta.
        Niin kauan kun oman kansan ajattelemista ja pitämistä etusijalla, pidetään vahingollisena on ajatuksen esittäjällä sisäsyntyinen mielipide omasta ja vieraasta.

• Anonyymi00020

Ensimmäinen edellytys pitäisi olla, että ihmiset saisivat tehdä työtä elintarvikkeita vastaan. Ja tekemistä vastaan saisi sitten erilaisia elintarvikkeita tai annoksia kansankeittiössä. Työn kautta kaikki saisivat annoksen ja elintarvikkeita, eikä ihmiset olisi sidottuja Kelan paperileikeissä onnistumiseen. Kaikki eivät osaa järjestää elämäänsä siten, että Kelasta voisi saada.
      Parempi olisi tehdä.

• Anonyymi00023

Roskia kerään kaupunkien ja kuntien alueilta niin ei syö kenenkään työpaikkaa kun kuitenkin roskaavatkin. Yhdessäkin paikassa kaupan läheisyydessä ryyppyjengi kokoontuu ja paskaa kertyy-,kiinteistöhuoltoyhtiö noi sitten siivoo pois.

• Anonyymi00024

En ole työntekijä olen lorvailija
      En ole kaljan ostaja olen sen juoja
      En ole lastenhoitaja olen siittäjä
      Olen tukien väärinkäyttäjä buhahahaaaaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe