Kyllä saa huutaa kun on hyvällinen syyllinen

Anonyymi-ap

10

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, kun lapset alkavat pelätä uskovaisia kun ne on vihasia😱

      • Anonyymi00002

        Aitokristitty on vihainen oikeista syistä. Synnin vihaaminen on hyvä asia. Synnin hyväksyminen on syntiä ja siitä saa maksaa kovan hinnan. Lapset eivät pelkää vihaisuutta, kun heille kertoo miksi kristitty on oikeutetusti vihainen.

        Onko sinusta naispapin suorittama homoparin vihkiminen homoliittoon kirkossa iloinen asia, jolloin tulee iloita vihastumisen sijaan?


      • Anonyymi00002 kirjoitti:

        Aitokristitty on vihainen oikeista syistä. Synnin vihaaminen on hyvä asia. Synnin hyväksyminen on syntiä ja siitä saa maksaa kovan hinnan. Lapset eivät pelkää vihaisuutta, kun heille kertoo miksi kristitty on oikeutetusti vihainen.

        Onko sinusta naispapin suorittama homoparin vihkiminen homoliittoon kirkossa iloinen asia, jolloin tulee iloita vihastumisen sijaan?

        No, en ehkä ymmärrä kysymystäsi. Se liittyy toissijaisiin asioihin minun elämässä. Homopareista tulee mieleeni kirkko ja sen nykytouhut. Se on nykyisin hyvin maallistunut laitos. Saako sinun mielestä eronneen vihkiä, vaikka pastori sanoo vihkikaavassaan”kunnes kuolema eroittaa”?


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Aitokristitty on vihainen oikeista syistä. Synnin vihaaminen on hyvä asia. Synnin hyväksyminen on syntiä ja siitä saa maksaa kovan hinnan. Lapset eivät pelkää vihaisuutta, kun heille kertoo miksi kristitty on oikeutetusti vihainen.

        Onko sinusta naispapin suorittama homoparin vihkiminen homoliittoon kirkossa iloinen asia, jolloin tulee iloita vihastumisen sijaan?

        Uskonharhaiset voivat niin halutessaan olla aivan se suuruusluokan syntisäkkejä kuin parahultaiselta tuntuu, kun taas meitä tervejärkisiä ei moinen höperehdintä koske lainkaan.
        Tervehtymistä, veli hyvä.


      • Anonyymi00006
        auroraboreallis kirjoitti:

        No, en ehkä ymmärrä kysymystäsi. Se liittyy toissijaisiin asioihin minun elämässä. Homopareista tulee mieleeni kirkko ja sen nykytouhut. Se on nykyisin hyvin maallistunut laitos. Saako sinun mielestä eronneen vihkiä, vaikka pastori sanoo vihkikaavassaan”kunnes kuolema eroittaa”?

        Kyllä tai ei, riippuu täyttyykö uuvelleenavijoitumisehtot vai eivätkö täyty. Mieleeni tulee ehtojen täyttymisestä avijopuolison tekemmä avijoliiton ulkopuolisen kaa tehty huarinteko ja jos kuolema on erottanut . Mulla tulee mieleen homopareista rikinhajuinen paikka ja tulen lieskoja nouseva meri.

        Kirkosta mulle tulee mieleen raha, valhe+eksytys, laiskuus,synninhyväksymiset ja eräs Raamatun jae, se kussa Jeesusta kuttutaan hyväkkääks paimeneeks, toisin ku lauman oikee omistaja, Jeesus, palakkapaimen tekköö työtääntäänsä rahan ja helpon sisätyön vuoksi, johon kuuluu monenlaisija talouvellisija etuisuuksija. Vaaran uhatessa susihukan eli saatanan toimesta hän ei välitä lampaista, vaan pakenee vastuutaan ja jättää laumakkaan uhille alttihiilliseeks, jolloin lopputulloksena on just aijenmin mainittemoimisuuksii uskosta luopumuksisuuksii siinä määrin mikä on luopijoijen pääluku laumast.

        Jumalan on oltava tärkein, ainakin tärkejänpi kuin yksittäisen tai yksittäisten ihmiskutaleijejen Raamatunkapinallisteiset mielipiteellisyyvet. Eihän niillä ole katinkullan arvookaan niillä Raamatunvastaisilla kommenteilla, niistä ei pijä välittää mitään, tojeta vaan että mitä tyhmyyttä ja kiittää Jumalaa että itse on saanut armon olla siinä ymmärryksessä että VAIN JUMALA JA HÄNEN TAHTONSA ON MERKITSEVÄÄ ja sen mitä RAAMATTU JUMMALASTA ITTESTÄÄN JA TAHTOISUUVESTAAN KERTOILEE.

        Oikein siunattua kesäksen alkua sulle, mulle ja kaikille Jumalan lapsoisille jännääväs ylöstenpauksellisuuven venauksellisuuves.

        Mä oon moninimisteinen Jeesuksen kunnijoittajistoon kuuluvainen.

        Mun nimi on mm. Kukka pijan katoava, Jeesukselle kuuluva ja niin ejelleen.


        https://www.youtube.com/watch?v=mBcqria2wmg


        Lihaksikkaasti ja innokkaasti ylöspakoonpääsyy oottavaisesti,

        Selef Urge


    • Anonyymi00003

      Tämä teeskentelijöiden sukupolvi osaa kyllä huutaa jumalattoman vähemmistön synnistä, mutta omasta luopumuksestaan Jumalan valtakunnasta ja keskinäisestä yhteydestä, jossa todellisesti rakastettiin Jumalaa ja toisiaan - so. 'Apostolien tekojen' kuvaamasta seurakuntamallista - se vaikenee.

      "Seurakunta kuunteli ja noudatti uskollisesti apostolien opetusta. Uskovat elivät keskinäisessä yhteydessä, mursivat yhdessä leipää ja rukoilivat.

      Pelko levisi ihmisten keskuuteen, ja apostolien kätten kautta tapahtui monia ihmeitä ja tunnustekoja.

      Uskovat pysyttelivät yhdessä, ja kaikki oli heille yhteistä. He myivät talonsa ja tavaransa, ja rahoista jaettiin kaikille sen mukaan kuin kukin tarvitsi.

      Joka päivä he uskollisesti kokoontuivat temppeliin, ja kodeissaan he yhdessä mursivat leipää ja aterioivat riemullisin ja vilpittömin mielin.

      He ylistivät Jumalaa ja olivat koko kansan suosiossa, ja päivä päivältä Herra liitti heidän joukkoonsa niitä jotka pelastuivat."

      - Ap. t. 2:42-47 -

      • Sinulla on katse menneisyydessä kaukana. Onko tarkoituksesi syyllistää?
        Minä olen aikoinaan lapsenuskoni menettänyt sillä että tutustuin srk:ssa sellaiseen vahvaan naiseen, joka julistaa pöntöstä ja itse aiheesta vitsailee nimittäin etupenkkiläisyydestä.aina oltava se muita tärkeämpi. ”Etupenkissä”
        Seurakunnat vaihtuu, on ollut myös perustamassa seurakuntia. Itse puhuu että hän on se kulta-astia ja minä arkiastia.
        Menetin uskoani kun raamatussa todella sanotaan ettei naisen sovi opettaa… silti hän, ja monet toiset naiset menestyksekkäästi opettavat.
        Hän tarjosi sitten paikkaa lähellään. Esiinnyin lapusta lukien, siis joka sanan, jota sitten ihmeteltiin.
        Naisissa ja miehissä sama vallanhalu. Miehet hakee sitä polkemalla naissukukuntaa.


      • Anonyymi00004
        auroraboreallis kirjoitti:

        Sinulla on katse menneisyydessä kaukana. Onko tarkoituksesi syyllistää?
        Minä olen aikoinaan lapsenuskoni menettänyt sillä että tutustuin srk:ssa sellaiseen vahvaan naiseen, joka julistaa pöntöstä ja itse aiheesta vitsailee nimittäin etupenkkiläisyydestä.aina oltava se muita tärkeämpi. ”Etupenkissä”
        Seurakunnat vaihtuu, on ollut myös perustamassa seurakuntia. Itse puhuu että hän on se kulta-astia ja minä arkiastia.
        Menetin uskoani kun raamatussa todella sanotaan ettei naisen sovi opettaa… silti hän, ja monet toiset naiset menestyksekkäästi opettavat.
        Hän tarjosi sitten paikkaa lähellään. Esiinnyin lapusta lukien, siis joka sanan, jota sitten ihmeteltiin.
        Naisissa ja miehissä sama vallanhalu. Miehet hakee sitä polkemalla naissukukuntaa.

        Mitä järkevyyksisyyttä menettää oma pelastava uskonsa Herraan Jumalaan jonkun Jumalan tahtoa vastaan kapinoivan varsinkaan nais"papin" takia?

        Sullahan oli Raamattu ja koska osasit erottaa oikean väärästä niin miksi jonkun jumalattoman ihmisen mukaan, joka teeskentelee muotomenoineen ja itte itessään on huutomerkki vääräkkäässä tehtävässä olevasta , vääräkkäässä paikassa olevasta noita-akasta.

        Mulla on yleistermi naispapeille noita-akat. Se on osuvanpi kuin sana pappi, joka ei ole heitä varten oleva seurakunnan virkatehtävä. Noita-akkuus on heitä paremmin kuvaava, monesti juuri siitä on kyse , jonka näkee kun katsoo heijän ilkeisiin silmiinsä, siellä tuikkii häijyys, eksytys, tekopyhyys.

        Selef Urge


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        Mitä järkevyyksisyyttä menettää oma pelastava uskonsa Herraan Jumalaan jonkun Jumalan tahtoa vastaan kapinoivan varsinkaan nais"papin" takia?

        Sullahan oli Raamattu ja koska osasit erottaa oikean väärästä niin miksi jonkun jumalattoman ihmisen mukaan, joka teeskentelee muotomenoineen ja itte itessään on huutomerkki vääräkkäässä tehtävässä olevasta , vääräkkäässä paikassa olevasta noita-akasta.

        Mulla on yleistermi naispapeille noita-akat. Se on osuvanpi kuin sana pappi, joka ei ole heitä varten oleva seurakunnan virkatehtävä. Noita-akkuus on heitä paremmin kuvaava, monesti juuri siitä on kyse , jonka näkee kun katsoo heijän ilkeisiin silmiinsä, siellä tuikkii häijyys, eksytys, tekopyhyys.

        Selef Urge

        No, se oli noita-akka mutta koko seurakunta kumarsi häntä. Miehet vieläkin istuu vaikka tunnin hiljaa kun tämä kertoo heille miten asiat ovat.
        Ja kirjoitin aluksi menetin uskoani, en koko uskoa. Miten tähän tilanteeseen on tultu? Maailma mullistui jo siinä kun eronneita alettiiin vihkiä.
        Sitä ennen kaikki on ollut ihanteenmukaista.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Mitä järkevyyksisyyttä menettää oma pelastava uskonsa Herraan Jumalaan jonkun Jumalan tahtoa vastaan kapinoivan varsinkaan nais"papin" takia?

        Sullahan oli Raamattu ja koska osasit erottaa oikean väärästä niin miksi jonkun jumalattoman ihmisen mukaan, joka teeskentelee muotomenoineen ja itte itessään on huutomerkki vääräkkäässä tehtävässä olevasta , vääräkkäässä paikassa olevasta noita-akasta.

        Mulla on yleistermi naispapeille noita-akat. Se on osuvanpi kuin sana pappi, joka ei ole heitä varten oleva seurakunnan virkatehtävä. Noita-akkuus on heitä paremmin kuvaava, monesti juuri siitä on kyse , jonka näkee kun katsoo heijän ilkeisiin silmiinsä, siellä tuikkii häijyys, eksytys, tekopyhyys.

        Selef Urge

        "Mulla on yleistermi naispapeille noita-akat. Se on osuvanpi kuin sana pappi, joka ei ole heitä varten oleva seurakunnan virkatehtävä."

        Raamatullisessa seurakunnassa ei ole mitään palkka/leipäpapin virkoja.
        Ei miehille eikä naisille.

        1.Piet.2:5
        ja rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi huoneeksi, **pyhäksi papistoksi**, uhraamaan hengellisiä uhreja...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe