Jos jotain tukia saa niin yhteiskunnan olisi hyvä luoda vastine esim, 3tuntia puuhastelua. Apinat voi ihan itse etsiä palkkatyötä. Notkuminen loputtava.
Tuet vastiikkelliseksi
17
253
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vaikkapa eläkeläispölvästien roskien vientiä ja paskahuussin siivousta.
- Anonyymi00002UUSI
Onko eläkeläiset mielestäsi pölvästejä?? Jonain päivänä saatat sinäkin olla eläkeläinen.
- Anonyymi00003UUSI
Eläkeläiset on sentään työnsä tehnyt tai jos remppaa niin työkyvyttömyyseläkkeellä. Ihme passiivinen asenne työttömillä köyhillä prkl karenssia kehiin. Paskaset alkkarit jalassa työttömällä ja coop kaljatölkki kädessä....mikään ei huvita.
- Anonyymi00004UUSI
Itse olet notkunut mielenterveysongelmien vuoksi eläkkeellä alta nelikymppisestä.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Itse olet notkunut mielenterveysongelmien vuoksi eläkkeellä alta nelikymppisestä.
Vaikutat hyvin yksinkertaiselta tyypiltä.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vaikutat hyvin yksinkertaiselta tyypiltä.
Apina
- Anonyymi00005UUSI
Hi hi eläkeperusteet on eri kuin työttömyys,paljon ihmisiä siirtyy työkyveläkkeelle depression takia.Korkeeltakin pallilta voi tippua.
- Anonyymi00006UUSI
🐵🙈🙊🙉🍌
- Anonyymi00008UUSI
Jos ei mikään huvita ni ei myöskään mitään saa.
- Anonyymi00010UUSI
"Apinat voi ihan itse etsiä palkkatyötä.
Millaista palkkatyötä, sinä paviaani, onnistuit löytämään itsellesi?
Millaisissa palkkatöissä apinat noin niin kuin yleensä työskentelevät?- Anonyymi00011UUSI
Juu, apinat ovat pitkäaikaistyöttömiä ja päinvastoin.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Juu, apinat ovat pitkäaikaistyöttömiä ja päinvastoin.
Yksi niistä?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Yksi niistä?
Saatat olla, en tiedä.
- Anonyymi00014UUSI
Apina
- Anonyymi00016UUSI
Pelko-oiretta työttömillä on kun jotain joutus tekeen.
- Anonyymi00018UUSI
Kohta alkaa eläkelläisten joukkoteloitukset jotta valtion talouden tilanne kohenee. Samalla saavat muistutuksen työttömät joukkohautoja kaivaessaan lelulapioilla mikä odottaa tulevaisuudessa.
- Anonyymi00017UUSI
Eipä se oikein toimisi mitenkään järkevästi ja se söisi mahdollisesta palkkatyöstä osuuden, eli kääntyisi itseään vastaan. Sen sijaan ihmisten pitäisi kouluttaa ja kehittää itseään työttömyysaikana ja saada siitä pieni porkkanaraha ja koulutus olisi tietenkin ilmaista ja näin me saisimme koulutettua työvoimaa kun sitä kohta tarvitsemme. Nyt siellä kortistossa on iso osa osaamatonta ja taitamatonta porukkaa ja iso määrä työstä vieroutuneita pitkä työttömyyden vuoksi ja nämä pitäisi kouluttaa johonkin sopivaan ammattiin. Mutta mitä teki hallitus, leikkasi juuri kaikista näistä koulutuksista ja sitten ihmetellään kun yritykset eivät löydä valmista sopivaa työvoimaa. Yrityksetkin voisivat pikkuhiljaa ymmärtää, että itse kouluttamalla saisi juuri sellaista työvoimaa mitä haluavat ja tarvitsevat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle223018Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112087Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.651956Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001803Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761543Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141272Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥361255- 1111055
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151036